Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال شریعتی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در این باره، گفت: تعدادی از نمایندگان تاکسی‌داران شهر سنندج نسبت به اجرای طرح پیاده روسازی خیابان فردوسی این شهر در میدان آزادی نزد مقامات مسئول استانداری رفته و گلایه کرده‌اند.

وی افزود: مطالعات این طرح از سال 94 برای اجرا شدن در یکی از میادین شهر سنندج در دستور کار قرار گرفت که با توجه به جلسات متعدد مقامات استانی، شهری و انتظامی خیابان فردوسی که در مرکز شهر قرار گرفته و جزو بافت قدیمی نیز محسوب می شود اتخاب شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریعتی افزود : از طرف دیگر این خیابان  پل ارتباطی شمال به جنوب استان است و مانند دیگر شهرهای ایران طرح پیاده رو سازی  در آن اجرا می‌شود.

رئیس شورای شهر سنندج ادامه داد: اما تاکسی داران عزیز نگران نباشند زیرا  باید منافع تمامی شهر را در اجرای این طرح در نظر گرفت  و قطعا طرح های جایگزین توسط حمل و نقل عمومی اجرا می شود که رضایت همگی را به دنبال دارد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران و جهان حمل و نقل عمومی شورای شهر سنندج میدان آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۱۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور

دریافت 33 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جانشین فرماندهی انتظامی کردستان عصر چهارشنبه در حاشیه این برنامه در سنندج اظهار کرد: اجرای طرح نور با پشتیبانی مردم منجر به ایجاد دلگرمی و انگیزه بیشتر نیروهای انتظامی در اجرای این بهتر این طرح می‌شود.

وی افزود: حضور جمعی از شهروندان سنندج در فراجا برای تقدیر از نیروهای نظامی ارزشمند است و ما هم از مردم استان که پلیس را در اجرای طرح نور یاری کردند، سپاسگزاریم.

خبرنگار_ امیرعلی میرزایی

کد خبر 6094568

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شیراز
  • پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است
  • اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس
  • آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • اجرای طرح نظارت از تاکسی‌های سطح شهرکرد
  • اجرای طرح سرکشی از تاکسی‌های شهرکرد
  • کتاب روسازی راه و فرودگاه
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • ایرتاکسی فرصتی برای رونق مسیرهای کم تقاضا