Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید. دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در آمل سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل، گفت:در اجرای طرح‌های مبارزه با مواد مخدر و سوداگران مرگ در شهرستان آمل، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت ۲ قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان با خبر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری ماموران انظامی و پلیس راه با اجرای طرح کنترل تردد‌ها در محور‌های مواصلاتی این شهرستان موفق شدند متهمان را در حین انتقال مواد مخدر با یک خودروی نیسان شناسایی کنند.

سرهنگ گفت: ماموران در عملیاتی ضربتی خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۷ کیلو گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در جعبه‌های گوجه فرنگی جاسازی شده بود، کشف کردند. توقیف ۳۱ موتورسیکلت مزاحم در رامسر سرهنگ علی قیصری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، گفت: به منظور پیشگیری از حوادث ترافیکی و پیشگیری از جرائم، طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح که در عملیاتی مشترک از سوی ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی و یگان‌های انتظامی این فرماندهی به اجرا در آمد ۳۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل شد. دستگیری ۴ سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی در جویبار سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان جویبار، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران انتظامی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی ۴ سارق حرفه‌ای در این ارتباط شدند.

سرهنگ جعفری، گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۶ فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند.

او از کشف، اموال مسروقه در ادامه رسیدگی به این پرونده نیز خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است. دستگیری ۲ سارق سیم و کابل برق در محمودآباد سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق از شبکه‌های توزیع برق در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران موفق به شناسایی سارق و همدست وی شدند.

سرهنگ حسین زاده از دستگیری متهمان در عملیاتی ضربتی خبر داد و گفت: سارقان در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تا کنون به ۹ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند. دستگیری سارق موتورسیکلت در نکا سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان نکا، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در این راستا ماموران تجسس کلانتری ۱۱ با انجام اقدامات پلیسی، و بررسی‌های همه جانبه سارق را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ زارع گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۷ فقره سرقت موتورسیکلت در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.   انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مبارزه با مواد مخدر راهنمایی و رانندگی مرجع قضائی فرمانده انتظامی شهرستان انجام اقدامات فقره سرقت مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۰۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان

 فرمانده انتظامی هویزه از دستگیری ۲۲ نفز از عاملان درگیری و تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ علی تقدسی یکشنبه در تشریح جزییات خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضایی و انجام اقدامات پلیسی با حضور چند اکیپ از شهرستان تعداد ۲۲ نفر از عاملان اصلی درگیری و تیراندازی را دستگیر کردند.

سرهنگ تقدسی ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از محل درگیری یک قبضه سلاح کلت کمری و ۲ تیغه خشاب بکار رفته در صحنه تیراندازی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان هویزه اظهار کرد: یکی از برنامه های اصلی پلیس در سال جاری برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی شهروندان است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد