Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- یک سایت بلژیکی بار دیگر از احتمال حضور مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی ایران در تیم آنتورپ بلژیک خبر داد.

 

 سایت «voetbal۲۴» بلژیک امروز در خبری اعلام کرد مارک ویلموتس با بازگشت به ژوپیرلیگ بلژیک می‌تواند یک شگفتی را رقم بزند.

این سایت با اشاره به دوران سرمربیگری ویلموتس در تیم ملی فوتبال بلژیک، از احتمال حضور این مربی در تیم آنتورپ خبر داد: «ویلموتس مدنظر باشگاه آنتورپ قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها ممکن است در تابستان با لازلو بولونی سرمربی خود خداحافظی کنند.»

 

در پایان این خبر یک نظرسنجی با این سئوال صورت گرفته است که آیا فکر می کنید ویلموتس مربی خوبی برای آنتورپ باشد؟ از ۲۳۲ نفر شرکت کننده در این نظرسنجی (تا ظهر امروز به وقت تهران) ۱۷۵ نفر معادل ۷۵ درصد به ویلموتس رای منفی داده اند.

 

 آنتورپ همان باشگاهی است که برای فصل بعد علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس را به خدمت گرفته است.

 

 مهر

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۹۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم

رئیس کمیته توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال اعلام کرد برای سرمربیگری تیم‌های مختلف ملی سه گزینه نهایی در نظر گرفته شده است. - اخبار ورزشی -

مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت: منتظر تشکیل جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هستیم. قرار است امروز تاریخ برگزاری این جلسه توسط مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال مشخص و اعلام شود.

وی افزود: ما برای هر رده ملی سه گزینه نهایی انتخاب کرده‌ایم. این اسامی به هیئت رئیسه می‌رود تا درباره آنها بحث و صحبت شود و به جمع‌بندی برسیم. به غیر از تیم فوتبال جوانان که سرمربی‌اش مشخص است، برای هدایت تیم امید، تیم نوجوانان و تیم نونهالان نیز باید سرمربی انتخاب کنیم.

جلالی: به انتخاب گل‌محمدی برای هدایت تیم امید امیدواریم

به گزارش تسنیم، پیش از این نام یحیی گل‌محمدی برای سرمربیگری تیم امید مطرح بود، ولی با توجه به تلاش باشگاه تراکتور تبریز برای به خدمت گرفتن سرمربی پیشین پرسپولیس، باید دید چه گزینه‌ای در نهایت به سرمربیگری تیم امید می‌رسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • اردوغان از دست دادن با مارک روته اجتناب کرد+ فیلم
  • پیروزی بی دردسر نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان
  • مارک آندره تراشتگن در رده دوم بیشترین بازی برای بارسلونا توسط بازیکنان غیر اسپانیایی
  • تیم ملی فوتسال ایران با جام قهرمانی به وطن بازگشت
  • عکس| وحید شمسایی در آغوش مادر
  • کریستال پالاس برای مارک گوئهی بیش از ۵۵ میلیون پوند می‌خواهد
  • استقبال از تیم ملی فوتسال پس از بازگشت به ایران+فیلم
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال