Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون عمران مجلس، گفت: در راستای قدرشناسی از کادر بهداشت و درمان کشور از دولت می‌خواهم که نسبت به استخدام نیروهای شرکتی وزارت بهداشت اقداماتی جدی به عمل آورد.

به گزارش ایسنا، شهرام کوسه غراوی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: در مقطع حساس و فضای به وجود آمده از ویروس کرونا و خوار و ذلیل شدن دولت‌های بزرگی مثل آمریکا با امید به خدا و همدلی مردم و مسئولان امیدوارم که این ویروس را شکست دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جا دارد از دولت تقاضا کنم که از تمامی کادر بهداشتی و درمانی کشور تجلیل ویژه به عمل آورد و در راستای قدرشناسی آنها نسبت به استخدام نیروهای شرکتی وزارت بهداشت اقدامی جدی انجام دهد.

نماینده مردم مینودشت در مجلس با بیان اینکه در گام دوم انقلاب با توطئه‌ها و جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی مواجه هستیم نیاز است که با همدلی و با تقویت جبهه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در مسیر امیدوار کردن هر چه بیشتر مردم در سایه اجرای طرح‌های اصولی و با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای جهش تولید و اشتغال گام برداریم.

این عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه نطق خود از فعالیت‌های عمرانی صورت گرفته در حوزه انتخابیه سخن گفت و ضمن اشاره به به پایان رسیدن مجلس دهم گفت: قانون منع بکارگیری بازنشستگان و قانون استخدام معلمان جا مانده از تدریس و همچنین قانون تصویب مناطق آزاد از قوانین خوبی بود که در مجلس دهم نوشته شد.

وی در پایان نطق خود نسبت به آثار تخریب به جا مانده از سیل در مینودشت هشدار داد و از مسئولان خواست که جهت محرومیت زدایی از آن منطقه گام‌هایی جدی بردارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس کادر درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۹۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت

سرهنگ پاسدار کاظم کبیری اظهار داشت: در هفته نخست اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ همزمان با هفته ملی سلامت، ۳۰ تیم روز به مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان‌های استان اعزام شد.

وی افزود: این تیم‌ها شامل دندانپزشکی، تیم‌های تک تخصصی، تیم‌های بهداشتی درمانی و آموزشی عمومی بصورت جهادی، ۱۰ هزار و ۷۶۸ نفر خدمت رایگان ارائه کردند.
 
سرهنگ پاسدار کبیری ادامه داد: معاینه و ویزیت ۱۲۰ نفر از سوی پزشک متخصص داخلی و پزشک متخصص زنان، معاینه و ویزیت ۵۷۹ نفر توسط پزشک عمومی، خدمات دندانپزشکی برای ۱۴۰ نفر و ارائه داروی رایگان برای ۶۷۹ نفر از جمله این خدمات جهادی در هفته سلامت بود.

 وی ادامه داد: همچنین در این هفته ۲۴۲ نفر توسط کارشناسان سلامت روان مشاوره روانشناسی شدند و کارشناسان مراقب سلامت به دو هزار و ۵۷۶ نفر آموزش‌های بهداشتی ارائه کردند.

بیشتر بخوانید

خدمات‌دهی به بیش از ۲۷ هزار نفر در مراکز درمانی

وی افزود: مشاوره‌ای تغذیه برای ۴۲۶ نفر، آموزش‌های فرهنگی (فرزند آوری) برای ۱۰۳ نفر، پایش و غربالگری فشارخون و قندخون بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ نفر از دیگر خدمات ارائه شده بسیجیان جامعه پزشکی در هفته سلامت ۱۴۰۳ بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر خدمات بهداشتی درمانی و تخصصی، برنامه‌های فرهنگی هنری، تعلیم و تربیت، علمی پژوهشی نیز در مناطق مختلف استان اجرا گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • ضرورت بهره گیری از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان در طرح جوانی جمعیت
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • کمبود ۹۰۰۰ ماما در کشور
  • بند قانون جوانی جمعیت به دلیل کمبود ماما اجرا نمی شود
  • ۹۰۰۰ کمبود ماما در مقابل ۳۰۰ مجوز استخدام
  • ضرورت افزایش ظرفیت استخدام ماما در بخش بهداشت و درمان
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت