Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد پورداد مدیر پروژه تقاطع غیر همسطح «سپهبد شهید سلیمانی» اظهار داشت: این تقاطع دارای سه سطح از جمله مسیر شمال به جنوب و بالعکس به صورت زیرگذر، مسیر شرق به غرب و بالعکس به صورت هم سطح و مسیرهای گردشی به صورت روگذر است.

وی افزود: همچنین ۱۴ حرکت دارد که ۸ حرکت آن غیر همسطح و ۶ حرکت دیگر همسطح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر پروژه تقاطع غیر همسطح «سپهبد شهید سلیمانی» طول پل پروژه را ۵۵۴ و عرض آن ۱۰ متر است عنوان کرد و گفت: در پروژه غیر همسطح شهید سردار قاسم سلیمانی ۱۱۰ هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری انجام شده و همچنین ۳۸۰ قطعه پیش ساخته بتونی با ۳۷۰۰ هزار تن میل گرد در پل زیرگذر به کاررفته است.

وی پیشرفت فیزیکی پروژه را طی ۹ ماه گذشته ۶۲ درصد اعلام‌کرد و افزود: این پروژه ۱۶ پایه بتنی دارد که ۱۲ عدد از آن‌ها اجرا شده است.

این مسئول تصریح کرد: فاز اول این پروژه در فروردین‌ماه امسال به بهره برداری رسید و زیر گذر نیز تا پایان شهریور ماه به اتمام خواهد رسید.

پورداد اعتبار کلی این پروژه را ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد و بیان داشت: در صورت مساعد بودن شرایط جوی و همچنین تأمین اعتبار تا پایان سال جاری این پروژه به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه نگرانی در خصوص تأمین اعتبار نداریم، بیان داشت: در جلسه‌ای که با مدیر کل فنی استانداری کرمانشاه و مدیران دستگاه‌های اجرایی هماهنگی خوبی با کمک استاندار برای رفع معارض این پروژه به عمل آمد.

مدیر پروژه تقاطع غیر همسطح «سپهبد شهید سلیمانی» گفت: دغدغه‌های پلیس راهور در خصوص انحراف ترافیک در حین اجرای پروژه بود و در اصل اجرای پروژه هیچ مشکلی ندارد و می‌توان گفت یکی از بهترین پروژه‌ها جهت کاهش ترافیک محسوب می‌شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا پلیس راهور ترافیک دستگاه های اجرایی پروژه همسطح سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی سپهبد شهید سلیمانی تقاطع غیر همسطح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۹۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از دوربرگردان غیرهمسطح بلوار چمران شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری شیراز گفت: باهدف انتقال بار ترافیکی بلوار شهید چمران به بزرگراه آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی دوربرگردان غیرهمسطح اردیبهشت آبان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
علی‌حسین عباسی با اشاره به پیشرفت شبانه‌روزی پروژه‌های عمرانی گفت: پس از اجرای موفقیت‌آمیز دوربرگردان نیایش که مزین به نام شهید عبدالرسول مصطفایی شد، عملیات احداث دوربرگردان غیرهمسطح اردیبهشت در دستور کار قرار گرفت.
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری شیراز افزود: با توجه به گردشگر پذیر بولوار شهید چمران،   تدابیر ویژه‌ای برای ایمن‌سازی آن در دستور کار شهرداری قرارگرفته و یکی از مهم‌ترین آن‌ها احداث دوربرگردان‌های غیرهمسطح است.
به گفته عباسی، مساحت عرشه این سازی ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع و طول دوربرگردان و رمپ به ترتیب ۴۵۰ و ۱۸۵ متر طول است.
برای اجرای این طرح ۵هزار و ۹۰۰ مترمکعب بتن‌ریزی، ۸۴۰ تن آرماتوربندی و ۴هزار و ۳۰۰ مترمربع قالب‌بندی صورت می‌گیرد.
 دوربرگردان اردیبهشت  ۹ ستون دارد و سازه این پل مشابه دوربرگردان شهید مصطفایی (دوربرگردان نیایش) در بلوار شهید چمران است.

دیگر خبرها

  • تکمیل طراحی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی تا پایان ۱۴۰۳
  • پایانه قدیم شرق تهران نعطیل می‌شود/ جزییات
  • پایان کار پایانه شرق در تهرانپارس تا پاییز/ پایانه جدید خرداد افتتاح می‌شود
  • پیشتازی قزوین در مولدسازی دارایی‌های مازاد
  • ۱۱۰۰ پروژه عمرانی در دو سال نیم گذشته به بهره برداری رسید
  • بهره‌برداری از ۱۵۰ پروژه در منطقه ۱۵ با اعتبار ۸۲۴ میلیاردی
  • بهره‌برداری از دوربرگردان غیرهمسطح بلوار چمران شیراز
  • بهره‌برداری از ۴ بازار میوه در اصفهان تا پایان تابستان ۱۴۰۳
  • کلیات طرح تقاطع غیر همسطح آیت الله طالقانی شهرکرد تصویب شد
  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد