Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@09:12:08 GMT

توزیع بیش از ۲۵ هزار ماسک رایگان در شهر جدید سهند

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۱۱۲۹

توزیع بیش از ۲۵ هزار ماسک رایگان در شهر جدید سهند

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید سهند از پخش بیش از ۲۵ هزار ماسک بین شهروندان شهر جدید سهند به صورت رایگان توسط این مجموعه خبر داد.

عباس مصطفوی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: شرکت عمران شهر جدید سهند در راستای رسالت خود در قبال شهروندان به عنوان ستاد پشتیبانی پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در شهر جدید سهند از آغازین روزهای شیوع کرونا در کشور فعالیت خود را آغاز کرده و با پیگیری برنامه‌های متعدد به مسئولیت اجتماعی خود در این خصوص عمل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حمایت از موسسات خیریه جهت تولید ماسک، گفت: همکاری مادی و معنوی جهت تولید ماسک‌های مورد نیاز به صورت خیریه با سه مرکز نیکوکاری مستقر در شهر جدید سهند که عبارتند از مرکز نیکوکاری واقع در مسجد جامع فاز یک، مرکز نیکوکاری شهیدان دادی و آماده سازی خانه توانمندسازی واحد اجتماعی شرکت عمران و استقرار مرکز نیکوکاری امام حسن (ع) فاز سه شهر جدید سهند آغاز شده و ادامه دارد.

وی با تاکید بر همکاری تنگاتنگ این مجموعه با مرکز بهداشت شهرستان اسکو، گفت: در راستای نظارت دقیق بر فرایند تولید ماسک بازدیدهای مستمر از مراکز فوق انجام شده و در این خصوص  دیدار و گفت‌وگو با رییس مرکز بهداشت شهرستان اسکو و اعلام آمادگی برای همکاری‌های بیشتر را داشتیم.

مصطفوی کمک به ستاد بحران استان و شهرستان شامل اهدای  ۱۰۰ عدد پتو، ۱۰۰ عدد بالش، ۱۰۰ عدد رو تختی و ۱۰۰ عدد روبالشی را از دیگر اقدامات این شرکت در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا برشمرد.

وی از تامین مواد ضدعفونی مورد نیاز برای استفاده ادارات و مراکز عمومی نیز خبر داد و افزود: تامین مواد ضد عفونی مساکن، سازمان‌ها، ادارات و تامین مواد ضد عفونی مورد نیاز برای ضدعفونی خودروها در مبادی ورودی با همکاری شهرداری شهر جدید سهند انجام شده است.

وی از چاپ و نصب بیش از ۳۰ بنر آگاه سازی با شعارهای مرتبط با پیشگیری از بیماری کرونا در محلات مختلف شهر و تامین و چاپ بنرها و پوسترهای مرکز بهداشت شهرستان با همین موضوع خبر داد و گفت: اکیب‌های سیار نیز در این مدت به امر اطلاع رسانی در سطح شهر مبادرت کردند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند از برگزاری مسابقه عکس ۱۳ بدر با موضوع در خانه بمانیم خبر داد و گفت: این جشنواره با استقبال خوب شهروندان سهند روبرو شد و به شش عکس برتر نیز جوایزی اهدا شد.

وی ضمن عرض تسلیت به خانواده گ‌هایی که عزیزان خود را به علت بیماری کرونا از دست داده‌اند، گفت: خوشبختانه همه گیری این بیماری در شهر جدید سهند کم بوده و مردم همکاری بسیار خوبی داشتند و ما قدردان این فهم و درک بالای شهروندان سهند هستیم.

وی با اعلام حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا، خاطرنشان کرد: در این مدت بیش از ۵۰ بسته‌های حمایتی شامل ده کیلو برنج، مرغ، نخود، لوبیا، دوبسته ماکارونی، رب گوجه فرنگی، دو عدد روغن مایع و مواد بهداشتی در بین خانواده‌هایی که دارای بیمار کرونایی و نیازمند حمایت بودند توزیع شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید سهند، مصطفوی با اشاره به رعایت تمام موارد بهداشتی در شرکت عمران شهر جدید سهند، گفت: تامین مواد ضدعفونی و ماسک برای مراجعه کنندگان شرکت و اجبار در استفاده از ماسک رایگان ارائه شده از نخستین روزهای همه گیری این بیماری مود توجه بوده و تمام پروتکل‌های ابلاغی در این مجموعه عملیاتی شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شرکت عمران شهر جدید سهند شهر جدید سهند مرکز نیکوکاری بیماری کرونا تامین مواد ۱۰۰ عدد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۱۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان از توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای روز کوثر همزمان با هفته نکوداشت اصفهان خبر داد.

امیرحسین ماه‌آورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با گرامیداشت هفته فرهنگی اصفهان اظهار کرد: به منظور حفظ محیط زیست توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای روز کوثر همزمان با هفته فرهنگی اصفهان انجام می‌شود.

وی افزود: از شهروندان درخواست داریم با استفاده نکردن از کیسه‌های پلاستیکی طبیعت را برای آیندگان خود به ارمغان آورند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان تصریح کرد: فروش ویژه بعضی کالاهای پرمصرف شهروندان در بازارهای روز کوثر یکی دیگر از برنامه‌های سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان به‌مناسبت هفته نکوداشت اصفهان است.

کد خبر 747534

دیگر خبرها

  • ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد​
  • رقیب چینی تراشه نورالینک ایلان ماسک معرفی شد
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد
  • ممنوع شدن توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • توزیع بیش از یک هزار لیتر سم رایگان در نیشابور
  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان
  • ربات انسان‌نمای تسلا سال آینده آماده فروش می‌شود
  • تسلا سال آینده به جای ماشین ربات می‌فروشد
  • طرح ملی ممنوعیت توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در اردبیل