Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از دانشجویان جهادی دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی بحث آموزش مجازی به دانش آموزان مناطق محروم را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، جمعی از دانشجویان جهادی دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی  بحث آموزش مجازی به دانش آموزان مناطق محروم را مورد بررسی قرار دادند.
با شیوع ویروس کرونا در کشور و تعطیلی مدارس، آموزش دانش آموزان به صورت مجازی از طریق برنامه شاد صورت گرفت اما  در بعضی از مناطق کم برخوردار دانش آموزان به علت نداشتن امکانات سخت افزای و اینترنت از آموزش مجازی محروم هستند در این راستا، دانشجویان جهادی فرهنگیان آذربایجان شرقی  بحث آموزش مجازی در این مناطق محروم را مورد بررسی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
    کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آموزش مجازی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی آموزش مجازی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۰۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش بسترساز توسعه جامعه است

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: آموزش و پرورش بسترساز توسعه جامعه است و باید برای توسعه جامعه برنامه‌ریزی انجام پذیرد و معلمان در این میان نقش بسزا و کلیدی دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در دیدار با منتخبین اقشار مختلف فرهنگیان آذربایجان‌غربی اظهار کرد: قشر نوجوان و جوان جامعه باید نسبت به توطئه‌های دشمنان و دسیسه‌های روز آگاهی کافی داشته باشند.

وی افزود: بسترهای لازم برای تقویت روحیه اسلامی و ایرانی در میان دانش‌آموزان تقویت شود تا شاهد بهبود وضعیت باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: آموزش و پرورش بسترساز توسعه جامعه است و باید برای توسعه جامعه برنامه‌ریزی انجام پذیرد و معلمان در این میان نقش بسزا و کلیدی دارند.

قریشی تصریح کرد: هدایت یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین محورهای فعالیت معلمان است که باید مورد توجه باشد، اینکه دانش‌آموز با چه روحیه‌ای وارد میدان شود بسیار امر مهمی است و معلمان باید در این خصوص نقش خود را ایفا کنند.

وی ادامه داد: معلمان در کلاس درس به ارتقا و تقویت تربیت دینی و میهنی دانش آموزان اهتمام داشته باشند و از سویی نقش آموزش در کلاس بسیار مهم است و باید این اهمیت برای دانش‌آموز روشن و تبیین شود.

قریشی عنوان کرد: شغل شریف معلمی، لطف بزرگی از جانب پروردگار است که باید قدردان این لطف باشید.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: ثواب والا و مهمی به دنبال تربیت فرزندان شامل حال انسان می‌شود که به یقین معلمان به دلیل نقش مهم خود از این ثواب و اجر الهی برخوردار می‌شوند.

کد خبر 750212

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش بسترساز توسعه جامعه است
  • ضرورت طرح مسئله برای دانش آموزان در موضوع آب
  • دانش آموزان در دست معلمان امانت هستند
  • آژیر قرمز آموزش عمومی؛ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • روایتی از معلمی در مناطق محروم؛ از زندگی در کانکس تا حسرت نیاموخته‌ها
  • آموزش ایمنیِ ترافیک به ۴۶۰۰ از دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان غربی
  • طرح پنج شنبه‌های طلایی و دوری دانش آموزان از فضای مجازی
  • آموزش ایمنی ترافیک به ۴ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان‌غربی
  • نواخته شدن «زنگ سپاس معلم» در اردبیل+فیلم
  • ۶۰۰ کلاس درس جدید در هرمزگان ساخته می‌شود