Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@11:46:46 GMT

کشف ۲۰ فقره سرقت در ایلام

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۰۰۸۵

کشف ۲۰ فقره سرقت در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی مهری ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت وسایل منزل و مغازه در سطح شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اداره آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس با رصد موضوع و انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی محل وقوع سرقت‌ها توانستند سرنخ‌هایی را به دست آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران با هماهنگی مقام قضائی پس از ساعات‌ها تعقیب و مراقبت ۲ سارق را دستگیر کردند.

سرهنگ مهری تصریح کرد: کارآگاهان پلیس اداره آگاهی در بررسی از محل اختفاء این متهمان تعدادی اموال سرقتی از قبیل سلاح شکاری، تلویزیون ال ای دی، لب تاب، ارز خارجی و… کشف و یک دستگاه خودرو متعلق به متهمان به پارکینگ انتقال داده شد.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان خاطرنشان کرد: این ۲ سارق در تحقیقات اولیه پلیسی به تعداد ۲۰ فقره سرقت منزل و مغازه معترف و اموال کشف شده به مال بختگان تحویل و درنهایت متهمان با صدور قرار وثیقه متناسب از سوی مقام قضایی روانه زندان مرکزی ایلام شدند.

کد خبر 4916789

منبع: مهر

کلیدواژه: سرقت نیروی انتظامی ایلام ویروس کرونا ماه مبارك رمضان شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین ایلام کمک به نیازمندان شهرکرد گرگان بیرجند مواسات جهش تولید بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۰۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سرهنگ غلامحسین عرب گفت:  در پی وقوع چند فقره سرقت طیور در شهرستان دامغان ، ماموران پلیس  ۴ سارق حرفه‌ای را شناسایی و همگی آنها را با اجرای چند عملیات ضربتی برای دستگیری  در مخفیگاهشان دستگیر  کردند.
وی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات فنی پلیس به ۹ فقره سرقت طیور به تعداد ۵۰۰ قطعه اعتراف کردند ادامه داد: سارقان در یکی از سرقت‌ها مقادیری طلا به ارزش ۲ میلیارد ریال از داخل منزل به سرقت برده بودند که همگی اموال به سرقت رفته کشف و تحویل مالباختگان شد.
متهمان پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار صادره روانه زندان شدند.

دیگر خبرها

  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر ۲۴ ساله در تهران
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر نوجوان در تهران / متهم دستگیر شد
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • سارق گوشواره‌های طلای دختربچه‌های اصفهانی دستگیر شد
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند