Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@03:46:07 GMT

تداوم اجرای پروژه خط لوله انتقال گاز به جزیره کیش

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۹۸۹۴

تداوم اجرای پروژه خط لوله انتقال گاز به جزیره کیش

خبرگزاری آریا - مدیر منطقه 10 عملیات انتقال گاز اظهار کرد: پروژه خط لوله انتقال گاز به جزیره کیش با نظارت و ارزیابی کارشناسان این منطقه در حال انجام است.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حمید خدری با بیان اینکه همدلی و تلاش کارکنان منطقه در راستای توسعه شبکه انتقال گاز کشور و تحقق برنامه‌های شرکت انتقال گاز ایران اقدام‌های ارزشمندی است که در سال‌های گذشته انجام شده است، گفت: بدون تردید فعالیت‌های صادقانه و دلسوزانه همه کارکنان در بخش‌های مختلف در سال‌های گذشته سبب شد برنامه‌های این منطقه به نحو مطلوب محقق شود، به‌طوری که علاوه بر انتقال پایدار گاز، با انجام عملیات اتصال فازهای پالایشگاهی به خطوط لوله سراسری، شبکه انتقال گاز کشور نیز توسعه و افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه خط لوله انتقال گاز به جزیره کیش به طول 94 کیلومتر در بخش خشکی توسط همکاران در شرکت نفت و گاز پارس در حال اجرا است، تصریح کرد: کارشناسان این منطقه برای شتاب‌بخشی در فرآیند راه‌اندازی و تحویل و تحول این مهم، به‌طور مستمر بر روند اجرای این عملیات نظارت دارند و همواره با بهره‌گیری از تجربه‌ها و دانش خود در تلاش‌ هستند، این طرح براساس برنامه زمان‌بندی پایان یابد.
به گفته مدیر منطقه 10 عملیات انتقال گاز، خط لوله یادشده از خط لوله هفتم سراسری منشعب می‌شود و با عبور از دریا، رابط انرژی صنایع و تأسیسات واقع در جزیره کیش است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: انتقال گاز جزیره کیش خط لوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۹۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف پساب یزد

پس از انتقاد محمدصالح جوکار نماینده یزد، اشکذر و زارچ از وضعیت رها شده پساب یزد و احتمال بروز مشکلاتی برای مردم شاهدیه، زارچ و اشکذر، نشست تعیین تکلیف این منطقه برای رفع مشکل موجود، با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب و شرکت آب منطقه‌ای استان در دفتر این نماینده برگزار شد.

مدیرعامل آبفای استان یزد و شرکت آب منطقه‌ای استان هر یک به بیان گزارشی از وضعیت پساب و میزان اختصاص یافته به مجموعه‌های مختلف ارائه کردند.

جوکار در این نشست با تأکید بر لزوم انتقال این پساب به شرکت‌های تخصیص یافته (معدنی، صنعتی، فضای سبز یا دولتی)، گفت: ۲۵۰ لیتر بر ثانیه از این پساب تخصیص یافته که بخشی از آن انتقال داده می‌شود و بخشی هم در منطقه رسوب می‌کند.

وی افزود: ۱۰۰ لیتر بر ثانیه از پساب به شرکتی تعلق دارد که فاضلاب شهر یزد را تکمیل خواهد کرد.

این نماینده ادامه داد: شرکت‌هایی که پساب به آن تخصیص یافته، اگر میزان مشخص شده را انتقال ندهند، علاوه بر جریمه، تخصیصی آنها به صورت تغذیه سفره‌های زیرزمینی به صورت مصنوعی با همکاری شرکت آب منطقه‌ای و موسسه کوثر انجام پذیرد.

جوکار اظهار داشت: در خصوص تعیین تکلیف بخش باقی مانده دیگر از این پساب نیز مقرر شد به صاحبان تخصیص اخطار داده شود تا نسبت به انتقال آن در اسرع وقت اقدامات لازم را دنبال کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف پساب یزد
  • انتقال برق تولیدی قشم به شبکه سراسری
  • اجرای عملیات کف‌سازی بتنی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر
  • انتقال ۱۳۷ میلیارد لیتر نفت و فرآورده در ۱۴۰۲/ طول خطوط لوله انتقال نفت ایران ۱۰۰۰ کیلومتر افزایش می‌یابد
  • سرقت از خطوط لوله نفت ایران کاهش یافت​
  • صادرات نفت خام با خط لوله نداریم
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • یک روز با «کارگران» شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران
  • ۲۵ فقره سرقت موفق از خطوط لوله نفت در سال ۱۴۰۲
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی