Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل گمرکات استان اصفهان از صادرات 458 هزار دلار کالا از طریق کارگو ترمینال فرودگاه شهید بهشتی اصفهان در سال 99 خبر داد.

رسول کوهستانی پزوه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان از صادرات ۷۶ تن کالا به ارزش بالغ بر ۴۵۸ هزار دلار طی سال ۹۹ از طریق کارگو ترمینال فرودگاه شهید بهشتی اصفهان خبر داد و اظهار داشت: طی سه پرواز باری از ابتدای امسال تاکنون در قالب ۱۰ فقره اظهارنامه قبل از بارگیری، بار به صورت کامل و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضدعفونی، بسته‌بندی و به مقصد کشور کویت صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل گمرکات استان اصفهان کالاهای صادراتی را میگو، انواع ماهی و بامیه برشمرد و گفت: کارکنان گمرک تجاری فرودگاه شهید بهشتی اصفهان با استقرار کامل در کارگو ترمینال جهت صادرات محصولات به صورت شبانه‌روزی خدمات‌رسانی می‌کند.

وی در خصوص صادرات سال ۹۸ از طریق فرودگاه شهید بهشتی اصفهان اذعان داشت: در سال گذشته ۱۶۰ تن بار به ارزش ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار دلار شامل مصنوعات طلا، ماهی، میوه‌های خوراکی و سبزیجات و نباتات صادر شده است.

به گفته کوهستانی، میزان صادرات استان اصفهان در سال ۹۸ بالغ بر ۷ میلیون ۴۱۵ هزار تن و ارزش ۲ میلیون ۶۳۹ هزار دلار بود این در حالی است که درسال ۹۷ وزن ۵ میلیون ۱۲۶ هزار تن و ارزش ۲ میلیون ۶۵۴ هزار تن بود که نشان از رشد وزنی ۴۵ درصدی دارد.

وی با بیان این که سهم استان اصفهان از کل صادرات کشور ۵ درصد است، اضافه کرد: مهم‌ترین کالاهای صادراتی استان اصفهان چدن، آهن و فولاد و مصنوعات آن به ارزش یک میلیارد و ۲۸۴ میلیون دلار و با سهم ۴۹ درصد، فراورده‌های نفتی به ارزش ۵۱۶ میلیون و ۵۰۶ هزار دلار با سهم ۲۰ درصد و محصولات شیمی آلی به ارزش ۱۱۹ میلیون و ۴۸۶ هزار دلار با سهم ۵ درصد بوده‌اند.

مدیرکل گمرکات استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: استان اصفهان واردات کالای لوکس ندارد، عمده کالای وارداتی گمرک اصفهان ماشین‌آلات برقی و مکانیکی خطوط تولید و مواد اولیه مصرفی و اجزا و قطعات جهت مونتاژ در واحد تولیدی استان است.

انتهای پیام/۶۳۰۶۴/ص۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان صادرات شهید دلار فرودگاه شهید بهشتی اصفهان استان اصفهان هزار دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۹۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۸۰ درصدی ارزش صادرات سمنان در سال جدید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مدیر کل گمرک استان سمنان گفت:  در فروردین  امسال ، ۲۹ هزار تن کالا شامل مواد شوینده - کربنات سدیم ، هیدروکربن   و سیم و کابل به ارزش ۱۰ میلیون دلار از گمرکات استان سمنان به ۳۴ کشور جهان صادر شد که به لحاظ وزن ۹۶ درصد و به لحاظ ارزش صادراتی ۸۰ درصد نسبت به فروردین سال گذشته افزایش داشته است.
مرتضی حاجیان نژاد با بیان اینکه در این مدت هزار و ۵۵۰ تن کالامواد اولیه و ماشین آلات واحد‌های تولیدی به ارزش شش میلیون ۵۰۰ هزار دلار به گمرکات استان سمنان وارد شده است  گفت: تراز تجاری یک ماهه استان سه میلیون ۵۰۰ هزار دلار و مثبت بوده است.
حاجیان نژاد همچنین گفت: بر اساس تحلیل‌های آماری ، میزان تجارت خارجی استان سمنان در سال گذشته ۳۸۵ میلیون دلار بوده که نسبت به سال قبل از آن ۵۹ درصد رشد داشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲
  • فولادمبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی ایران
  • ۸۲ کشور خریدار خرمای ایران/ خرمای مضافتی در صدر صادرات خرما
  • ۸۲ کشور خریدار خرمای ایران/خرمای مضافتی در صدر صادرات خرما
  • افزایش ۸۰ درصدی ارزش صادرات سمنان در سال جدید
  • پرچم تجارت بالا می‌رود؟
  • صادرات بیش از ۳۳۲ هزار تن کالای غیرنفتی از کهگیلویه و بویراحمد طی یک‌ماه
  • ۸۲ کشور خریدار خرمای ایرانی
  • فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲ شد
  • تجارت خارجی ۴۱۴ میلیون دلاری از گمرکات کردستان