Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@20:37:31 GMT

اشتغال بیش از یکصد هزار نفر در صنعت مازندران

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۰۹۹۷

اشتغال بیش از یکصد هزار نفر در صنعت مازندران

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه تعداد واحد‌های صنعتی دارای پروانه بهره برداری در استان تا پایان سال ۹۸ به یکهزار و ۵۷۹ عدد رسیده است، گفت: یکصد و یک هزار و ۷۴۴ نفر به صورت مستقیم در واحد‌های صنعتی مازندران مشغول به فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اعلام اینکه سرمایه گذاری پیش بینی شده در این واحد‌های صنعتی مقدار ۱۲۹ هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال بوده است، از رتبه هشتم استان مازندران در صدور پروانه بهره برداری در کشور خبر داد.

قوانلو افزود: تعداد ۲۰۶ پروانه بهره برداری در سال ۹۸ در مازندران صادر شده که نسبت به سال ۹۷ از افزایش ۱۴۵ درصدی در میزان سرمایه گذاری برخوردار بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، گفت: تعداد جواز‌های تاسیس صادر شده در استان تا پایان پارسال ۳ هزار و ۸۷ واحد و با پیش بینی سرمایه گذاری ۲۵۱ هزار و ۱۴۹ میلیارد ریال بوده که رتبه مازندران به لحاظ این شاخص در  کشور ششم می‌باشد.

او در ادامه با مقایسه تعداد جواز تاسیس صادر شده در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ افزود: در سال ۹۸ تعداد ۸۰۵ فقره جواز تاسیس جدید صادر شده که نسبت به سال ۹۷ از افزایش ۱۴ درصدی برخوردار بوده است. افزایش صدور جواز نوید دهنده رشد صنعت قوانلو گفت: افزایش صدور جواز تاسیس نوید دهنده رشد صنعت در امسال و سال‌های آینده به لحاظ راه اندازی واحد‌های تولیدی صنعتی جدید در استان مازندران می‌باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران افزود: وضعیت پروانه‌های بهره برداری صادر شده به ترتیب شامل حوزه فلزات اساسی و ماشین آلات، غذایی، کانی غیر فلزی، سلولزی، شیمیایی، نساجی، برق و الکترونیک و سایر خدمات مهندسی و پشتیبانی است.   بیشتر بخوانید: تشکیل بیش از ۱۷ هزار پرونده تخلف پارسال در مازندران انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن صنعت مازندران بهره برداری صادر شده سال ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۰۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای تامین مجوز حضور زنان را صادر نکرد؛ ترکش‌های حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان؟

شورای تامین استان مازندران مجوز حضور زنان در بازی نساجی برابر پرسپولیس را صادر نکرد.

طرفداری | بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود.

پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار حواشی زیادی داشت. زنان پرسپولیسی در دقایقی از این دیدار با هواداران سپاهان درگیر شدند و شاهد صحنه‌های زیبایی در ورزشگاه آزادی نبودیم.

برخی تصور می‌کنند این حواشی مقدمه کم‌رنگ شدن حضور زنان در استادیوم باشد و مشخص نیست در روزهای آینده چه اتفاقاتی ممکن است رخ دهد. شورای تامین استان مازندران در اقدامی جالب، مجوز حضور زنان در بازی نساجی برابر پرسپولیس را صادر نکرد تا بسیاری این عقیده را داشته باشند که این اولین ترکش حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان است.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • رویداد صدرا به ایستگاه اندیمشک رسید
  • شورای تامین مجوز حضور زنان را صادر نکرد؛ ترکش‌های حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان؟
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • رویداد صدرا بسترساز توسعه فعالیت فناورانه و ایجاد اشتغال
  • رویداد صدرا بسترساز توسعه فعالیت فناورانه و ایجاد اشتغال است
  • رویداد صدرا نقطه عطف حل مسائل جامعه است
  • مجوز اجرای ۲۴دوره کوتاه مدت اشتغال‌محور صادر شد
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • اشتغال ۷۰۰ نفر در کارخانه‌های سیمان خراسان جنوبی
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال