Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-04@13:42:32 GMT

مهران احمدی به «کوسه» پیوست

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۱۲۴۱

مهران احمدی به «کوسه» پیوست

مهران احمدی به جمع بازیگران فیلم سینمایی «کوسه» به کارگردانی علی عطشانی اضافه شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، مهران احمدی در جدیدترین فیلم سینمایی علی عطشانی با عنوان «کوسه» که این روزها در مرحله پیش تولید است، بازی خواهد کرد.

پیش تولید «کوسه» از ۱۵ بهمن ماه و در سکوت خبری آغاز شده و قرار بود از اواسط فروردین ماه کلید زده شود که به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد و قرار است از اواخر خردادماه کلید زده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم بر اساس فیلمنامه‌ای از پیمان عباسی ساخته می‌شود که پیش از این حضور پژمان جمشیدی در آن قطعی شده بود.

تعدادی از عوامل این فیلم که تاکنون حضورشان در این پروژه قطعی شده عبارتند از کارگردان: علی عطشانی، تهیه‌کننده: سید محمد احمدی، علی عطشانی، نویسنده: پیمان عباسی، طراح صحنه و لباس: مجید علی‌اسلام، مدیر فیلمبرداری: محمود عطشانی، صدابردار: محمد شاهوردی، طراح چهره‌پردازی: امید گلزاده، چهره‌پرداز: فرزانه زردشت، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: وحید مهین دوست، مدیر تولید: سعید دلاوری، مدیر تدارکات: جواد قاسمی، مجری طرح: بیتا فیلم تهران.

انتهای پیام /4143/

منبع: آنا

کلیدواژه: سینمای ایران مهران احمدی فیلمسازی علی عطشانی فیلم کوسه علی عطشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۱۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادر فنی تیم ملی والیبال ایران تکمیل شد

به گزارش خبرگزاری والیبال و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان از نیمه فروردین ماه سال جاری با حضور کادر فنی ایرانی و با هدایت پیمان اکبری زیر نظر پائز و لئوناردو آغاز شد و موتا پائز سرمربی برزیلی- فرانسوی کشورمان از پنجم اردیهبشت ماه با حضور در تهران هدایت تمرینات را به دست گرفت و مارسلو مربی بدنساز تیم ملی والیبال کشورمان نیز روز دوشنبه با ورود به تهران به کادر فنی تیم ملی پیوست.

لئوناردو دیگر مربی برزیلی تیم ملی والیبال کشورمان نیز صبح امروز وارد تهران شد و از امروز به جمع کادر فنی تیم ملی والیبال ایران برای شرکت در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پیوست.

بدین ترتیب ترکیب کادر فنی تیم ملی ملی والیبال ایران در تهران کامل شد و تمرینات تیم ملی با جدیت و تمرکز بیشتری در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی پیگیری خواهد شد.

کد خبر 6095633

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰ درصدی تولیدات گلخانه‌ای در تایباد
  • کار کارگران باید پیوست ایمنی داشته باشد
  • کادرفنی تیم ملی والیبال تکمیل شد
  • کادر فنی تیم ملی والیبال ایران تکمیل شد
  • مدیر نفتی آمریکایی برای تبانی با اوپک تنبیه شد
  • قضات تصمیمات و احکام خود را با پیوست رسانه‌ای همراه کنند
  • خام فروشی محصولات یکی از عوامل اصلی درآمد پایین کشاورزان
  • مهران مدیری هنوز برای تولید سریالش مجوز نگرفته است
  • بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت
  • اسم جدیدترین سریال مهران مدیری لو رفت!