Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@10:52:50 GMT

جنتلمن های وحشی!

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۸۱۷۳

جنتلمن های وحشی!

سفارتخانه های ایران در طول تاریخ پس از انقلاب اسلامی بیش از ۳۰ بار آن هم توسط جنتلمن ها مورد تهاجم قرار گرفته است، جا دارد کاوش مفصل و مستندی پیرامون این تهاجمان انجام پذیرد تا دیگران با تاریخ سازی های جعلی جای ظالم و مظلوم را تعویض نکنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ گرامی باد ۱۵ اردیبهشت سالروز شهادت شهیدان سید عباس لواسانی و شهید علی صمدزاده دیپلماتهای ایرانی که در حادثه یورش تروریست ها به سفارت کشورمان در لندن به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروگانگیری کارکنان سفارت نهایتا پس از ۶ روز به پایان رسید و به واسطه کشتن عمدی تروریست ها توسط پلیس بریتانیا اسرار آن سر به مُهر ماند. اهمال دولت انگلیس در این حادثه روشن و آشکار بود.

 

شهید لواسانی(تصویر سمت چپ) در هنگام شهادت۲۹ ساله و شهید صمدزاده( تصویر سمت راست) ۳۱ ساله بود.

انگلیسی ها در سال ۲۰۱۷ با ساختن فیلمی در مورد این حادثه با عنوان «۶Days» به کارگردانی توآ فریزر تاریخ را تحریف کرده و روایتی دیگر از آن حادثه به جهان ارائه نموده اند.

سفارتخانه های ایران در طول تاریخ پس از انقلاب اسلامی بیش از ۳۰ بار آن هم توسط جنتلمن ها مورد تهاجم قرار گرفته است، جا دارد کاوش مفصل و مستندی پیرامون این تهاجم ها  انجام پذیرد تا دیگران با تاریخ سازی های جعلی جای ظالم و مظلوم را تعویض نکنند.

 

الله کرم مشتاقی

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۸۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان/ ۶ نفر شهید شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بی بی سی، رسانه های افغانستان گزارش دادند که در حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) شهرک اندیشه در شهرستان گذره در هرات، تعدادی از نمازگزاران به شهادت رسیده اند.

بر اساس اعلام این رسانه، حادثه هنگام نماز مغرب و عشاء روی داده است.

گفته می شود امام جماعت این مسجد به همراه ۵ نفر دیگر از جمله یک کودک نیز در این حمله به شهادت رسیده‌ و تعدادی هم مجروح شده‌ اند.

مقامات دولت موقت طالبان در افغانستان هنوز در این خصوص بیانیه ای صادر نکرده اند.

تا کنون اخبار و اطلاعات بیشتری در این خصوص رسانه ای نشده است.

همچنین هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حادثه را برعهده نگرفته است.

کد خبر 6092548

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون طرح شهید زین الدین
  • ارتش رژیم صهیونیستی: ظرف ۷۲ ساعت تکلیف روشن می‌شود
  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان/ ۷ نفر شهید شدند
  • حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان/ ۶ نفر شهید شدند
  • دولت اوکراین به دنبال راه حل های جدید برای مقابله با تهاجم روسیه
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • «تاریخ تحلیلی پوستر انقلاب» بر اساس کتاب شهید آوینی بررسی شد
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد