Web Analytics Made Easy - Statcounter

خسرو عزیزی گفت: رتبه آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان در سطح کشور در بین آزمایشگاههای دولتی و خصوصی ارتقاء یافته است و این یک حرکت کیفی اثرگذار است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛عزیزی  ضمن تشکر از کارشناسان آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان ،اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش ها و برنامه ریزی های صورت گرفته، رتبه آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان در سطح کشور در بین آزمایشگاههای دولتی و خصوصی ارتقاء یافته است و این یک حرکت کیفی اثرگذار است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: جایگاه علمی آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان به گونه ای که از سایر استانها به آزمایشگاه مرکزی، موارد و نمونه های آزمایشگاهی فرستاده می شوند؛ این خود گویای موفقیت کاری آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان است و این روند براساس تقویت کیفی کارهای آزمایشگاهی باید تداوم داشته باشد.

عزیزی خاطر نشان کرد: از جمله اقدامات مهمی که در این ایام اخیر صورت گرفته است تولید ژل ضدعفونی کننده دست توسط آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان که باید از مدیریت و کارشناسان آزمایشگاه مرکزی تشکر کنم.

او گفت: رتبه آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان در بین آزمایشگاههای دولتی و خصوصی کشور متعلق به شبکه راهبردی، 26 است و آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان در مجموعه های آزمایشگاهی ذیل وزارت علوم، در فهرست پنج آزمایشگاه برتر این وزارتخانه قرار دارد که این هم یک موفقیت مهم است و باید با ارتقای هرچه بیشتر کیفیت کار و تقویت رویکرد تحلیل داده های آزمایشگاهی، این مسیر ادامه یابد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا در ایران آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان آزمایشگاه مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۰۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمترین پیشرفت را تا کنون در طرح نهضت ملی مسکن لرستان داشته‌ایم

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوطالب شفقت در جلسه شورای مسکن لرستان، اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در استان را ضعیف عنوان کرد و اظهار داشت: مهم‌ترین موضوع این طرح تأمین زمین و ایجاد زیرساخت‌ها برای متقاضیان مسکن است که تاکنون کمترین پیشرفت را داشته‌ایم.

وی افزود: راه و شهرسازی باید حداکثر تا یک هفته آینده جدول وضعیت زمین را ارائه دهد تا بتوانیم بیش از ۸۰ درصد زمین موردنیاز استان را تا پایان تیرماه تأمین کنیم.

استاندار لرستان با بیان اینکه بانک مسکن با بیش از ۸۰ درصد متقاضیان معرفی شده از طرف راه و شهرسازی و بنیاد مسکن استان عقد قرارداد کرده است، گفت: بانک ملی مشکلاتی در سطح ملی داشت که اکنون مرتفع شده و در حال اجرای برنامه‌هاست.

شفقت در ادامه بر لزوم همکاری بانک‌های خصوصی در حوزه نهضت ملی مسکن تأکید کرد و افزود: اگر بانک‌های خصوصی در پرداخت تسهیلات به متقاضیان مسکن مسائل و مشکلاتی دارند در شورای بانک‌های استان مطرح تا پیگیری‌های لازم جهت رفع موانع در دستور کار قرار بگیرد.

وی گفت: شهرداری‌ها به‌ویژه شهرداری خرم‌آباد و بروجرد در صدور پروانه ساختمانی مشکلاتی داشتند که پس از طرح موضوع و بررسی‌های لازم قول مساعد دادند همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 6090795

دیگر خبرها

  • اعتراض شماری از مسوولان فنی و کنترل کیفی کارخانه های مواد غذایی
  • حضور صد‌ها شرکت تولیدی و دانش بنیان در همایش ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • آزمایشگاه ها پایگاه اصلی نظام سلامت هستند
  • آزمایشگاه های بالینی پایگاه اصلی نظام سلامت هستند
  • شبکه‌های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان تشکیل می شود
  • راه اندازی مجموعه آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در استان ها
  • آغاز پانزدهمین همایش بین المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی
  • کمترین پیشرفت را تا کنون در طرح نهضت ملی مسکن لرستان داشته‌ایم