Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@18:39:29 GMT

دولت بر گرانی و افزایش قیمت‌ها نظارت کند

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۹۷۴۸

دولت بر گرانی و افزایش قیمت‌ها نظارت کند

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مشهد در تذکر شفاهی  گفت: شاهد هستیم روز به روز سفره مردم کوچک می شود و عدم نظارت بر قیمت ها مردم را آزار می دهد.

وی با بیان اینکه هیچ نظارتی بر قیمت های بازار وجود ندارد، گفت: برنج با ارز دولتی به کشور وارد می شود اما با قیمت ۱۵ تا ۱۶ هزار تومان به فروش می رسد که بالاتر از قیمت ارز آزاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت نظارت ها را افزایش دهد.

در ادامه جلسه، محمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر نیز خواستار اعمال افزایش ۵۰ درصدی حقوق برای کارمندان نهادهای کتابخانه ها شد

همچنین بهمن طاهرخانی نماینده تاکستان در تذکر شفاهی نسبت به عدم افزایش حقوق بازنشستگان کشوری انتقاد کرد و گفت: در  حالی که بخش زیادی از مردم از حداقل مسکن برخوردار نیستند ویلاهای چندصد میلیاردی معامله می شود. این ویلاها متعلق به چه کسانی است؟

کد خبر 4916721

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مشهد مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا حسن روحانی شورای نگهبان حجت الاسلام حسن روحانی هیئت دولت اسحاق جهانگیری ماه مبارك رمضان سید عباس موسوی محمدجواد ظریف مجلس یازدهم جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۹۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی

 عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس درباره قرارداد ۲ میلیارد یورویی شهرداری تهران با چین گفت: «شهرداری می‌تواند با کشورهای خارجی قرارداد ببندد اما نه قراردادهای پنهانی یا دارای ایرادات. وزارت کشور هم در این مورد نظریه تخصصی خود را می‌دهد. اما دستگاه‌های نظارتی باید به این موارد ورود پیدا کنند.»   به گزارش عصر ایران؛ احمد علیرضابیگی به روزنامه هم میهن گفت: «شورای شهر بر عملکرد شهرداری نظارت دارد و باید براساس چارچوب‌ها عمل کند. اما دستگاه‌های نظارتی هم باید بر عملکرد دستگاه‌های مختلف از جمله شهرداری نظارت داشته باشند. اینطور به نظر می‌رسد که نظارت و خوفی از این دستگاه‌ها وجود ندارد. بنابراین هر کسی هر جا ایستاده فکر می‌کند باید چپاول کند.»   علیرضابیگی با اشاره به اینکه تمام این موضوعات سیاسی است، تاکید کرد: «این به نوع حکمرانی در کشور برمی‌گردد. در مدل حکمرانی کنونی اراده مردم را به حداقل رسانده‌ایم. وقتی مردم حس کنند نظر و اراده آنها تعیین‌کننده است، نظارت را توسعه می‌دهند و نتیجه آن روی کار آمدن شورای شهری است با پشتوانه مردمی که به مردم بدهکار است و باید پاسخگوی شهروندان باشد؛ چراکه باز هم باید درِ خانه مردم برود برای گرفتن رای؛ پس سعی می‌کند رضایت مردم را به دست آورد.   وی افزود: رضایت مردم وقتی به وجود می‌آید که شورای شهر به نیابت از آنها  عمل می‌کند. وقتی این اتفاق نمی‌افتد مردم کنار می‌مانند و نظارتی اتفاق نمی‌افتد. اگر نظارتی هم وجود داشته باشد در مقابل آن مقاومت می‌شود. با این روند شاهد پیشرفتی نخواهیم بود.» کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حمل و نقل فوری- چینی عصبانیت روزنامه شهرداری از افشای قرارداد پنهانی زاکانی قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست / در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود
  • کاریکاتور/ گرانی سرسام‌آور در سرزمین‌های اشغالی
  • فرمان علم الهدی به دولت رئیسی درباره گرانی ها
  • روایت خاندوزی از دستور رئیسی در پی تذکر رهبر انقلاب
  • پویشی برای مبارزه با گرانی افسار گسیخته
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد