Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@21:11:00 GMT

والیبال الهام‌بخش دیگر رشته‌هاست

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۱۴۸۰

والیبال الهام‌بخش دیگر رشته‌هاست

رئیس آکادمی المپیک و پارالمپیک، گفت: والیبال در سال‌های اخیر عملکرد موفقی داشته و می‌تواند الهام‌بخش دیگر رشته‌های ورزشی ایران باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نخستین نشست هم‌اندیشی مربیان و کارشناسان والیبال کشور امروز با حضور بیش از ۶۰ کارشناس، پیشکسوت، مربی و نماینده رسانه‌‌ در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا قراخانلو رئیس آکادمی المپیک و پارالمپیک که میهمان ویژه این نشست بود، با بیان این که به عنوان یک کارشناس کوچک ورزش، فدراسیون والیبال را الهام‌بخش می‌دانم، گفت: والیبال در ورزش کشور به عنوان یک نمونه موفق معرفی شده است و همدلی خانواده این رشته ورزشی، مثال‌زدنی است.

وی با تاکید بر این که برگزاری اینگونه نشست‌ها می‌تواند برای دیگر رشته‌های ورزشی الگو باشد، تصریح کرد: امیدوارم در نشست هم‌اندیشی مربیان و کارشناسان والیبال کشور، همچون گذشته تصمیم‌های خوبی برای آینده این ورزش اتخاذ شود.

رئیس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک با بیان این که در والیبال به جایی رسیدیم که مربیان ارزشمندی در کشور داریم، تاکید کرد: آکادمی برای همکاری با والیبال آمادگی کامل دارد و امکانات بسیار خوبی نیز برخوردار است.

قراخانلو تاکید کرد: آکادمی المپیک و پارالمپیک از ایده‌های خوب برای این مرکز استقبال می‌کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال المپیک و پارالمپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۱۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!

به گزارش "ورزش سه"، میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران که چند ماهی است مرد اول این فدراسیون شده، از همان روز اول با انگیزه و تلاش فراوان به میدان آمده و با تجربه‌ای که از دوران قبل از ریاستش در فدراسیون کسب کرده به دنبال موفقیت تیم ملی است.

او که دیروز در تمرینات تیم ملی والیبال ایران حاضر شد، کار شاگردان پائز را دنبال کرد و به آنها روحیه داد. تقوی که برای ملی پوشان در صورت المپیکی شدن پاداش‌های ویژه‌ای در نظر گرفته است، نمی‌خواهد کارنامه کاری‌اش در ابتدای دوران ریاست بر فدراسیون با ناکامی و عدم حضور در المپیک رقم‌ بخورد.

باید دید میلاد تقوی دومین رئیس فدراسیون در تاریخ والیبال ایران پس از محمدرضا داورزنی خواهد شد که تیمش سهمیه المپیک کسب کند یا باید چهار سال دیگر برای تحقق این امر صبر کند. قطعا او از اهمیت المپیکی شدن به‌عنوان تنها سهمیه تیمی باقی‌مانده برای کاروان ورزشی ایران با خبر است و تمامی امکانات را برای موفقیت ملی پوشان مهیا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • شکلات های مخصوص المپیک تولید شد + نحوه تولید | ویدئو
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • ابتدای سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • در آغاز سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم