Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محسن حرازی زاده یزدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر با هدف نهادینه سازی مشارکت اعضا و داوطلبان فعال، افراد نیکوکار و خیرین همزمان با سراسر کشور در ۲۳ خرداد در استان یزد برگزار می‌شود.

او افزود: تمام اعضا و داوطلبانی که واجد شرایط شرکت در انتخابات مجمع جمعیت هلال احمر استان هستند، حق رأی و انتخاب اعضاء هیئت مدیره و بازرسی جمعیت هلال احمر را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حرازی زاده با اشاره به قوانین برگزاری این دروه از انتخابات، گفت: تابعیت جمهوری اسلامی ایران، التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه و قانون اساسنامه و اصول بنیادین جمعیت، از شرایط عمومی اعضاء و داوطلبان فعالی است که می‌خواهند به عنوان شورای اجرایی، مجمع استان، هیأت مدیره، مجمع عمومی و شورای عالی و یا بازرس انتخاب شوند.

 مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد ادامه داد: داشتن کارت پایان خدمت و یا معافیت از خدمت نظام وظیفه برای آقایان از دیگر شرایط عمومی در این انتخابات است.

او با بیان اینکه اشخاصی که شرایط اختصاصی برای هیأت مدیره و بازرسی را دارند باید حداقل ۲۵ سال سن داشته باشند، افزود: داشتن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی با معادل آن از مراکز معتبر آموزش عالی، داشتن حداقل سه سال سابقه کار اجرایی با تجربه مفید بر اساس مدارک و مستندات و با تأیید ستاد اجرایی انتخابات استان از دیگر شرایط این اشخاص است.

این مقام مسئول با بیان اینکه مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام شامل؛ فرم تکمیل شده ثبت نام برای نامزدی هیأت مدیره و بازرسی جمعیت استان است گفت: واجدین شرایط با در دست داشتن تصویر تمام صفحات شناسنامه در دو نسخه به علاوه اصل شناسنامه، تصویر کارت ملی (پشت و رو) دونسخه به علاوه اصل کارت و تصویر آخرین مدرک تحصیلی در دوبرگ برای ثبت نام اقدام کنند.

او داشتن، تصویر کارت یا گواهی پایان خدمت و یا هرگونه معافیت از خدمت سربازی به همراه اصل آن را از دیگر مدارک مورد نیاز برشمرد و افزود: گواهی سه سال سابقه کار اجرایی با تجربه مفید از مراجع ذیصلاح، ارائه چهار قطعه عکس سه در چهار پشت نویسی شده، ارائه گواهی دو سال سابقه عضویت یا داوطلبی فعال جمعیت و گواهی سابقه کار در زمینه امور مالی (جهت نامزد‌های بازرسی) از دیگر مدارکی سات که داوطلبان برای ثبت نام باید همراه داشته باشند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد بیان کرد: داوطلبان و اعضای فعال واجد شرایط می‌توانند در صورت تمایل برای عضویت در هیأت مدیره و بازرسی از تاریخ ۱۱ تا ۱۷ اردیبهشت با مراجعه به شعب جمعیت هلال احمر در شهرستان‌های استان ضمن اعلام نامزدی خود، مدارک لازم را به ستاد اجرایی انتخابات استان ارائه کنند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حق رای جمعیت هلال احمر استان مدیره و بازرسی هیأت مدیره استان یزد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۰۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از امدادرسانی نیروهای عملیاتی این جمعیت به بیش از ۱۳۰۰ نفر متأثر از سیل و آب‌گرفتگی در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، بابک محمودی با اشاره امدادرسانی نیروهای عملیاتی این جمعیت به بیش از ۱۳۰۰ نفر متأثر از سیل و آب‌گرفتگی در ۴۸ ساعت گذشته اظهار کرد: ۱۱ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد از چهارم تا ششم اردیبهشت تحت تأثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی افزود: در این بین نیروهای این جمعیت طی ۶۲ مورد عملیات امداد و نجات به ۱۲۸۴ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۸۹ نفر را به مناطق امن انتقال و از ۸۸ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور تصریح کرد: ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۹ تخته پتو، ۲۶ تخته موکت و ۱۵ بسته غذایی توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثران توزیع شد.

وی اضافه کرد :۱۰۵ تیم عملیاتی متشکل ۴۰۳ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثران امدادرسانی کردند.

کد خبر 747792

دیگر خبرها

  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی پیدا شد
  • هلال احمر سمنان در توزیع اعتبارات و مولدسازی دارایی‌ها دیده شود
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی