Web Analytics Made Easy - Statcounter

در سالروز وفات حضرت خدیجه (س) ویژه برنامه «مادر مومنان» از شبکه یک روی آنتن می‌رود. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه یک، ویژه برنامه «مادر مومنان» به تهیه کنندگی سیدجواد میری، عناوین مهم و کلیدی درباره شخصیت والای حضرت خدیجه (س) را توسط استادان، مورخین و محققین مورد بررسی قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



موحد و طاهره بودن حضرت خدیجه (س) و عقلانیت ایشان در زمان جاهلیت، نقش ثروت عظیم ایشان در پیشبرد انقلاب نبوی، ادامه نسل پیامبر (ص) از حضرت خدیجه (س)، محبت و علاقه بی حد ایشان به پیامبر (ص)، خواستگاری حضرت خدیجه (س) از پیامبر (ص) و رضایت و اعتماد کامل پیامبر (ص) و حضرت خدیجه (س) نسبت به یکدیگر از مهمترین محور‌های برنامه «مادر مومنان» است.

این برنامه در پنج قسمت تولید شده است که هر روز حوالی ساعت ۱۷:۱۵ از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

عوامل تولید این برنامه عبارتند از کارگردان سیدجواد میری، مدیر تولید امیر حسابیان، تدوین مجید مهدیخانی، تصویربرداران محمدمهدی جسمانی و علی ذوالفقاری، نریتور شاهین احمدیان.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حضرت خدیجه وفات حضرت خدیجه شبکه یک سیما مادر مومنان حضرت خدیجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۸۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معجزه‌ای که روشنایی بخش چشم دل است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ قم، علی اصغر ملکی دانش آموز پایه دوم ابتدایی که از بدو تولد نابینا است توانسته با علاقه، پشتکار و حمایت پدر و مادر، یازده و نیم جز از قرآن کریم را حفظ کند.
به گفته پدر و مادر، حفظ قرآن کریم در زندگی علی اصغر نور زندگی ایمان و امید را تابانده است.
مادر علی اصغر می‌گوید اولین قدم در حفظ قرآن با شنیدن اذان و حفظ زیارت عاشورا در کودکی اش بوده است، او هم حافظ قرآن کریم است و هم برای اهل بیت مداحی می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه
  • «امتداد»، در راه شبکه چهار سیما
  • برنامه تلویزیونی «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 
  • اجرای همخوانی قرآن در بناهای تاریخی قزوین
  • آیت‌الله رمضانی: اسلام گنج وجودی انسان را معرفی می‌کند / ویژگی‌های مسلمان واقعی براساس روایات اهل‌بیت(ع)
  • تولید انبوه قطار ملی در ریل ماند/ مروری بر کارنامه قطار ایرانی
  • تولید انبوه قطار ملی در ریل ماند/مروری بر کارنامه قطار ایرانی
  • معجزه‌ای که روشنایی بخش چشم دل است
  • تبلیغات گل درشت در تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی به مرز فاجعه رسیده است/ تلویزیون شفاف‌سازی کند