Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@00:30:36 GMT

تأخیر هیأت رئیسه در قرائت گزارش تفحص قاچاق کالا و ارز

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۹۱۶۲

تأخیر هیأت رئیسه در قرائت گزارش تفحص قاچاق کالا و ارز

نماینده مردم اراک در تذکری خطاب به هیأت رئیسه مجلس گفت: چرا گزارش هیأت تحقیق و تفحق از قاچاق کالا و ارز قرائت نمی‌شود؟

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی‌اکبر کریمی نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه 15 اردیبهشت) در تذکر شفاهی در جلسه علنی خطاب به هیأت رئیسه اظهار داشت: علت تأخیر در قرائت گزارش هیأت تحقیق و تفحص از قاچاق کالا و ارز چیست؟

وی افزود: هیأت تحقیق و تفحص از قاچاق کالا و ارز در سال 96 شکل گرفت و حوزه و زمان فعالیت آن مربوط به همان سال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که گزارش این هیأت در سال 97 تقدیم هیأت رئیسه مجلس شد.

نماینده مردم اراک در مجلس گفت: معاونت نظارت مجلس این گزارش تحقیق و تفحص را رؤیت کرده و دستور چاپ داده است و هم اکنون این گزارش در اختیار هیأت رئیسه است.

کریمی خاطرنشان کرد: متأسفانه دخالت‌های مختلف مانع از قرائت این گزارش شده و حتی هیأت رئیسه دستور اصلاح برخی از موضوعات درون این گزارش را داده است.

وی افزود: اعضای هیأت تحقیق و تفحص بعد از مطالبه اصلاحات لازم آن را آماده کرده و مجددا به هیأت رئیسه بازگرداندند و هم اکنون در نوبت قرائت در صحن علنی است.

وی در پایان گفت: چرا قرائت گزارش تفحص از قاچاق کالا و ارز در دستور کار مجلس قرار نمی‌گیرد این در حالی است که  اهمیت این موضوع به ویژه در سال جهش تولید بسیار زیاد  است لذا هیأت رئیسه باید در روزهای پایانی مجلس دهم دستور قرائت این گزارش را بدهد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قاچاق کالا مجلس شورای اسلامی ارز اراک قاچاق کالا و ارز هیأت تحقیق تحقیق و تفحص هیأت رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۹۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب

سرهنگ عبدی اظهار کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا در بناب در پی کسب خبری مبنی بر دپو و احتکار خمیر مایه و کنجد در یک انبار موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع قضایی به همراه نمایندگان اداره شبکه بهداشت و درمان و جهادکشاورزی شهرستان از انبار مورد نظر بازدید و مقدار ۱۰ تن خمیر مایه و دو تن و ۸۰۰ کیلوگرم کنجد خارجی قاچاق را کشف و برابر اعلام کارشناسان ارزش کالای مکشوفه ۲۵ میلیارد ریال برآورد شد.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شد تشریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

وی تاکید کرد: قاچاق کالا از جهات گوناگون سلامت اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می‌کند و پلیس با تمام توان و جدیت با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه
  • سه نامزد دیگر به لیست شورای ائتلاف اضافه می‌شود
  • یکدست یا تضارب آرا/ ترکیب هیئت‌رئیسه مجلس دوازدهم چگونه خواهد بود؟
  • اضافه شدن ۳ نامزد به لیست شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس در ۲۴ ساعت آینده
  • کشف ۴ تن روغن قاچاق
  • ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان کشف و ضبط شد
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک
  • کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب