Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@02:20:12 GMT

فروشگاه کتاب مجازی انتشارات مؤسسۀ حکمت و فلسفه بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۹۵۱۴

فروشگاه کتاب مجازی انتشارات مؤسسۀ حکمت و فلسفه بازگشایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین نمایشگاه / فروشگاه کتاب مجازی انتشارات مؤسسۀ پژوهشی حکمت و فلسفۀ ایران با تخفیف ویژه ۳۵ درصدی و ارسال رایگان به سراسر کشور به مناسبت ایام مبارک ماه رمضان شروع به کار کرد.

بنابر این گزارش مؤسسۀ پژوهشی حکمت و فلسفۀ ایران، با توجه به شرایط خاص کشور درپیِ شیوع ویروس کرونا و برگزار نشدن نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان و برای سهولت دسترسی مخاطبان، نمایشگاه کتاب مجازی برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه‌مندان به آثار موضوعی در حکمت و فلسفه از تاریخ ۱۳ تا ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ با مراجعه به تارنمای مؤسسه به نشانی irip.ac.ir امکان خرید غیرحضوریِ همۀ کتاب‌های موجودِ انتشارات مؤسسۀ پژوهشی حکمت و فلسفۀ ایران فراهم است.

یادآور می‌شود از شرایط ویژه این نمایشگاه / فروشگاه فروش تمامی محصولات انتشارات با تخفیف ویژۀ ۳۵ درصدی و ارسال رایگان به سراسر کشور با پست پیشتاز است.
علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۶۶۴۰۹۵۰۸ تماس بگیرند:.

کد خبر 4916742

منبع: مهر

کلیدواژه: مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران کتابفروشی فضای مجازی ماه مبارك رمضان ویروس کرونا ماه رمضان ۹۹ کنفرانس بین المللی قرآن شهید مطهری دعا و نیایش شبکه چهار سیما کاظم صدیقی تفسیر قرآن رادیو گفتگو معرفی کتاب فضای مجازی نشست علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۹۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام فرصت ناشران بخش مجازی نمایشگاه کتاب برای آماده‌سازی پنل

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران،ناشران برای حضور در بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت فرصت دارند با مراجعه به سامانه book.icfi.ir نسبت به آماده سازی پنل مجازی‌، ویرایش قیمت کتاب‌ها، تعداد کتاب‌های موجود و آماده‌سازی پنل پست کتاب خود اقدام کنند.

همچنین ناشران می‌توانند شماره تماس‌های مورد نیاز خریداران کتاب برای دریافت مشاوره یا برقراری ارتباط را در بخش تنظیمات پنل کاربری خود قرار دهند.

ناشران برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مرکز پاسخگویی بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تماس بگیرند.

کد خبر 6095806 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • هزاره ققنوس با ۸۰۰ عنوان کتاب به مصلی می‌آید
  • حضور انتشارات نگاه با ۲ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب
  • به نشر با ۷۸۲ عنوان در نمایشگاه کتاب حاضر می‌شود
  • حضور کتاب‌فروشی‌ها در نمایشگاه کتاب، آری یا خیر؟
  • اعلام فرصت ناشران بخش مجازی نمایشگاه کتاب برای آماده‌سازی پنل