Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@11:38:55 GMT

اقامت تمکن مالی اروپا چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۹۰۸۲

اقامت تمکن مالی اروپا چیست؟

از این رو، این اقامت را اقامت تمکن مالی یا اقامت خود حمایتی می نامند. به دلیل وجود بحران کار در بیشتر کشور های دنیا، به طور کلی دولت ها از ورورد نیروی کاری که به کشورشان که بخواهد موقعیت های شغلی آن کشور را اشغال نماید استقبال نمی کنند.

در روش اقامت خودحمایتی دولت و اداره مهاجرت کشور مورد نظر باید اطمینان پیدا کند که شما و خانواده تان تمکن مالی کافی جهت زندگی را دارا بوده و قصد کار کردن در آن کشور را ندارید و منبع مالی شما و هزینه های زندگی شما در اروپا از محل دیگری تامین می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور کلی اخذ اقامت اروپا از طریق تمکن مالی بدین معنی است که متقاضی بدون نیاز به کار کردن در کشور مقصد می تواند زندگی خود را اداره کند. برای این منظور می بایست گردش حساب خود را به همراه سایر مدارک مانند گواهی اسناد و مالکیت ها و سهام و …. ارائه کنید. متقاضیان با اثبات تمکن مالی در کشور خود می توانند برای خود، همسر و فرزندان تحت تکفل اقامت دریافت نمایند.

یکی از پر طرفدار ترین ها در این خصوص، اخذ اقامت یونان می باشد. این روش که ساده ترین روش اخذ اقامت اروپا و یونان است در کمتر از چهار ماه به کارت اقامت دو ساله ختم می شود. در روش خودحمایتی بدون نیاز به حضور در یونان و بدون نیاز به راه‌اندازی کسب و کار جدید در این کشور، اقامت موقت دو ساله و پس از آن به مدت سه سال صادر می گردد.

نمونه کارت اقامت دو ساله یونان از طریق تمکن مالی:

اقامت و مهاجرت از روش خود حمایتی امروزه یکی از مطلوب­ ترین و آسانترین روش­ های مهاجرتی در سراسر جهان می­ باشد. یکی دیگر از کشور های بسیار محبوب اروپایی ارائه دهنده اقامت تمکن مالی، فرانسه می باشد. اقامت فرانسه قدمی بزرگ در جهت ورود به اروپا و حوزه شینگن می باشد. این برنامه به افراد مستقل از لحاظ مالی اجازه اقامت فرانسه، همچنین اجازه سفر آزادانه به کشورهای محدوده شینگن را می دهد. فرانسه در طول سالیان به دلیل سهولت نسبی روند مهاجرت یک مقصد محبوب بوده و هست. همچنین عدم الزام به حضور دائم در فرانسه شرایط را برای نگهداری اقامت بسیار تسهیل کرده است.

افرادی که علاقه مند به اخذ اقامت از روش خود حمایتی فرانسه هستند ­بایستی مبلغ حداقل ۳۶ هزار یورو در حساب خود داشته باشند. علاوه بر این مبلغ برای مهاجرت از روش خود حمایتی فرانسه بایستی اثبات کنند که دارای درآمدی ثابت ماهی ۳ هزار یورو برای سرپرست خانواده می باشند.

اعتبار اقامت خود حمایتی فرانسه

مدت اعتبار اقامت خود حمایتی فرانسه در ابتدا برای سرپرست خانواده و همسر یک ساله و برای فرزندان زیر ۱۸ سال ۵ ساله می‌باشد. بعد از ۵ سال، اقامت والدین هم به اقامت ۵ ساله یا دائم اتحادیه اروپا تبدیل می‌شود و هم چنین پس از آن طبق قوانین مهاجرتی، می‌توان برای دریافت پاسپورت اقدام کرد.

جهت اقدام برای این روش، درآمد ثابت ماهیانه از ۴ طریق زیر قابل اثبات می باشد:

۱. سود حاصل از سپرده بانکی

۲. اجاره املاک سند دار

۳. حقوق بازنشستگی

۴. سود حاصل از سهام بورسی

مدارک مورد نیاز برای اقامت اروپا با تمکن مالی

۱. ارائه مدارک شناسایی و هویتی (شناسنامه+ پاسپورت)

۲. عکس

۳. اسناد شغلی

۴. پرینت ۳ ماه حساب بانکی

۵. مدارک تمکن مالی

۶. گواهی عدم سوء پیشینه

۷. سوابق سفر به شنگن

۸. ارائه مدرک محل سکونت رسمی

مدارک عنوان شده بسته به کشور محل اقدام می تواند متفاوت باشد.

مزایا دریافت اقامت اروپا با تمکن مالی

۱. سریع ترین روش اخذ اقامت

۲. در بعضی از کشور ها نیاز به حضور دائم متقاضی در کشور مقصد نیست.

۳. عدم نیاز به هیچگونه سرمایه گذاری در اتحادیه اروپا

۴. عدم پرداخت مالیات

۵. عدم نیاز به مدرک زبان

۶. سهولت و سادگی در تمدید اقامت و تبدیل آن به اقامت دائم

۷. امکان رفت و آمد و زندگی آزادانه در کشورهای حوزه شنگن

۸. امکان استفاده از بیمه های درمانی معتبر در عرصه بین المللی

۹. سهولت دریافت ویزای مختلف جهان از جمله آمریکا، کانادا و انگلستان

موسسه حقوقی سام با داشتن سالها تجربه و وکلای متعدد، متخصص در زمینه مشاوره و دریافت اقامت اروپا به صورت کاملا قانونی می باشد. نمونه کار های متعدد و شماره تماس مشاوره رایگان موسسه حقوقی سام در وب سایت رسمی این مجموعه قابل دسترسی می باشد.

۲۱۲۱

کد خبر 1384066

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: اقامت اروپا اخذ اقامت تمکن مالی اقامت خود روش خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۹۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت

احمد کاظمی مدیرعامل شرکت توسعه دهکده آب درمانی محلات، گفت: مسافران نوروزی در تعطیلات عید امسال در۸۳۲ اتاق این مجموعه اقامت داشتند.

مدیرعامل شرکت توسعه دهکده آب درمانی محلات، گفت: مجموعه اقامتی و آب درمانی این شهرستان دارای استخر آبگرم، سالن ماساژ، سفره خانه سنتی، کافی شاپ، رستوران، شهربازی کودکان و سالن همایشی با ظرفیت ۷۰ نفر است.

کاظمی، تجهیز ویلاهای مجموعه به حوضچه خصوصی آب گرم و بهره مندی مسافران از یک سانس خصوصی آبگرم را از ویژگی‌های این مجموعه عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: هتل جهانگردی آبگرم محلات در کنار چشمه آبگرم این شهرستان واقع شده است که ویژگی منحصربه‌فردی محسوب می‌شود.

کاظمی توضیح داد: آب حوضچه‌ها و استخرهای مجموعه با دمای ۴۸ درجه سانتیگراد دارای خواص بی‌شمار درمانی است که می‌توان به بی‌رنگ و بی‌بو بودن آن اشاره کرد.

وی افزود: املاح موجود در آب گرم محلات دارای کلسیم، منیزیم، پتاسیم و ید هستند که برای درمان بیماری‌های عصبی و مفصلی مانند روماتیسم و سیاتیکی‌های عصبی و عضلانی و همچنین برای درمان بیماری‌های پوستی قارچی و رفع بیماری‌های ریوی مفید است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • رزرو هتل میلان ویلا آیدا
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود
  • توزیع دفترچه های اقامت طرح سپرده گذاری به اتباع
  • مکرون: اروپا در حال مردن است
  • هشدار رئیس جمهور فرانسه به اروپا: نباید دست نشانده آمریکا باشیم
  • ماکرون: دست‌نشانده آمریکا نیستیم
  • مقررات جدید اروپا برای مبارزه با پولشویی
  • ماکرون: اروپا در خطر مرگ قرار دارد
  • فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد