Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: اسحاق جهانگیری در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های مسکن فرهنگیان سراسر کشور و در ویدئوکنفرانسی با استانداران با بیان اینکه نتیجه اولین مرحله توافقی که بین دو وزارتخانه مسکن و آموزش و پرورش انجام گرفته این خواهد بود که دغدغه مسکن فرهنگیان برطرف می‌شود و همه صاحب خانه و مسکن مناسب شده و مسکن ملکی داشته باشند، گفت: این کار شروع مبارکی در هفته معلم است و من از استانداران عزیزی که در این ویدئو کنفرانس حضور پیدا کرده و صحبت کردند و از بقیه استانداران صمیمانه تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانگیری با اشاره به اینکه طبق گزارشی که به وی داده شد یازده استان، الان عملیات اجرایی را شروع می‌کنند، گفت: استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، خراسان رضوی، خوزستان، کهکیلویه و بویراحمد، مرکزی، فارس، تهران، سمنان، زنجان و بوشهر این استان‌ها هستند که فرصت نشد از صحبت‌های بقیه استاندار‌ها استفاده کنیم.

معاون اول رئیس‌جمهور خطاب به استانداران تصریح کرد: عملیات اجرایی را شروع کنید و در یک مدت زمان کوتاهی این کار به نتیجه برسد و به میمنت این ایام و هفته معلم این کار به عنوان یک هدیه به فرهنگیان عزیز باشد که بتوانند سریع‌تر این کار را تکمیل کنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: فرهنگیان جهانگیری مسکن فرهنگیان عملیات اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۰۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع مراسم دیدار معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب

لحظاتی پیش مراسم دیدار سه هزار نفر از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب آغاز شد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، لحظاتی پیش مراسم دیدار سه هزار نفر از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب آغاز شد.

اخبار تکمیلی متعاقباً ارسال خواهد شد.

در حال تکمیل ...

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شاهدیه
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شهر شاهدیه یزد
  • آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / نخستین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / اولین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • ساخت مسکن کارگری در یزد/ خانه دار شدن همه کارگران
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ساماندهی ورودی‌ سبزوار
  • آغاز عملیات اجرایی احداث شهرک داتیک بندرعباس
  • شروع مراسم دیدار معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد