Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، دور دوم نخستین دوره رقابت‌های کاراته مردان و زنان ایران برگزار شد و علاوه بر کسب یک مقام اول و یک سومی، کاتارو‌های دیگر فارس هم به دور سوم راه یافتند.

در گروه فینالیست‌های کمربند قهوه‌ای و مشکی سبک آزاد رده سنی نونهالان یازده تا ۱۳ سال پسران، کیان رحیمی از فارس اول شد و عرفان رحیمی از گیلان در جای دوم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گروه کمربند قهوه‌ای و مشکی زیر ۱۰ سال سبک‌های آزاد دختران، نگار سلامی نیا از فارس موفق به کسب مقام سوم شد و در گروه ۱۸ سال به بالا کمربند قهوه‌ای و مشکی، فاطمه ثمن گویی و در کمربند زیر قهوه‌ای رده سنی زیر ۱۰ سال دختران خردسال، فاطمه یحیایی، زهرا شهبازی و سیده آرتمیس محمودی از فارس گام به مرحله سوم گذاشتند.

در کمربند زیر قهوه‌ای رده سنی یازده تا ۱۳ سال سبک‌های آزاد دختران، حدیث اندام و یسنا زمانی به دور سوم صعود کردند و راضیه پیش آهنگ و یاسمن اندام از فارس در رده سنی ۱۴ و ۱۵ سال کمربند زیر قهوه‌ای دختران برای کسب نشان طلا و نقره و زهرا عبدلی دنیانی و نادیا حسین زاده دیگر کاتارو‌های فارسی، برای کسب عنوان سوم تلاش می‌کنند.

زهرا بادام فیروز دیگر ورزشکار استان فارس در بخش کاتا کمربند زیر قهوه‌ای رده سنی ۱۶ و ۱۷ سال سبک‌های آزاد، برای بدست آوردن مدال طلا با پریسا کافیان از البرز رقابت می‌کند و زهرا میرشکاری از فارس هم در رده سنی ۱۸ سال به بالا کمربند زیر قهوه‌ای، در گروه مقام سوم مشترک با ارغوان قاضی زاده از تهران مسابقه می‌دهد.

محمد طاهرزاده جلیانی و سپهر آگاه از استان فارس هم در گروه کسب مقام سوم مشترک کمربند زیر قهوه‌ای پسران خردسال سبک‌های آزاد، رقبایی از تهران و مازندران را مقابل خود می‌بینند.

در بخش کاتا کنترلی رده سنی مردان بزرگسال شاهین شریفی از فارس، رده رده سنی کاتا کنترلی نونهالان پسر سید سجاد طبائی و حسین روستایی، در کاتا کنترلی کمربند زیر قهوه‌ای خردسالان پسر آرتین ضیایی ثالث و آدرین میری موفق به صعود به دور سوم شدند.

فاطمه براتی و زهرا طاهری از فارس در کاتا کنترلی کمربند قهوه‌ای و مشکی رده سنی بزرگسالان، در کاتا کنترلی کمربند زیر قهوه‌ای بزرگسالان فاطمه شجاعی نیا، در کاتا کنترلی کمربند قهوه‌ای و مشکی رده سنی نوجوانان سیده فاطمه صلاحت پور، ثنا کشاورز و زهرا آقاجان زاده، در کاتا کنترلی کمربند زیر قهوه‌ای نوجوانان فهیمه زارع و آرزو حیدری، در کاتا کمربند قهوه‌ای و مشکی نونهالان دختر زهرا جاویدی و مائده دهقانی و در کاتا کمربند زیر قهوه‌ای دختران نونهال مهیا سلیمانی از استان فارس موفق به حضور در مرحله سوم این مسابقات شدند.

در بخش کاتا کنترلی کمربند زیر قهوه‌ای دختران خردسال، مهسان فتحعلی پور، آیدا منوچهری، زهرا سادات شریفی و نازگل نام شیری اصفهانی از استان فارس راهی دور سوم شدند و در کاتا کنترلی کمربند زیر قهوه‌ای جوانان دختر، فاطمه أمینی از فارس برای کسب عنوان قهرمانی، زینب زکی ترکداری از آذربایجان شرقی را پیش رو دارد.

طبق اعلام سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته، ورزشکاران راه یافته به مرحله سوم باید از امروز تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۱۶ اردیبهشت نسبت به بارگزاری فیلم کاتای خود در سایت فدراسیون کاراته اقدام کنند .

قضاوت مرحله سوم نخستین دوره مسابقات کاتا مجازی فدراسیون کاراته از ۱۷ اردیبهشت ماه  امسال آغاز می‌شود.

نخستین دوره رقابت‌های کاتا مجازی مردان و زنان فدراسیون کاراته ایران بدلیل شیوع ویروس کرونا در کشور و تعطیلی مسابقات ورزشی در حال انجام است.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان کاراته مردان و زنان ایران فدراسیون کاراته ایران فدراسیون کاراته سال سبک های آزاد استان فارس دور سوم مرحله سوم رده سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۸۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کورت انگل: فکر می‌کردم راک برگشته تا کمربند را از رومن رینز بگیرد/ اخبار WWE

کورت انگل، عضو تالار مشاهیر WWE در اپیزود اخیر برنامه The Kurt Angle Show با صحبت درباره بلادلاین گفت که از اضافه شدن راک به این استوری‌لاین لذت برده است.

طرفداری | دارنده مدال طلای المپیک همچنین اظهار داشت که گمان می‌کرد راک قرار است به جای کودی رودز به سلطنت رومن رینز پایان ببخشد.

بسیار جالب بود و واقعا لذت بردم که آنها توانستند راک را به این استوری‌لاین اضافه کنند. بر این باور بودم که هدف از بازگشت راک شکست دادن رومن رینز برای کمربند WWE بود و از شواهد نیز همینطور به نظر می‌آمد. نمی‌دانم که آنها به دنبال اعتراض هواداران این تصمیم را عوض کردند یا چه، اما هیل ترن راک نیز نبوغانه بود.

زمان مشخص می‌کند که آیا سرانجام بازی موردانتظار راک مقابل رومن رینز اتفاق خواهد افتاد یا خیر.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • کمربند ایمنی را ببندید تا زنده بمانید! (عکس)
  • رونمایی از ۴۰۰ هزار سند خلیج فارس در آرشیو ملی هند
  • راهیابی دختران تبریزی به جام جهانی رباتیک هلند
  • کورت انگل: فکر می‌کردم راک برگشته تا کمربند را از رومن رینز بگیرد/ اخبار WWE
  • قهوه یا چای؟ همون همیشگی!
  • راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی
  • کودی رودز: بدون من AEW وجود نداشت، برای آنها آرزوی موفقیت دارم/ اخبار WWE
  • تثبیت صدرنشینی تیم کاراته مردان دانشگاه آزاد اسلامی در سوپرلیگ
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • یک درگذشت، خبرهایی از حج و پخش ۳ سریال جدید از تلویزیون