Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان مجلس دهم با تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی با تعیین تکلیف نیروهای خرید خدمات آموزشی، حق‌التدریسی و پیش دبستانی موافقت کردند.

به گزارش ایمنا، نمایندگان در نشست علنی امروز دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ مجلس شورای اسلامی جهت تأمین نظر شورای نگهبان به اصلاحات اعمال شده در طرح استفساریه قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی با تعیین تکلیف نیروهای خرید خدمات آموزشی، حق التدریسی و پیش دبستانی موافقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن اصلاح شده طرح مذکور بدین شرح است:

موضوع استفساریه آیا مشمولین تبصره (۱۰) ماده (۱۷) قانون تعیین تکلیف معلمین حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سواد آموزی در وزارت آموزش و پرورش اصلاحی مصوب ۳ شهریور ۱۳۹۵ که با وزارت آموزش و پرورش همکاری داشته و حقوق خود را از سرانه مدارس و مشارکت‌های مردمی (سازوکار مدیر مدرسه، انجمن اولیا و مربیان، کارفرما، مؤسس یا شرکتهای طرف قرارداد با آموزش و پرورش) دریافت کرده اند از جمله نیروهای خرید خدمات آموزشی، حق التدریسی غیر مستمر و پیش دبستانی که قبل از سال ۱۳۹۱ با آموزش و پرورش همکاری داشته اند و همچنین آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سواد آموزی در قانون فوق الذکر، شامل استخدام در ماده الحاقی مصوبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ (قانون فوق الاشاره) می‌شوند؟

پاسخ: بلی. مشمولین تبصره (۱۰) ماده (۱۷) قانون تعیین تکلیف معلمین حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سواد آموزی در وزارت آموزش و پرورش اصلاحی مصوب ۳ شهریور ۱۳۹۵ که با وزارت آموزش و پرورش همکاری داشته و حقوق خود را از سرانه مدارس و مشارکت‌های مردمی (ساز و کار مدیر مدرسه، انجمن اولیا و مربیان کارفرما، مؤسس یا شرکتهای طرف قرارداد با آموزش و پرورش) دریافت کرده اند از جمله نیروهای خرید خدمات آموزشی، حق التدریسی غیر مستمر و پیش دبستانی که قبل از سال ۱۳۹۱ با آموزش و پرورش همکاری داشته اند و همچنین آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سواد آموزی در قانون فوق الذکر، شامل استخدام در ماده الحاقی مصوبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ (قانون فوق الاشاره) می‌شوند.

کد خبر 422056

منبع: ایمنا

کلیدواژه: معلمان حق التدریس معلمان مجلس شورای اسلامی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سواد آموزش و پرورش همکاری داشته نیروهای خرید خدمات آموزشی وزارت آموزش و پرورش نهضت سواد آموزی آموزش و پرورش پیش دبستانی تعیین تکلیف قانون فوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۸۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای استخدام طلبه های زن در آموزش و پرورش

به گزارش صدای ایران از ایسنا،حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل امشب در نشستی با کارکنان، طلاب و اصحاب رسانه، با بیان اینکه حوزه علمیه خواهران با ۵۰۰ مدرسه در ۲۸ استان فعالیت دارد، اظهار کرد: یکی از رسالت‌های مهم حوزه علمیه خواهران نظارت و ارزیابی بر انجام فعالیت آموزشی، پژوهشی و تربیتی است که در استان‌ها به این مهم پرداخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه ۵ ساله حوزه‌های علمیه خواهران در سال ۱۴۰۱ تصویب شد، بیان کرد: مقرر شد در سال ۱۴۱۴ به یک افق در حوزه خواهران دست پیدا کنیم تا به نوعی بانوان اقدامات خودشان را بتوانند عملی کنند.

فاضل از برنامه‌های مهم سفر به مازندران را پیگیری توسعه آموزش عالی در استان و ارتقای برخی مدارس از سطح ۲ به سطح ۳ دانست و گفت: سالانه حدود ۱۱ هزار نفر در حوزه‌های علمیه ثبت نام می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین فاضلی اظهار کرد: لشکر ۷ هزاره سفیران رضوان در ایام ثبت نام حوزه‌های علمیه فعالیت دارند که بصورت چهره به چهره اقدام به تبلیغ می‌کنند، امسال از اول اردیبهشت ثبت نام حوزه‌های علمیه شروع شده است.

وی با اعلام اینکه تاکنون برای حدود ۵۰ هزار نفر طلبه خواهر در سطوح ۱ تا ۳ ثبت نام صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: پیگیری‌ها جهت احداث سایت اداری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران صورت گرفته است که امیدواریم در سال ۱۴۰۳ عملی شود.

وی با بیان اینکه اشتغال فارغ التحصیلان حوزوی در گذشته از دغدغه مدیریت مرکز حوزه علمیه نبوده است لذا جهت بکارگیری فارغ التحصیلان حوزوی در دستگاه‌های اداری پیگیری‌های لازم صورت گرفته است، یادآور شد: آموزش مشترک فارغ التحصیلان حوزه و مرکز قضا در قم آغاز شده و توافقات خوبی با معاونت آموزش قوه قضاییه صورت گرفته است.

فاضل گفت: در حال حاضر با نهاد‌هایی مانند آموزش و پرورش وارد گفتگو شدیم تا فارغ التحصیلان حوزه علمیه با شرکت در آزمون بتوانند جذب این نهاد شوند.

دیگر خبرها

  • مشکلات معلمان خرید خدمت آموزشی مناطق محروم
  • تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان
  • ۱۶۰۰ معلم جدید در آموزش و پرورش استان بوشهر استخدام می شوند
  • تعیین تکلیف اردوگاه«سی پی» سوادکوه بعد از ۳۰ سال در دولت سیزدهم انجام شد
  • استخدام ۱۶۰۰ معلم جدید در آموزش و پرورش استان بوشهر
  • تلاش برای استخدام طلبه های زن در آموزش و پرورش
  • اولویت مجلس آتی تعیین تکلیف لایحه عفاف و حجاب باشد
  • برگزاری آزمون استخدام ۱۹ هزار معلم | زمان آغاز به کار معلمان جدید مشخص شد
  • تعیین تکلیف اردوگاه دانش‌آموزی شهید چمران پس از ۱۸ سال
  • محرومیت معلمان خرید خدمات و حق‌التدریس از عیدی روز معلم