Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین قراباغی ظهر دوشنبه در بازدید از دفتر منطقه‌ای بورس همدان گفت: شهرداری همدان سهام‌دار مجموعه‌های مختلفی در سطح شهر است که می‌توان به‌منظور ارتقای جایگاه بورس از آن بهره برد.

وی ظرفیت کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر را فرصت مناسبی برای تقویت همکاری‌های بیشتر با دفتر منطقه‌ای بورس همدان دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قراباغی با توجه به اینکه شهرداری همدان سهام‌دار شرکت سیاحتی علی‌صدر، شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی و دهکده توریستی گنج‌نامه است، خواستار تشکیل جلسه تخصصی در کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر با حضور شهردار، مدیر بورس منطقه‌ای و مدیران مجموعه‌های یاد شده برای ترغیب حضور در بورس شد.

وی نگاه استاندار همدان برای توسعه اقتصادی و تقویت سرمایه‌گذاری در استان را قابل تحسین و مثبت دانست و خواستار توجه ویژه استاندار و توصیه به مدیران علیصدر، شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی و دهکده توریستی گنج‌نامه همدان برای حضور در بورس شد.

مدیر دفتر منطقه‌ای بورس همدان نیز در این جلسه دانش سرمایه‌گذاری و پذیرش در بورس همدان را ضعیف دانست و افزود: در این راستا کلاس‌های آموزشی در بورس همدان تشکیل می‌شد که متأسفانه به علت شیوع ویروس کرونا لغو شده است.

علی اسکندری با بیان اینکه رایزنی‌هایی به منظور تقویت و رونق بورس همدان با شرکت‌های متعدد صورت گرفته که می‌تواند برای آنها جذب مالی خوبی داشته باشد؛ اما شاهد بودیم استقبال چندانی برای ورود به بورس نداشتند.

اسکندری سرمایه‌گذاری در بورس را مولد دانست و عنوان کرد: در نهایت این مهم موجب رونق تولید و اشتغال‌زایی خواهد شد.

مدیر منطقه‌ای بورس همدان فروش سهام شستا و سهام عدالت و هدایت آن به سمت بازار بورس را حرکت ارزشمندی در شرایط کنونی دانست.

در این جلسه، رئیس سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری همدان، اساتید کمیته اقتصاد و سرمایه‌گذاری مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورا، دبیر و مشاور کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان نیز حضور داشتند.

کد خبر 4916781

منبع: مهر

کلیدواژه: بورس همدان معاملات بورس همدان ویروس کرونا ماه مبارك رمضان شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین ایلام کمک به نیازمندان شهرکرد گرگان بیرجند مواسات جهش تولید بارش باران منطقه ای بورس همدان سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۰۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری

دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در نشست خبری گفت: ۱۰۸ شرکت دانش‌بنیان در بورس حضور دارند؛ امیدواریم تا آخر سال حداقل رشد ۱۰۰ درصدی را تجربه کنند. یکی از مراحل بلوغ بعضی از شرکت‌های دانش‌بنیان عرضه شدن آن ها در بازار سرمایه و مشارکت آن ها با سرمایه مردم است.

او گفت: لزومی ندارد یک شرکت دانش بنیان برای ورود به بورس به معاونت علمی مراجعه کند.

دهقانی فیروزآبادی افزود: آن جایی که بحث کلان داده‌ها مطرح می‌شود یا بحث داده‌های مرتبط با مردم یا امنیت مردم مرتبط می‌شود، صلاحیت شرکت‌ها برای ورود به بورس در یک کارگروهی که در معاونت علمی تشکیل شده، مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

معاون علمی رئیس‌جمهور بیان کرد: شایعه فشار دولت بر شرکت‌های اقتصاد دیجیتال برای فروش سهامشان بی‌اساس است.

او تاکید کرد: صنعت خودرو اگر خصوصی و محدود شود٬ هم خودرو با کیفیت می‌شود و هم به قیمت می‌توان خودرو را عرضه کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • بافت تاریخی کرمان سرمایه مادی و معنوی است
  • رشد ۱۰۰ درصدی دانش‌بنیان‌ها در بورس/علم و فناوری دو بال عملیات «وعده صادق»
  • مطالبه برخی امتیازات سرمایه‌گذاران در پروژه‌های شهری گرگان منطقی نیست
  • رشد صد درصدی دانش‌بنیان‌ها در بورس/علم و فناوری دو بال عملیات وعده صادق
  • پیش‌بینی بورس در هفته دوم اردیبشهت ۱۴۰۳/ یکه‌تازی فولادی و پتروشیمی‌ها در این هفته
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • لزوم حضور به موقع در بحران‌های طبیعی/وقوع۳۰ آتش‌سوزی در مراتع سقز
  • بهره‌مندی از عواید وقف به نفع تقویت اقتصاد دانش‌بنیان