Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز گذشته مشخص شد مگنو باتیستا حاضر به انجام عمل جراحی در ایران شده است.

طرفداری- هافبک برزیلی پارس جنوبی جم در آخرین روزهای سال 98 و در جریان بازی دوستانه مقابل نساجی مازندران دچار مصدومیت شد اما هنوز موفق به انجام عمل جراحی نشده، چرا که او قصد داشت برای عمل جراحی به کشور خودش برود اما این درخواست با مخالفت باشگاه جمی همراه شد و مدیران پارس جنوبی اعلام کردند باتیستا یا باید در ایران عمل کند یا اگر قصد مداوا در برزیل را دارد، باید کارش را در این کشور انجام دهد و سپس فاکتور هزینه‌هایش را برای باشگاه ایرانی ارسال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، ایوب چراغی، مدیر تیم فوتبال پارس جنوبی جم در خصوص اینکه مگنو باتیستا موافقت خودش را با انجام عمل جراحی در ایران اعلام کرده، اظهار داشت:

باورتان می‌شود این موضوع را برای اولین‌ بار از شما می‌شنوم؟ مگنو دیشب یک فایل صوتی فرستاده بود و ناراحتی خودش را از شرایط موجود ابراز کرده بود و خواهان روشن شدن تکلیفش بود. قرار است امروز نزد مرادی (سرپرست باشگاه) بروم تا در خصوص وضعیت باتیستا با او صحبت کنم. اگر او بخواهد در ایران عمل کند، کار ما راحت‌تر می‌شود و از این بابت مشکلی نداریم. مگنو درصدی از قراردادش را می‌خواست که تسویه کند و به برزیل برود و آنجا عمل کند. اما نقدینگی در باشگاه نداشتیم که به او بدهیم. 

چراغی ادامه داد:

ما از روز اول آمادگی این را داشتیم که مگنو در ایران عمل کند چون هزینه آن برای ما کمتر می‌شود. الان که اعلام کرده می‌خواهد در ایران عمل کند مشکلی نداریم. خوشبختانه علم پزشکی در کشور خودمان هم پیشرفته است و برای انجام این عمل‌های جراحی مشکلی نیست. مگنو می‌خواست به برزیل برود و در آنجا عمل کند اما ما مثل باشگاه‌های بزرگ نیستیم که در صندوق‌ باشگاه همیشه پولی وجود داشته باشد. امروز به نزد مراد مرادی می‌روم و در این مورد با او صحبت می‌کنم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ایران عمل عمل جراحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۱۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر می خواهید راحت تر نفس بکشید این مواد غذایی را مصرف کنید

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، اگر به آسم یا سایر بیماری‌های تنفسی مبتلا هستید و یا آلودگی هوا نفس شما را تنگ کرده است با مصرف مواد غذایی زیر می‌توانید راحت‌تر نفس بکشید.

افراد می توانند با مصرف سیر، غلات کامل، لوبیا و سیب با وجود داشتن بیماری اسم راحت تر تنفس کنند.

بیماران مبتلا به آسم یا سایر بیماری های تنفسی با مصرف روغن زیتون، قهوه، ماهی سالمون، چای سبز، دانه ها و سبزیجات چلیپایی راحت تر نفس بکشند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تحمیل ایده یا مشکلات شخصیتی؛ چرا سرمربیان هلندی در فوتبال انگلیس ناکام می‌مانند؟
  • تروما چهارمین علت مرگ در دنیا
  • بسیج سازندگی با کم‌ترین هزینه کارهای بزرگ انجام می‌دهد
  • ستاره حریف والیبال ایران VNL را از دست داد
  • افشاگری کیهان از مخالفت دولت با لایحه حجاب | گیر داستان کجاست؟
  • افشاگری کیهان درباره مخالفت دولت با لایحه عفاف و حجاب
  • سهم سوغات، ۲۵درصد هزینه‌های زائران
  • اگر می خواهید راحت تر نفس بکشید این مواد غذایی را مصرف کنید
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • انجام عمل جراحی تعبیه کاتتر صفاقی به روش لاپاراسکوپی در سنندج