Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@12:03:48 GMT

همراهی مردم برای کنترل و مهار ویروس کرونا ضروری است

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۱۲۰۶

همراهی مردم برای کنترل و مهار ویروس کرونا ضروری است

خادمی با اشاره به اهمیت مشارکت مردم برای کنترل و مهار ویروس کرونا، گفت: مردم همچنان به توصیه ها توجه داشته و فاصله گذاری اجتماعی را مورد توجه قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سید موسی خادمی» امروز(15 اردیبهشت) در در نشست شورای اداری استان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: امروز می توان ادعا کرد بیماری کرونا در استان لرستان تاحدودی کنترل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار لرستان با اشاره به اینکه همراهی مردم برای کنترل و مهار ویروس کرونا ضروری است، افزود: مردم باید با توجه به طرح فاصله گذاری اجتماعی همچنان به دستورالعمل های بهداشتی عمل کنند.

 

وی با بیان اینکه امروز وضعیت استان لرستان در بیماری کرونا وضعیت زرد است، بیان کرد: در سایه اقدامات پیشگیرانه موفق شده ایم تا حدودی بیماری کرونا را در استان کنترل کنیم.

 

خادمی با تاکید از همراهی مردم استان تاکنون، افزود: تلاش های کادر بهداشت و درمان، پزشکان و پرستاران در مراقبت از بیماران کرونایی قابل تقدیر است.

 

وی همچنین با تقدیر از تلاش های فعالان رسانه ای استان، افزود:  رسانه ها نقش خوبی را در بحث کرونا ایفا کردند.

 

استاندار لرستان با بیان اینکه امیدوارم با اقدامات موثری که صورت می‌گیرد به زودی جشن پایان کرونا در استان برگزار شود، افزود: کنترل حدودی بیماری کرونا به معنی مهار قطعی نیست و لازم است مردم همچنان در این زمینه همکاری داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه وضعیت لرستان هنوز عادی نیست، بیان کرد: هم اکنون جزو استان‌های هستیم که روزانه تا ۴۰ مبتلا داریم اما نسبت به پیک آن کاهش داشته است.

 

استاندار لرستان با اشاره به نقش بیماری کرونا بر وشعیت اقتصادی مردم، افزود: تلاش می شود در گام دیگر به سمت  جمع کردن آثار منفی کرونا بر اقتصاد استان حرکت کنیم.

 

خادیم افزود: در این راستا دستگاه های اجرایی نباید منتظر اختصاص اعتبار باشند همچنین به بخش خصوصی باید کمک شود و باید شرایط همکاری لازم برای این بخش فراهم شود.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیوع بیماری کرونا ویروس مقابله با بیماری کرونا بیماری کرونا بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۱۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات عشایر ضروری است

ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: رفع مشکلات قشر عشایر ضروری است.

مسلم مرادی امروز، یازدهم اردیبهشت‌ماه در جلسه شورای عشایری که در منطقه عشایری کولیدر بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: سعی بر این است تا بخشی از مشکلات عشایر زحمت‌کش را که بخش عمده تولید را بر عهده دارند، حل شوند.

وی خاطرنشان کرد: عشایر مستقر در منطقه عشایری کولیدر مشکلاتی در حوزه آب، راه و مخابرات دارند که در جلسه امروز مطرح شد تا پیگیری‌های لازم برای حل بخشی از آنها صورت گیرد.

فرماندار بروجرد اضافه کرد: معرفی جاذبه های گردشگری و توسعه صنایع دستی در جامعه عشایری در جلسه امروز با حضور مدیران کل امور عشایر لرستان و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مطرح شد و تسهیلاتی در این زمینه در نظر گرفته شده است که به عشایر داوطلب فعال در این حوزه پرداخت خواهد شد.

مرادی بیان کرد: تیم‌های پزشکی، پیراپزشکی و دامپزشکی در این منطقه عشایری همزمان با جلسه شورای عشایری حضور دارند تا خدمات مورد نیاز عشایر ارائه دهند.

وی تصریح کرد: عشایر قشری تولیدکننده هستند که رفع مشکلات آن‌ها ضروری است و تداوم فروش دام در بین عشایر، به‌مرور منجر به بیکار شدن و مهاجرت آن‌ها به حاشیه شهرها می‌شود.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: ظرفیت‌های خوبی در عرصه منابع طبیعی در مناطق عشایر وجود دارد که باید در حفظ و بهره‌گیری مناسب از آن بیش از گذشته کوشا باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم
  • رفع مشکلات عشایر ضروری است
  • مصرف این ۴ ماده غذایی برای مردان ضروری است
  • تولید کیت‌های جداساز ویروس‌های بیماری‌زا در کشور
  • ۴ ماده غذایی ضروری برای مردان
  • آیا باید از سرایت ویروس آنفلوانزای پرندگان به گاوها نگران باشیم؟
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت