Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول هیئت حضرت ابوالفضل(ع) فخارخانه آران و بیدگل از اجرای طرح ضیافت علمدار و توزیع۱۸۴ بسته معیشتی از سوی این هیئت در قالب رزمایش کمک مومنانه خبر داد.

«محسن کریمشاهی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: مرکز خیریه علمدار با هدف تمرکز و ساماندهی فعالیت های خیریه و شناسایی نیازمندان در محله فخارخانه به همت هیات امنای هیئت ابوالفضلی راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسؤول هیئت حضرت ابوالفضل(ع) فخارخانه آران و بیدگل افزود: همچنین پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه در ماه مبارک رمضان ، خیرین محله فخارخانه با همکاری این مرکز خیریه تازه تاسیس، با اجرای طرح ضیافت علمدار، بیش از ۳۰۰ میلیون ریال به این موضوع اختصاص دادند.

 

کریمشاهی افزود: این مبلغ در قالب کارت هدیه و بن خرید طی دو مرحله در بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا در سطح محله فخارخانه توزیع شد.

 

کریمشاهی در ادامه بیان داشت: همچنین یکی از خیرین نیکوکار،  ۱۲ راس گوسفند قربانی و آن را جهت کمک به نیازمندان به مرکز خیریه علمدار کربلا وابسته به هیئت اهدا کرد.

 

مسؤول هیئت حضرت ابوالفضل(ع) فخارخانه آران و بیدگل افزود:  این نذورات در قالب ۱۸۴ بسته معیشتی به نیت حضرت ام البنین علیهاالسلام در بین نیازمندان توزیع شد./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک مومنانه رزمایش همدلی کمک مومنانه شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل اصفهان ابوالفضل ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۰۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد

حجت‌الاسلام محمد رضا بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان شاهرود خبر داد و ابراز کرد: این بسته‌ها در راستای اجرای امینانه نیات واقفان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه بسته‌های معیشتی در راستای اجرای طرح قرار دوازدهم به نیت امام زمان (عج) به تعداد ۱۱۴ عدد بسته معیشتی توزیع شده است، افزود: ارزش هر بسته ۱۳ میلیون ریال برآورد شده است.

رئیس اوقاف شاهرود گفت: در مجموع یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است.

بخشی با بیان اینکه بسته‌های معیشتی و کمک به نیازمندان یکی از نیات واقفان نیک اندیش شهرستان شاهرود است، بیان کرد: مردم نیک اندیش می‌توانند در این زمینه کمک حال اداره اوقاف باشند تا بتوانیم جامعه هدف بیشتری را پوشش دهیم.

وی افزود بسته‌های معیشتی توزیع شده بین نیازمندان شامل ماکارونی، رب، روغن، چای، برنج و.... است.

کد خبر 6094732

دیگر خبرها

  • غبارروبی قبور شهدای فرهنگی در شهرستان آران و بیدگل
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • مشارکت ۳۴ هزار آران و بیدگلی در مسابقه زندگی با آیه‌ها
  • تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان
  • کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی
  • رزم جانانه لرها در عملیات کربلای پنج زبانزد فرماندهان است
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل