Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

درحالی‌که روز شنبه راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای اعلام کرد که نمایشگاه حمل‌ونقل ریلی 99 برگزار نمی‌شود، شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در تازه ترین موضع خود تصمیم‌گیری در حوزه برگزاری نمایشگاه‌ها را صرفاً در حوزه اختیارات وزارت صنعت، معدن و تجارت دانسته و افزوده است: تمامی رویدادهای تقویم نمایشگاهی 99 برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران، این شرکت با صدور بیانیه‌ای اطلاعیه شرکت راه‌آهن مبنی بر عدم برگزاری نمایشگاه حمل‌ونقل ریلی را رد و اعلام کرد: تنها مرجع قانونی تصمیم گیر در حوزه برگزاری نمایشگاه‌های کشور وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

پیش‌ازاین راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده بود که به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، این نمایشگاه در سال جاری برگزار نمی‌شود. این درحالی‌که است که شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی معتقد است که این نمایشگاه باید در تاریخ خود برگزار شود.

در بیانیه‌ای که  شرکت مجری هشتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته  امروز صادر کرده، آمده است:

شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران ضمن رد ادعای شرکت راه‌آهن مبنی بر عدم برپایی نمایشگاه حمل‌ونقل ریلی 99 اعلام می‌دارد که تصمیم‌گیری در خصوص برگزاری این رویداد از حوزه اختیارات راه‌آهن خارج است و اظهارنظر این شرکت دراین‌باره وجاهت قانونی ندارد.

صلاحیت تصمیم‌گیری در خصوص برگزاری نمایشگاه‌های کشور بر عهده وزارت صنعت، معدن و تجارت است و صدور مجوز دراین‌باره صرفاً از سوی سازمان توسعه تجارت صورت می‌گیرد. همچنین شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران نیز وظیفه ایجاد زمینه برای برگزارکنندگان را بر عهده دارد.

سیاست اصلی وزارت صنعت، معدن و تجارت بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری و دستور رئیس‌جمهوری رفع موانع بر سر راه تولید است تا جهش تولید در سال جاری علیرغم وجود بحران کرونا امکان‌پذیر باشد. در همین راستا نیز برگزاری نمایشگاه‌ها می‌تواند فرصت مناسبی برای افزایش رونق در بازار تولیدکنندگان فراهم کند.

در پایان یادآور می‌شود؛ بر اساس موارد یادشده این شرکت بنا دارد تمامی رویدادهای تعیین‌شده در تقویم نمایشگاهی 99 را با رعایت پروتکل بهداشتی مورد تائید ستاد ملی کرونا برگزار کند و نمایشگاه حمل‌ونقل ریلی نیز از این قاعده مستثنا نیست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: راه آهن ایران نمایشگاه ریلی 99 شرکت نمایشگاه ها شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی نمایشگاه حمل ونقل ریلی برگزاری نمایشگاه معدن و تجارت وزارت صنعت راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۷۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکسپو کنسرت‌ها را لغو کرد

کنسرت‌های موسیقی که تاریخ برگزاری آنها با نمایشگاه ایران اکسپو همزمان و محل برگزاری آنها در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی و هتل اسپیناس پالاس باشد، لغو شدند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، امسال ششمین دوره نمایشگاه ایران اکسپو در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. برگزاری این رویداد، برخی از کنسرت‌های موسیقی در تهران را به تعطیلی کشانده است.

نمایشگاه ایران اکسپو از 8 تا 12 اردیبهشت برگزار می‌شود و به همین دلیل کنسرت‌هایی که قرار بوده از 6 تا 12 اردیبهشت در دو سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی و هتل اسپیناس پالاس برگزار شوند، به زمان دیگری موکول شده‌اند.

شاید مهمترین علت برای این تصمیم‌گیری، ترافیک سنگین در بازه زمانی بازدید از نمایشگاهِ ایران اکسپو است. از آنجایی که سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی و محل دائمیِ نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در یک مجموعه قرار دارد، این بار ترافیکی موجب اختلال‌های بسیاری خواهد شد. همچنین هتل اسپیناس پالاس هم در مسیرِ نمایشگاه بین‌المللی قرار دارد و از سوی دیگر شاید این هتل محلِ اقامت مهمانان خارجی باشد؛ از این رو کنسرت‌های سالنِ رویال هال اسپیناس پالاس هم که همزمان با نمایشگاه اکسپو باشند، لغو و به زمان دیگری موکول خواهد شد.

مخاطبان کنسرت‌های پاپ در ایران به خوبی می‌دانند که در زمان برگزاری کنسرت‌های موسیقی، ورودی‌های نمایشگاه بین‌المللی تهران و خیابان‌های اطرافِ هتل اسپیناس پالاس، به شدت شلوغ و پر از ترافیک می‌شود.


کنسرت گرشا رضایی قرار بود 12 اردیبهشت برگزار شود که این اجرا لغو و به تاریخ دیگری موکول شد.


کنسرت فرزاد فرزین هم که قرار بود 7 اردیبهشت برگزار شود، به دلیل برگزاری اکسپو به تاریخ دیگری موکول شده است.
برگزاری کنندگان این کنسرت، 21 اردیبهشت را به عنوان تاریخ جایگزین اعلام کرده‌اند.


کنسرت معین زندی قرار بود به تاریخ 10 اردیبهشت در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار شود.
بلیت‌فروشی این کنسرت در حال حاضر به حالت تعلیق درآمده است.


نکته جالب اینکه بلیت فروشی کنسرت ناصر زینلی هنوز متوقف نشده است.
تاریخ این اجرا چهارشنبه 12 اردیبهشت و محل برگزاری آن در هتل اسپیناس پالاس اعلام شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اکسپو کنسرت‌ها را لغو کرد
  • حضور فارسی‌ها در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ ایران
  • فارس با ظرفیت‌های متعدد به اکسپو ۲۰۲۴ ایران می‌رود
  • سبد محصولاتی ارائه شده در «ایران‌هلث» منجر به تعاملات اقتصادی می‌شود
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • چین و روسیه؛ تنها شرکت‌ کنندگان خارجی نمایشگاه ریلی
  • افزایش دوبرابری قراردادهای تجاری ایران در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری
  • ۷۰۰ غول دانش بنیان در قلب ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • نمایش توانمندی‌های صادراتی نخبگان کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»