Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-02@17:09:07 GMT

آخرین تحولات نقل و انتقالاتی مدعیان لیگ برتر انگلیس

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۹۷۳۳

آخرین تحولات نقل و انتقالاتی مدعیان لیگ برتر انگلیس

باشگاه‌های مدعی لیگ برتر انگلیس با شایعات نقل و انتقالاتی مهمی مواجه هستند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، اخبار نقل و انتقالات تابستانی در فوتبال انگلیس از گزارش‌ها و شایعات متفاوتی در مورد تیم‌های مطرح لیگ برتر جزیره حکایت دارد.

بیشترین خبرهای نقل و انتقالاتی درباره تیم‌های آرسنال، چلسی، لیورپول، منچسترسیتی، منچستریونایتد، نیوکاسل و تاتنهام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیورپول صدرنشین در پی جذب تیمو ورنر و فیلیپه کوتینیو است و سادیو مانه تصمیم به جدایی دارد. منچسترسیتی ریاض محرز را از دست می‌دهد اما می‌خواهد هری کین و لائوتارو مارتینز را خریداری کند. چلسی در اندیشه جذب مانوئل نویر و فیلیپیه کوتینیو است و احتمال جدایی ویلیان زیاد است.

منچستریونایتد تصمیم گرفته تا جک گریلیش، جیمز مدیسون و ژود بِلینگام که در لیگ برتر انگلیس درخشیدند را جذب کند و الکسیس سانچز هم از اینترمیلان باز خواهد گشت. آرسنال قصد دارد تا ویلیان و دژان لوورن را به جمع بازیکنان خود اضافه کند و احتمال جدایی دنی سبایوس کم نیست. تاتنهام هم از مشتریان ویلیان و دژان لوورن است و یان فرتونگن هم پیشنهادات بسیار خوبی دارد و بعید نیست با این باشگاه خداحافظی کند. نیوکاسل هم که منتظر حضور مالکی متمول است و رقابت برای خرید این باشگاه زیاد است از مشتریان فیلیپه کوتینیو و ادینسون کاوانی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/4048/

 

 

منبع: آنا

کلیدواژه: چلسی لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی لیورپول لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۹۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول لیگ برتر انگلیس از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی / عکس

سیتی با پپ موفق به کسب 704 امتیاز در لیگ برتر شده است.

در فاصله سه هفته تا پایان فصل 2023/24 لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی با یک امتیاز کمتر و البته یک بازی کمتر نسبت به آرسنال در رتبه دوم جدول قرار دارد. سرنوشت قهرمانی در دست سیتیزن ها است؛ آنها با کسب پیروزی در 4 بازی باقیمانده خود می توانند برای چهارمین فصل پیاپی فاتح لیگ برتر شوند. پپ گواردیولا در آستانه ثبت یک رکورد تاریخی است. او در هشتمین فصل حضور خود در منچسترسیتی می تواند برای ششمین بار فاتح لیگ برتر شود. از سال 2016 و زمان ورود پپ به لیگ برتر، جدول این رقابت ها به شرح تصویر زیر است. در این جدول، فاصله معنادار سیتی تحت هدایت گواردیولا با رقبا کاملاً مشهود است.

جدول لیگ برتر از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی (فصل 2016/17 به بعد)

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • 10 موقعیت گل از دست رفته گل باورنکردنی ستارگان فوتبال در لیگ برتر انگلیس / فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام‌ + پخش آنلاین
  • توقف مدعیان قهرمانی به سود استقلال/ قعر در دست خوزستانی‌ها!
  • بازگشت روباه بدجنس به لیگ برتر
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • نگاهی کارتونی به پیروزی ۳-۲ آرسنال مقابل تاتنهام (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴) / فیلم
  • تاپ شات؛ روزی که آسمان انگلیس با شاهکار ژوزه مورینیو آبی شد
  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • اولین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 2-0 مقابل بولتون (30 آوریل، 2005) / فیلم
  • جدول لیگ برتر انگلیس از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی / عکس