Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌‌الاسلام هاتفی با اشاره به همراهی اهالی مسجد «سید سجاد» با رزمایش مواسات و همدلی، گفت: علاوه بر توزیع بسته‌های ارزاق بین محرومان، همه‌روزه آب‌میوه طبیعی با همکاری بسیجیان و اعضای کانون فرهنگی هنری مسجد تهیه و در بیمارستان‌های منطقه توزیع می‌شود.

حجت ‌الاسلام والمسلمین «نصرت الله هاتفی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه برنامه های قرآنی مسجد سید سجاد که در سال های گذشته به صورت حضوری اجرا می شد، از طریق شبکه های اجتماعی در فضای مجازی در دوره شیوع ویروس کرونا و به ویژه از آغاز ماه رمضان اجرا می شود، اظهار کرد: همچنین هر روز سخنرانی پیرامون مباحث و معارف قرآنی و سبک زندگی اهل بیت (ع) ضبط می شود و در این شبکه ها بارگزار می شود که برخی از مبلغان دینی اطلاع داده اند این سخنرانی ها علاوه بر ایران، مورد استقبال مردم برخی از کشورهای آفریقایی نیز قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جماعت مسجد سید سجاد (ع) (واقع در در بزرگراه رسالت، خیابان بنی هاشم جنوبی، شهید حاجی پور) با بیان اینکه فعالیت های این مسجد با محوریت پایگاه مقاومت بسیج و کانون فرهنگی هنری در مقابله با ویروس کرونا نیز بسیار چشمگیر است، گفت: همه روزه آب میوه با رعایت نکات بهداشتی توسط بسیجیان و اعضای کانون فرهنگی هنری مسجد تولید و در اختیار کارکنان چند بیمارستان واقع در منطقه سبلان و مجیدیه قرار می گیرد.

 

وی افزود: تهیه و توزیع 70 بسته ارزاق و بهداشتی میان نیازمندان از اقدامات دیگر پایگاه مقاومت بسیج و کانون فرهنگی هنری مسجد سید سجاد (ع) است که ان شاءلله در ماه رمضان ادامه می یابد.

 

هاتفی ابراز کرد: یک تانکر مواد ضدعفونی کننده در مسجد سید سجاد (ع) و یکی نیز در میدان سبلان توسط پایگاه مقاومت بسیج و کانون فرهنگی هنری مسجد سید سجاد (ع) تعبیه شده است تا نمازگزاران و رهگذران و کسبه بتوانند هر روز از این مواد برای جلوگیری از شیوع کرونا استفاده کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: اعضای پایگاه مقاومت بسیج و کانون فرهنگی هنری مسجد سیدسجاد (ع) همچنین در ضد عفونی کردن خیابان ها و کوچه های محلات سبلان و مجیدیه به صورت شبانه روزی فعالیت دارند و این کار تا شکست کرونا ادامه می یابد.

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش مواسات و همدلی مسجد سید سجاد پایگاه مقاومت بسیج و کانون فرهنگی هنری کانون فرهنگی هنری مسجد مسجد سید سجاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۰۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم