Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@21:43:15 GMT

مجمع ساليانه هيأت تکواندو فارس برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۹۹۶۹

مجمع ساليانه هيأت تکواندو فارس برگزار شد

خبرگزاری آریا- مجمع سالیانه هیأت تکواندو فارس در محل اداره کل ورزش و جوانان استان فارس برگزار شد.
به گزارش آریا از شیراز، این جلسه یا حضور19 نفر عضو مجمع در یکسال مانده به پایان دوران مدیریت ابراهیم غیاثی  ریاست این هیأت انجام شد.
در اینجلسه ابتدا غیاثی باارائه گزارش عملکرد فنی و مالی هیات تکواندو 95،96 و 97 پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در هنگام برگزاری این مجمع حیدرعلی کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با خیرمقدم به سید محمد  پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران و دیگر اعضای مجمع گفت: مدیریت در سالهایی که از نظر مالی تنگناهای زیادی وجود دارد کار بزرگی است.
وی ادامه داد : نقدها مایه سازندگی است و باعث بهتر شدن امور میشود، همه افراد و مدیران نقد و منتقد دارند اما این نباید باعث شود همدلی از بین برود.
کامیاب تأکید کرد: نگرشها در ورزش باید به سمت حرفه ای شدن تغییر کند و اتکای به دولت کم شود. هیأت ها باید بتوانند راه های درآمدزایی قانونی ایجاد کنند و از آن برای توسعه رشته خود بهره بگیرند.
وی در ادامه جلسه خواستار برگزاری بیشتر مجامع برای ارائه عملکرد ها شد وگفت: انتخاب هیأت رئیسه با رأی اعضای مجمع بر عهده رئیس هیأت خواهد بود اما اعتقاد من اینست که باید از افراد پیشتری در بدنه هیأت استفاده شود و برخی چند پست نداشته باشند.
مدیر کل ورزش و جوانان افزود: سیستم مدیریت باید باز عمل کند و با توجه به اختلافات تصمیم گیری نشود چرا که اختلا فات ریز و درشت در همه جا وجود دارد  و برای رشد مجموعه  باید در کنار یکدیگر باشیم.
در ادامه این مجمع سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو که ریاست این مجمع را بر عهده داشت گفت: ساز جامعه تکواندو فارس باید با هم بیشتر کوک شود.
همه ما عضو یک خانواده ایم و برای یک رشته تلاش می کنیم.
وی گفت: راضی کردن همه افراد یک مجموعه سخت است اما ادامه کار برخی از اعضای مجمع در هیئت که مخالف رئیس هیأت هستند از نکات مثبت مدیریتی وی است.
وی با اشاره به جایگاه هفتم فارس در بین هیأتهای کشور در رشته تکواندو گفت: حضور در بین هفت استان برتر در این رشته کار ساده ای نیست این رشته در گذشته ملی پوشان خود را تنها در بین2 استان میدیده اما در حال حاضر استانهای بیشتری فعال شده اند و فارس جز انهاست.
وی گفت :می‌بایست انتقادات شخصی را حذف کنیم و  اگر نظری داریم برای عموم جامعه تکواندو مفید باشد.
اعضای مجمع و هیات باید طبق آیه قرآن آینه یکدیگر باشند و با بیان مشکلات در زمان وقوع از تهدیدهای آن در آینده  جلوگیری کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان افزود: سیستم مدیریت باید باز عمل کند و با توجه به اختلافات تصمیم گیری نشود چرا که اختلافات ریز و درشت در همه جا وجود دارد و باید در کنار یکدیگر باشیم.

سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو کشور در مجمع سالیانه هیات تکواندو استان سخن می گفت افزود: ساز جامعه تکواندو فارس باید با هم بیشتر کوک شود و همه ما عضو یک خانواده ایم و برای یک رشته تلاش می کنیم.
وی گفت: راضی کردن همه افراد یک مجموعه سخت است اما ادامه کار برخی از اعضای مجمع در هیات که مخالف رئیس هیأت هستند از نکات مثبت مدیریتی وی است.
وی با اشاره به جایگاه هفتم فارس در بین هیأتهای کشور در رشته تکواندو گفت: حضور در بین هفت استان برتر در این رشته کار ساده ای نیست این رشته در گذشته ملی پوشان خود را تنها در بین دو استان می دیده است اما در حال حاضر استانهای بیشتری فعال شده اند و فارس جز انهاست.
وی گفت :می‌بایست انتقادات شخصی را حذف کنیم و اگر نظری داریم برای عموم جامعه تکواندو مفید باشد و اعضای مجمع و هیات باید طبق آیه قرآن آینه یکدیگر باشند و با بیان مشکلات در زمان وقوع از تهدیدهای آن در آینده جلوگیری کنند.

در این مجمع همچنین سید اسلام موسوی سرپرست حوزه معاونت توسعه ورزش استان ، فریبا خالدی معاون امور ورزش بانوان استان ، میثم عالیشوندی مدیر گروه ورزش قهرمانی و کارشناسان حوزه ورزش و اعضای مجمع حضور داشتند.گفتنی است در این مجمع علیرغم مخالفت برخی از اعضای مجمع نهایتا رای به ادامه کار ابراهیم غیاثی به عنوان رئیس هیات تکواندو استان فارس داده شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فارس جامعه تکواندو ورزش و جوانان تکواندو فارس اعضای مجمع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۹۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کراسفیت در پی دستیابی صدر جدول ورزش‌های روز دنیا

ایسنا/خوزستان یک مربی ورزش معتقد است، کراسفیت به عنوان یک ورزش چندجانبه به افراد کمک می‌کند علاوه بر افزایش قدرت و اندام، دقت و تمرکز خود را نیز بهبود ببخشند.

انیس قنبری  در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: کراسفیت در معنای لغوی به معنای تناسب اندام است. ورزش کراسفیت ترکیب و تلفیقی از ورزش‌های بدنسازی، ژیمناستیک، دو میدانی و پلومیتریک است و به همین دلیل این ورزش برای چربی سوزی و کاهش وزن نیز پیشنهاد می‌شود.

وی ادامه داد: همه ما می‌دانیم که رشته‌های ورزشی زیادی وجود دارد که هر کدام به نوبه خود تاثیرات بسزایی روی بدن دارند اما یکی از موثرترین تمرینات ورزشی که به سرعت باعث چربی سوزی و کاهش وزن می‌شود، تمرینات کراسفیت است. تمرینات کراسفیت یکی از بهترین گزینه‌ها برای ورزش کردن و رشد آمادگی جسمانی است.

این مربی کراسفیت عنوان کرد: شرکت کنندگان در دوره کراسفیت، تمرین روز را که (WOD نامیده می‌شود) به صورت انفرادی یا با کمک مربی به صورت گروهی به همراه سایر ورزشکاران در یک باشگاه کراسفیت که باکس هم گفته می‌شود انجام می‌دهند، البته از لوازم مختلفی هم برای تمرینات خود استفاده می‌کنند. تمرینات کوتاه و شدید هستند و در حالی که کل بدن را درگیر می‌کنند شبیه به تمرینات نظامی نیز است.

او بیان کرد: با ترکیب تمرینات قدرتی، هوازی و ترکیبی، کراسفیت به عنوان یک ورزش چندجانبه شناخته می‌شود که به شما کمک می‌کند علاوه بر افزایش قدرت و اندام، دقت و تمرکز خود را نیز بهبود بخشید. افزایش استقامت و تحمل، بهبود قدرت و قدرت‌بخشی، ارتقاء چابکی و انعطاف پذیری و پیشگیری از آسیب و توانبخشی نیز از شاخصه‌های مهم ورزش کراسفیت است.

قنبری با بیان این‌که کراسفیت در پی دستیابی به صدر جدول ورزش‌های روز دنیا است، گفت: تفاوت ملموس کراسفیت با سایر رشته‌های پایه در آمادگی جسمانی، به بیشینه رساندن همزمان فاکتور قدرت و استقامت در ورزشکاران رشته کراسفیت به کمک برنامه تمرینی و برنامه غذایی اصولی است که این رشته را به صدر جدول جذاب‌ترین رشته در ساخت بدن به ویژه در ورزشکاران نخبه رسانده است.

او خاطر نشان کرد: حرکات کراسفیت یکی از روش‌های پرطرفدار برای بدنسازی و تقویت عضلات است. این ورزش ترکیبی از حرکات قدرتی، هوازی و تمرینات وزنه‌برداری است که با هدف افزایش قدرت، انعطاف‌پذیری، تحمل بدن و ساختار بدنی مناسب انجام می‌شود. انعطاف پذیری، دامنه حرکت و قدرت همگی عمیقا به هم مرتبط هستند. از بهبود وزنه برداری تا کاهش خطر آسیب در تمرینات، پس دریابید که چرا انعطاف پذیری برای شما بسیار مهم است.

این مربی با اشاره به حرکات بنیادی این رشته مهیج، عنوان کرد: حرکت اسکوات هوایی، حرکت پرس، حرکت ددلیفت، حرکت کشش، حرکت برپی، حرکت جامپ باکس، حرکت کتل بل، حرکت وال بال، حرکت تراستر و حرکت حلقه، ۱۰ حرکن بنیادی در رشته کراسفیت هستند.

وی گفت: حتی شورای ورزش آمریکا (ACE) اعلام کرده است که در حین تمرینات کراسفیت، مردان می‌توانند ۱۵ تا ۱۸ کالری در دقیقه و زنان می‌توانند ۱۳ تا ۱۵ کالری در دقیقه بسوزانند. علاوه بر این نیز دستگاه EPOC نشان داده است شرکت کنندگانی که با شدت بالا کار می‌کنند می‌توانند کالری بالاتری بسوزانند. کراسفیت برای افزایش متابولیستم عضله می‌سازد  و ورزشکاران کراسفیت می‌توانند علاوه بر بالا بردن قدرت خود، توده عضلانی را نیز افزایش دهند.

قنبری خاطر نشان کرد: حتی گرگ یکی از مربیان بزرگ دنیا معتقد است تغییری که در زمان استفاده از تمرینات کراسفیت مشاهده می‌شود تغییر در چربی بدن و توده عضلانی است. به هر حال ترکیب بدنی بهتر، نه تنها باعث می‌شود بدن شما سفت‌تر و عضلانی‌تر به نظر برسد، بلکه به شما کمک می‌کند که متابولیسم سالمی داشته باشید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • حسینی آذرخوارانی سکان‌دار هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • حسینی آذرخوارانی سکان دار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • فیروزآباد قهرمان رقابت های فوتسال فرهنگیان فارس
  • کراسفیت در پی دستیابی صدر جدول ورزش‌های روز دنیا
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • گسترش فعالیت هیات های آزادگان تهران به سمت خودباوری