Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع پیشین تیم ملی فرانسه از این می‌گوید که چگونه مربی اسکاتلندی‌اش، ذهنیت او را عوض کرد. 

طرفداری- پاتریس اورا می‌گوید بازیکنان منچستریونایتد برای کسب موفقیت تحت هدایت سر الکس فرگوسن، باید از یکسری عواطف انسانی خود می‌گذشتند. 

به گزارش سایت گل، این مدافع طی هشت سال حضور در اولدترافورد به پنج مقام قهرمانی در لیگ برتر دست یافت و خودش می‌گوید پس از رسیدن به اولین جام در فصل 7-2006، در خانه مایکل سیلوستره «مثل یک کودک» شادی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما پس از آن قهرمانی برای اورا آنقدری عادی شد که دیگر خبری از جشن نبود.

راستش را بگویم، بعد قهرمانی سوم، چهارم و پنجم دوباره جشن می‌گیرید ولی نه به شکل قبل. به خاطر حضور داشتن دوربین‌ها و در دید بودن جشن می‌گیرید ولی حس قبلی را ندارید. فرگوسن به همه ما یاد داد تا ربات باشیم. تصور من این نیست که به عنوان یک انسان برای منچستریونایتد بازی می‌کردم. وقتی در مسابقات برنده می‌شدیم یا من حرکت خوبی می‌کردم، لذت نمی‌بردم. چون برای من به یک چیز عادی تبدیل شده بود. همیشه می‌گویم (دیدیه) دشان به من یاد داد که برنده شدن مهم است و فرگوسن به من آموخت که برنده شدن طبیعی است. یادم می‌آید پس از کسب بردهای بزرگ مقابل لیورپول می‌گفت: «آفرین پسر». هرگز به جز موردی که قهرمان لیگ قهرمانان شدیم، فریاد شادی سر نمی‌داد. قهرمانی در لیگ دستاوردی عادی بود. 

حضور در یونایتد رعایت از یکسری اصول اخلاقی مشخص و پایبندی به سنت و فلسفه‌ باشگاه را می‌طلبید.

هر بار که پیراهن تیم را بر تن می‌کردم، می‌دانستم چندین نفر این پیراهن را پوشیده‌اند و قهرمان شده‌اند. پس باید به سنت و فلسفه باشگاه احترام گذاشت. حس من این طور بود که من برای خودم بازی نمی‌کنم، بلکه نباید آن افراد را ناامید کنم. نباید از منچستریونایتد استفاده کرد و چون بازیکن این تیم هستی، پس می‌توانی مشهور بازی و در شبکه‌های اجتماعی خودت را نشان بدهی. دلیل بازی کردن یک بازیکن برای یونایتد این است که باید انتظارات آن افراد را برآورده کند.

مثالی برای شما می‌زنم. یکبار در پیش فصل حضور داشتیم و قبل از سوار شدن به اتوبوس تیم واقعا خسته بودیم. صفی از هواداران در مقابل ما حضور داشت و بازیکنان تیم به هم گفتند: «کسی امضا نمی‌کند؛ کسی نباید امضا بکند.» پس مستقیما راهی اتوبوس شدیم و بعد از طریق پنجره دیدم که سر الکس به همه امضا می‌دهد. قسم می‌خورم حدود 45 دقیقه امضا می‌کرد. این کار را برای همه انجام داد. به بقیه گفتم: «رییس که وارد اتوبوس شود، کارمان تمام است.» بعد وارد اتوبوس شد و یکی از آن سشوارها به راه انداخت: «فکر می‌کنید چه کسی هستید؟ این افراد دستمزد شما را می‌پردازند. آن‌ها برای تماشای شما می‌آیند. حالا پیاده شوید و امضا کنید.» مجبور شدیم به تمامی هواداران امضا بدهیم. این ذهنیت حاکم بر تیم بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۸۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش بازی منچستریونایتد و برنلی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دو تیم فوتبال منچستریونایتد و برنلی از سری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه اولدترافورد برگزار خواهد شد. بازی رفت دو تیم در لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اختصاصی برنلی با نتیجه یک بر صفر به سود منچستریونایتد به پایان رسید.

tags # منچستر یونایتد سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • پناه عجیب اریک تن هاخ به تاریخ؛ وقتی تیم‌سازی مفهومش را از دست می‌دهد
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۱-1 برنلی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی منچستریونایتد و برنلی + فیلم
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • عصبانیت طرفداران منچستریونایتد از اظهارات تن هاخ: فصل بعد هم خبری از قهرمانی نخواهد بود!
  • ساعت پخش بازی منچستریونایتد و برنلی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳