Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@13:10:57 GMT

بهینه‌سازی ایستگاه ۶۶ کیلوولت شهرستان قیروکارزین

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۹۷۶۳

بهینه‌سازی ایستگاه ۶۶ کیلوولت شهرستان قیروکارزین

ایسنا/فارس معاون بهره برداری شرکت برق منطقه‌ای استان فارس اعلام کرد: برای تامین برق مطمئن و بروز رسانی، اصلاح، بهینه سازی و افزایش قابلیت شبکه و افزایش رضایت مندی مشترکین، چهار دستگاه کلید ۶۶ کیلو ولت در ایستگاه قیر با هزینه ۱۱ میلیارد ریال تعویض شد.

حمزه روغنیان دوشنبه ۱۵ اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت کارکرد پست‌های برق در تامین و انتقال برق پایدار، گفت: همه ظرفیت‌های فنی و مهندسی برای تامین برق پایدار و افزایش قابلیت‌های شبکه انتقال و فوق توزیع به کار گرفته می شود تا رضایت شهروندان و مشترکان با تامین بهینه برق، افزایش یابد و شاهد کارکرد مناسب سامانه توزیع و انتقال برق باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای استان فارس اضافه کرد: پست‌های انتقال در میانه راه انتقال قدرت از واحد تولیدی به مصرف کننده نهایی نقش بسزایی در تامین بهینه برق و انرژی دارد، از این رو ظرفیت های مهندسی و فنی در شرکت برق منطقه ای استان فارس در تلاشی شبانه روزی برای کارکرد بهینه این تاسیسات فنی می کوشند.

روغنیان با تاکید بر اینکه همه تجهیزات فنی در پست ها، اعم از ترانسفورماتورها، ژنراتورها و کابل های انتقال که به تامین و انتقال نیرو کمک می کنند به صورت پیوسته  مورد پایش مهندسین و تکنسین های فنی شرکت برق قرار دارند، گفت: همه تلاش ها معطوف به آن است که کار تولید، انتقال و توزیع  برق و انرژی در پستهای برق به خوبی و به صورت بهینه انجام شود.

وی با بیان اینکه پست انتقال قیر، یکی از اساسی ترین پست های انتقال نیرو در استان فارس است، گفت: این پست در مسیر اصلی انتقال برق قراردارد و بر اساس ماهیت وظایف و طبقه بندی پست ها، از مراکز اولویت دار در نگهداری و تعمیرات محسوب می‌شود که از توان مهندسی و فنی نیروهای عملیاتی هم بهره مند است.

معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای استان فارس ابراز امیدواری کرد که با تلاشی مضاعف و استفاده از توان مهندسی و فنی و با مشارکت و همراهی مشترکان و شهروندان در مصرف بهینه شاهد ایجاد شرایطی مساعد برای عبور از نقطه اوج مصرف در تابستان پیش رو باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی شرکت برق استان فارس شرکت برق منطقه ای استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۹۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از‬ صندوق توسعه ملی، رضا محمدی‬ معاون سرمایه‌گذاری و تأمین مالی صندوق توسعه ملی، ‏گفت: این صندوق در ‏جهت توسعه زیرساخت‌های صنایع کشور و توسعه روزافزون ایران اهداف و پروژه‌های بزرگی را برای خود برنامه‌ریزی کرده است؛ ‏یکی از این پروژه‌ها، شیرین‌سازی و ‏انتقال آب از خلیج فارس به استان‌های فارس و اصفهان و از دریای عمان به استان‌های سیستان بلوچستان، خراسان رضوی و جنوبی است که یکی از ابر پروژه‌های کشور در ‏حوزه آب ‏محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه این پروژه با هدف تأمین پایدار آب در جهت مصارف صنایع بزرگ و کوچک و ‏همچنین شرب در کشور هدف ‏گذاری و برنامه‌ریزی شده است، عنوان کرد: به منظور رفع مشکلات آبی ‏صنایع در استان‌های فارس و سیستان و بلوچستان به زودی ۲ مگا ‏پروژه شیرین‌سازی و انتقال آب دریا ‏از خلیج فارس و دریای عمان با تأمین مالی صندوق توسعه ملی شروع به فعالیت خواهد کرد.

محمدی افزود: برای انجام این پروژه، تأمین ‏مالی حدود ۲ میلیارد دلاری از ‏طرف صندوق توسعه ملی در نظر گرفته شده است.

معاون سرمایه‌گذاری و تأمین مالی صندوق توسعه ملی‬ در‬ پایان‬ گفت: طرح‌های انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی ایران از وعده‌های ‏رئیس جمهور در ابتدای فعالیت بود. لذا صندوق توسعه ملی برای به ثمر رسیدن این ‏وعده برای آینده‌ی روشن‌تر این سرزمین اقدام خواهد نمود‎. ‏

کد خبر 6097601

دیگر خبرها

  • شبکه‌های برق ۵۳۸ روستای خراسان جنوبی بهینه‌سازی شد
  • ‌تلاش برای راه‌اندازی شهرک‌های صنعتی جدید در مناطق تقاضا محور استان فارس
  • طرح‌های تامین آب پایدار در شهر چاراویماق در حال اجرا است
  • اعلام برنامه‌های شرکت ملی گاز ایران در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت
  • تولید گاز باید افزایش پیدا کند/ لزوم بهینه سازی مصرف
  • تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس
  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت سیزدهم برای بهبود وضع هوا و کاهش سوختن گازهای مشعل
  • رشد اقتصادی پایدار در صنعت نفت با بهینه‌سازی مصرف انرژی
  • راهکارهای اقتصاد دایره‌ای برای بهینه‌سازی مدیریت پسماند
  • خودکفایی در تامین نانوکاتالیست‌ ضروری در تولید بنزین