Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-رئیسی گفت: در سال جهش تولید باید به سخن تولیدکننده و کارگر توجه کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه در جلسه مسئولان عالی قضایی گفت: در سال جهش تولید باید به سخن تولیدکننده و کارگر توجه کرد.

وی افزود: باید موانع تولید برطرف شود و دستگاه‌های مختلف باید در این راه قدم بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتن اینکه ما حمایت می‌کنیم کافی نیست، بلکه باید در عمل این موضوع خود را نشان دهد.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به دستور خود به سازمان بازرسی کل کشور گفت: بنده به سازمان بازرسی کل کشور هم گفتم آنچه که برای پرستاران و کارگران تصویب شده است باید پیگیری و عملیاتی شود، همچنین باید قانون حمایت از فضای کسب و کار اجرایی شود، زیرا در جهش از تولید و حمایت از کارگر این موضوع حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: عملکرد معلمان در زمان کرونا فراموش نشدنی است

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: امروز جبهه بین المللی مقاومت شکل گرفته و آثار آن مشخص است، آنچه در راهپیمایی اربعین رخ داد و حساسیت مردم درباره مقاومت مشهود است، خروج آمریکایی‌ها از منطقه خواست مردم است.

وی تصریح کرد: ممکن است زد و بند‌های سیاسی موضوع را به تأخیر بیاندازد، اما این موضوع به برکت خون شهدا به ویژه شهید سلیمانی اجرایی می‌شود و اخراج آمریکایی‌ها از منطقه قطعی است.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۰۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است

ایسنا/اصفهان امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به هفته کار و کارگر و همچنین شعار سال، گفت: تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است، زیرا نقش اصلی تولید بر عهده کارگران است.

آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه‌های  نماز جمعه اصفهان با تاکید بر مطلب فوق اظهار کرد: جهش تولید باعث استقلال اقتصادی می‌شود و استقلال اقتصادی نیز زمینه‌ساز استقلال سیاسی و فرهنگی است.

امام‌جمعه موقت اصفهان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار بی‌رحمانه مردم غزه، تصریح کرد: عملیات‌های طوفان‌الاقصی و وعده صادق باعث شد موج اعتراض‌های مردمی در قبال جنایت‌های رژیم منحوس صهیونیستی به درون کشورهای اروپایی و حتی خود آمریکا راه پیدا کند، به‌طوری که دانشگاه‌های این کشورها محل اعتراض دانشجویان نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم توجه به پیوست فرهنگی و رسانه‌ای جهت اجرای شعار سال
  • لزوم توجه ویژه مسئولان به بیمه و امنیت شغلی کارگران
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود
  • امنیت لازمه توسعه است/لزوم رسیدگی به مسکن محرومان در کردستان
  • لزوم حمایت از تولیدکنندگان برای تحقق جهش تولید
  • باید برای جهش تولید به رفع موانع پرداخت/ لزوم توجه به موضوع عفاف و حجاب در جامعه
  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • کارگران به تولید هویت می‌بخشند