Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@05:05:01 GMT

توزیع ۲ هزار سبد کالا در مناطق حاشیه‌نشین کرج

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۹۰۸۷

توزیع ۲ هزار سبد کالا در مناطق حاشیه‌نشین کرج

ایسنا/البرز مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان البرز گفت: در راستای اجرای رزمایش کمک مومنانه در استان ۲۰۰۰ سبد کالا بین محرومان مناطق حاشیه‌نشین کرج توزیع شد.

محمد محمدی فرد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اقلام سبد کالای تهیه‌شده در این طرح شامل برنج، روغن، ماکارونی، خرما، پنیر، عدس، نخود، لپه، لوبیا قرمز و لوبیا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امیدواریم رزمایش گسترده همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان در ماه رمضان امسال خاطره‌ای خوب در اذهان مردم باقی بگذارد گفت: مراجعه حضوری به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام (ره) و ۱۳۰ مرکز نیکوکاری طرف تعامل با این نهاد در استان البرز، تماس با شماره تلفن ۰۲۶۳۲۸۲۶۷۴۱ و واریز کمک نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸ راه‌های مشارکت مردم نیکوکار در طرح اطعام مهدوی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه با شیوع کرونا شاهد تعطیلی بسیاری از واحدهای صنفی و بیکاری برخی از افراد بوده ایم، توضیح داد: شرایط پیش آمده معیشت برخی از نیازمندان و محرومان را با مشکلاتی مواجه کرده به همین دلیل از خیرین و مردم نیکوکار می خواهیم در این روزها افراد کم بضاعت را فراموش نکنند.

مدیرکل کمیته امداد البرز اضافه کرد: کمیته امداد استان طبق روال گذشته، از نیازمندانی که شرایط لازم برای تحت پوشش قرار گرفتن از سوی این نهاد را دارند، حمایت می کند و پس از تشکیل پرونده آنها را به عنوان مددجوی جدید می پذیرد.

محمدی فرد گفت: در استان البرز  بیش از ۵۲ هزار مددجوی دائمی و ده‌ها هزار نیازمند به صورت موردی برای رفع نیازهای معیشتی به دفاتر کمیته امداد امام(ره) و ۱۳۰ مرکز نیکوکاری طرف تعامل و هم‌افزایی با این نهاد مراجعه می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ماه رمضان کمیته امداد امام خمینی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۹۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در نشستی که امروز با حضور خانم افتخاری مشاور رییس کمیته امداد امام خمینی کشور برگزار شد هماهنگی و هم افزایی برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی از مهمترین اهداف این نشست بود.


استان یزد با فعالیت‌هایی چشمگیر در زمینه ۱۵ رشته قرآنی در گروه‌های مختلف سنی مدد جویان کمیته امداد طی سه سال گذشته جایگاه دوم کشوری را داشته است.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان