Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@12:01:23 GMT

محروم کردن لیورپول از قهرمانی بی‌رحمانه است

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۷۵۸۷

محروم کردن لیورپول از قهرمانی بی‌رحمانه است

هوگو لوریس، سنگربان فرانسوی تاتنهام می‌گوید محروم کردن لیورپول از قهرمانی لیگ برتر بی‌رحمانه است.

به گزارش "ورزش سه"، هوگو لوریس، دروازه‌بان ملی‌پوش فرانسوی تاتنهام در گفتگو با نشریه اکیپ می‌گوید محروم کردن لیورپول از قهرمانی در لیگ برتر انگلیس به دلیل بحران اپیدمی کرونا، بی‌رحمانه است. لوریس همچنین می‌گوید که همه فوتبالیست‌ها و باشگاه‌ها خواهان ادامه فصل 2019-2020 و کامل شدن این فصل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

پیش از تعلیق مسابقات لیگ برتر انگلیس به دلیل شیوع ویروس کرونا در ماه اسفند، لیورپول با قطعی شدن قهرمانی‌اش در این فصل تنها دو پیروزی فاصله داشت. قهرمانی‌ای که اولین قهرمانی قرمزهای آنفیلد در فوتبال باشگاهی انگلیس بعد از سی سال خواهد بود.

 

لوریس در گفتگو با نشریه فرانسوی اکیپ در این باره گفت:" در شرایط فعلی همه خواهان ادامه و کامل شدن فصل هستند. اگر تنها 9 هفته مانده به پایان لیگ برتر، همه چیز تمام شده اعلام شود اتفاق وحشتناکی خواهد بود. این به خصوص برای لیورپول با توجه به اختلاف زیادی که با سایر تیمها داشت واقعا بی‌رحمانه است. آنها عملا قهرمان شده بودند".

 

سنگربان فرانسوی تاتنهام در ادامه صحبتهایش گفت:" اگر لیگ برتر تعطیل شود همه حس می‌کنند کارشان نیمه‌تمام مانده. از این گذشته این هفته‌های آخر هیجان‌انگیزترین و زیباترین هفته‌های فصل بودند. هیچکس نمی‌خواهد لیگ اینطور به پایان برسد. اگر هم مسابقات بدون تماشاچی برگزار شود فضای عجیبی شکل می‌گیرد. فوتبال ورزشی نیست که پشت درهای بسته برگزار شود. بدون حضور تماشاچی، فوتبال دیگر فوتبال نیست".

 

تاتنهام لیورپول هوگو لوریس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاتنهام لیورپول هوگو لوریس بی رحمانه لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۷۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور مشهور: به‌خاطر گارد افتخار رئال محروم شدم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیروز توانست با شکست کادیز و با توجه به شکست بارسا از خیرونا قهرمان لالیگا شود. چهار هفته زودتر، کهکشانی‌ها قهرمانی خود را مسجل کردند و در 4 بازی بعدی برای این تیم طبق سنت گارد افتخار تشکیل خواهند داد.

متئو لاهوز که دیروز برای کادنا کوپه بازی رئال-کادیز را کارشناسی می‌کرد، خاطره‌ای جالب مربوط به رویارویی این دو تیم در فصل 22-2021 تعریف کرد.

لاهوز گفت: «در هفته 37 فصل 22-2021 رئال در زمین کادیز بازی داشت و من داور مسابقه بودم. قهرمانی رئال قطعی شده بود و بازیکنان کادیز برای این تیم گارد افتخار تشکیل دادند. من هم در بینشان قرار گرفتم و رئال را تشویق کردم. هفته بعد کمیته داوران من را از فهرست بازی‌ها کنار گذاشت و محرومم کرد.»

لاهوز ادامه داد: «کمیته داوران از اینکه من در گارد افتخار شرکت کردم، عصبانی بود. جالب اینکه یک هفته قبل‌تر در بازی بتیس-بارسا، بازیکنان بارسا به‌خاطر قهرمانی بتیس در کوپا دل ری برای این تیم گارد افتخار تشکیل دادند و من نیز در آن کنار ژاوی حضور داشتم. کمیته داوران هیچ مشکلی در این حرکت من ندید ولی همان قضیه در بازی رئال تکرار شد و من محروم شدم. این برخورد دو گانه واقعا آزاردهنده بود.»

دیگر خبرها

  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • خلاصه بازی لیورپول 4-2 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • گل های بازی لیورپول 4-2 تاتنهام (لیک برتر انگلیس 2023/24)
  • در فوتبال ایران، مردان فحاشی می‌کنند اما زنان‌ محروم می‌شوند!
  • لیورپول - تاتنهام؛ ترکیب رسمی
  • داور مشهور: به‌خاطر گارد افتخار رئال محروم شدم!
  • گل‌های دیدنی بازی‌های لیورپول - تاتنهام + فیلم
  • پیش بازی لیورپول - تاتنهام؛ تنها یک دلیل کافیست
  • فوری | هوادار جنجالی سپاهان ۱۰ سال محروم شد