Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@00:43:10 GMT

مخالف جدی برگزاری ادامه مسابقات هستم

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۱۰۴۶

مخالف جدی برگزاری ادامه مسابقات هستم

ایسنا/آذربایجان شرقی مربی تراکتور مخالفتش را با شروع تمرینات و پیگیری مسابقات لیگ برتر در شرایط کرونایی اعلام کرد و گفت: هیچ چیز مهم‌تر از سلامت انسان‌ها نیست، به همین دلیل مخالف جدی برگزاری ادامه مسابقات هستم؛ تمرین کردن در چنین شرایطی سلامت بازیکنان، کادرفنی، کادر پزشکی، تدارکات و رسانه را تهدید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا پژمان اظهار کرد: طی دهه‌های گذشته، کارخانجات و ارگان‌های مختلف از فوتبال حمایت می‌کردند و به همین دلیل تعداد باشگاه‌های فعال آذربایجان شرقی بالا بود، ولی رفته رفته و با سرسام آور بودن هزینه‌های فوتبال، این مجموعه‌ها از تیم‌داری دست کشیدند.

وی افزود: در شرایطی که تیم ماشین‌سازی حال و روز خوشی نداشت و تراکتور هم به مرحله‌ی واگذاری رسیده بود، مهندس زنوزی به‌ دلیل عشق و علاقه به شهر خود و دو تیم ریشه‌دار آن، این دو باشگاه را خریداری کرد. هیچ کجای دنیا چنین از خود گذشتگی و خدمت به فوتبال دیده نشده است.

پژمان ادامه داد: آقای زنوزی تنها به خرید این دو باشگاه بسنده نکرده است و اکنون تراکتور از نظر زیرساخت و کیفیت بازیکنانش در سطح ایران بی‌نظیر است. مهندس زنوزی فوتبال ما را از نابودی نجات داد، پس پیشکسوتان هم باید از ایشان حمایت کنند. این روزها تراکتور و ماشین‌سازی جان گرفته‌اند و می‌توان با برنامه‌ریزی‌های بهتر، شاهد پیشرفت روزافزون فوتبال شمال غرب کشور باشیم.

وی در رابطه با برخی از دیدگاه‌ها در زمینه بومی گرایی، گفت: به یکباره که نمی‌توان کل تیم را بومی کرد، معتقدم سرمایه‌گذاری‌های خوبی روی فوتبال پایه دو باشگاه تراکتور و ماشین‌سازی انجام می‌شود و امسال چند بازیکن خوب از تیم‌های امید و جوانان تراکتور در تمرینات تیم بزرگسالان حضور یافته‌اند؛ ولی این که گفته می‌شود «حضور بازیکنان اهل خطه آذربایجان در سطح اول فوتبال کمرنگ شده است» را می‌پذیرم؛ دلیل آن هم کم شدن تعداد باشگاه‌ها، عدم برگزاری مسابقات بین مدارس و نبود استعدادیابان است؛ به طوری که در گذشته، افرادی همچون آقایان شهابی، صباحی و .... معلمان و دلسوزان واقعی فوتبال استان بودند.

به گزارش دفتر ارتباطات و رسانه باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، مربی تراکتور با تأکید بر اینکه شرایط به وجود آمده نتیجه پروسه چندین ساله است، ادامه داد: مسابقات فوتبال بین مدارس از بین رفته است، بنده خودم فوتبال را از مدارس شروع کردم و سپس به باشگاه‌های مطرح راه یافتم و اکنون 28 سال است که به صورت متمادی در باشگاه تراکتور در حال خدمت هستم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۱۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس

به گزارش همشهری‌آنلاین، امروز و فردا در حالی مسابقات مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی برگزار خواهد شد که به‌نظر می‌رسد قهرمانی در این مسابقات برای هر سه‌مدعی جدی باقیمانده یعنی پرسپولیس، سپاهان و تراکتور جنبه حیاتی و حیثیتی دارد. پرواضح است که فتح هر جامی، هدف نهایی همه تیم‌های حاضر در آن تورنمنت است و اصلا نیازی نیست توضیح بدهیم چنین موفقیتی تا چه اندازه می‌تواند شیرین باشد اما وضع برای این سه‌تیم تا حدودی فرق دارد.

پرسپولیس: استقلال در لیگ، یک امتیاز بیشتر از این تیم دارد و بدون تعارف با توجه به مسابقات نسبتا آسان‌تر باقیمانده برای آبی‌ها، آنها از شانس بیشتری برای قهرمانی برخوردار هستند. پس پرسپولیس باید نگاه جدی‌تری به مسابقات حذفی داشته باشد تا احیانا فصل را بدون جام تمام نکند؛ مخصوصا که گفته می‌شود ازجمله شروط تمدید قرارداد با اوسمار ویرا، کسب حداقل یک قهرمانی است. حالا اگر پرسپولیس در لیگ هم قهرمان شد، لذت بزرگ «دوگانه» را تجربه خواهد کرد که می‌تواند جایگاه افسانه‌ای به سرمربی برزیلی این تیم ببخشد.

سپاهان: گران‌ترین تیم این فصل با فاصله در اصفهان بسته شد و باز هم خبری از قهرمانی در لیگ نبود. مبرهن است که در چنین شرایطی فتح جام‌حذفی می‌تواند این غم بزرگ را کمی تسکین بدهد. اگر ژوزه مورایس موفق به قهرمانی در این مسابقات هم نشود، به‌احتمال بسیار زیاد باید دوران او را در اصفهان پایان‌یافته دانست، حالا هر چقدر هم که غرامت اخراج مربی پرتغالی هنگفت باشد.

تراکتور: شرایط این تیم هم در جام‌حذفی مشابه سپاهان است، تنها با این تفاوت که سرمربی تیم تبریزی جدا شده و کادر جدید با اندیشه‌ها و آرزوهای نو وارد می‌شوند. قهرمانی در جام‌حذفی برای سرمربی جدید تراکتور (احتمالا یحیی گل‌محمدی) می‌تواند یک سرمایه بسیار مهم پیش از آغاز فصل بعد باشد. در این صورت او هم در پنجره تابستانی قادر است مدیران باشگاه را به هزینه کردن ترغیب کند و هم در آغاز فصل جدید از گارانتی بالایی نزد هواداران برخوردار خواهد شد.

کد خبر 847138 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز جام حذفی فوتبال باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • دیدار تیم های فوتبال تراکتور و ذوب آهن
  • ذوب آهن یک بازی تماشایی ارائه کرد
  • کمبود پنالتی‌زن داریم
  • جام حذفی فوتبال/ تراکتور، ملوان و گل گهر به مرحله یک چهارم صعود کردند
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور در تبریز
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس