Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه طی عملیات پلیس محموله‌های میلیاردی کالای قاچاق کشف و ضبط شده گفت: تعداد ۳۴ دستگاه ماشین لباسشویی، ۱۸ دستگاه کولر گازی و ۱۰ دستگاه پنل کولر گازی قاچاق در این عملیات‌ها کشف شد. ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سردار حسن مفخمی شهرستانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف بیش از چهار میلیارد ریال کالای قاچاق در شازند اظهار داشت: در ادامه یافتن طرح‌های عملیاتی پلیس در برخورد با قاچاق کالا، ماموران انتظامی شهرستان شازند یک دستگاه خودروی کامیون حامل بار قاچاق را در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان شناسایی و متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بازرسی از این خودرو تعداد 34 دستگاه ماشین لباسشویی، 18 دستگاه کولر گازی و 10 دستگاه پنل کولر گازی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه ارزش کالاهای مکشوفه بنا بر اعلام کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در حدود 4 میلیارد و 20 میلیون ریال ارزیابی شده تصریح کرد: در این عملیات 2 نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

توقیف 6 دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق در شازند

مفخمی شهرستانی بیان کرد: روزهای گذشته هم تیمی از ماموران انتظامی شهرستان در محورهای مواصلاتی 6 دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی ادامه داد: پس از بازرسی از این خودروها، تعدادی لوازم برقی خانگی، نوشیدنی، لوازم بهداشتی و مواد غذایی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه ارزش کالاهای مکشوفه از سوی کارشناس اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در حدود 2 میلیارد و 340 میلیون ریال اعلام شده عنوان کرد: 6 راننده خودرو در این عملیات دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

یک میلیارد کالای قاچاق در مرز خراسان رضوی کشف شدمحموله‌های میلیاردی کالای قاچاق در استان مرکزی کشف و ضبط شد؛ کشف قرص و داروهای قاچاق در استان مرکزیاز گوشه‌ و کنار آذربایجان‌شرقی| افزایش 38 درصدی کشفیات کالای قاچاق؛ اختصاص 969 میلیارد تومان برای تکمیل قطار شهری

کشف موتور سیکلت سنگین قاچاق در زرندیه

مفخمی شهرستانی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر ایجاد آلودگی صوتی و مزاحمت فردی در استفاده غیرمجاز از یک دستگاه موتورسیکلت سنگین در زرندیه، موضوع در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: سرانجام تیمی از ماموران پلیس راهور شهرستان در حین گشت‌زنی در سطح این شهرستان موتور سیکلت مذکور را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به دستگیری راکب موتورسیکلت بیان کرد: ارزش موتور سیکلت توقیفی 300 میلیون ریال است.

مفخمی شهرستانی با اشاره به این که مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت کشور است ادامه داد: از مردم تقاضا می‌شود که برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه در مبارزه با قاچاق کالا و ارز با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه و سایر مسائل امنیتی و انتظامی را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند.

انتهای پیام/712/ی

R7980/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان مرکزی مبارزه با قاچاق کالا مفخمی شهرستانی کالای قاچاق کولر گازی کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۱۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال

فرمانده انتظامی استان اصفهان از توقیف دو دستگاه کشنده حامل ۱۲ دستگاه لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی شهرستان سمیرم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حمید علینقیان پور اظهار کرد: مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید رئیسیان شهرستان سمیرم در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری در این محور به دو دستگاه خودروی کشنده ۴۰ فوت حامل بار مشکوک می‌شوند و برای بررسی دقیق‌تر هر دو خودرو را متوقف می‌کنند.

وی افزود: مأموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از خودروهای متوقف شده پرداختند که در این عملیات، ۱۲ دستگاه لیفتراک خارجی قاچاق که بدون هرگونه مدارک معتبر گمرکی و قانونی بودند را کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان ارزش لیفتراک‌های قاچاق کشف شده را ۱۸۰ میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و به همراه هر دو متخلف برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 750789

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳۰ میلیاردی دستگاه‌های آزمایشگاهی قاچاق
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد