Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بر لزوم ارتقای نظم و امنیت برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی تأکید کرد و گفت: راهکارها برای هر چه بهتر برگزار شدن این حرکت عظیم فرهنگی باید تدوین شود. ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حبیب‌الله خجسته پور بعدازظهر امروز در جلسه ستاد اربعین حسینی (ع) استان سمنان که در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد اظهار داشت: برای برگزاری هر چه بهتر راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی در سال 99 باید تدابیر ویژه‌ای اتخاذ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشکلات موجود در اعزام به‌صورت انفرادی برای پیاده‌روی اربعین خاطرنشان کرد: از سوی ستاد مرکزی اربعین حسینی دستورالعملی مبنی بر اندیشیدن تمهیدات لازم برای اعزام گروهی زائران ابلاغ‌شده است و بر اساس این دستورالعمل بسیاری از مشکلات رفع می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان انسجام و نظم را از محاسن اعزام زائران به‌صورت گروهی برای حضور در راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی دانست و گفت: در اعزام زائران به‌صورت گروهی باید تمامی جوانب از تأمین و ارتقای نظم و امنیت، آموزش به تک‌تک افراد گروه، انجام کارهای فرهنگی موردتوجه قرار گیرد.

کرمان|امکانات پزشکی و رفاهی ورودی به مرز عراق ویژه زائران اربعین ‌فراهم شودمحل ساخت قرارگاه اربعین کرمان در خوزستان در جلسه کشوری اربعین تعیین تکلیف می‌شودبررسی اتصال سامانه‌های ناجا و ستاد مواکب به سامانه جامع اربعین "سجا"

خجسته پور بیان کرد: با توجه به شرایط کشور عراق و شرایط پیاده‌روی میلیونی اربعین حسینی اعزام گروهی برای حضور در این حرکت عظیم فرهنگی ممکن است با مشکلاتی نیز همراه باشد که لازم است از هم‌اکنون تمامی مشکلات، کمبودها و مسائل احتمالی در این‌گونه اعزام احصا و نقطه نظرات ارائه شود تا در ستاد مرکزی مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد.

وی بیان کرد: افراد در عین ثبت گروهی اعزام در سامانه به‌صورت فردی اقدام به حضور در این پیاده‌روی کنند و مسئولان نیز دقت کنند تا هیچ‌گونه انحرافی در اجرای دستورالعمل ابلاغی ستاد مرکزی اربعین صورت نگیرد.

تکمیل موکب استان سمنان در مهران نیاز به کمک خیران دارد

معاون سیاسی، امنیتی و‌ اجتماعی استاندار سمنان گفت: بهتر است اعزام‌های گروهی نیز با تعداد نفرات کمتری انجام شود تا مشکلات و مسائل مختلف نیز به‌درستی مدیریت شوند.

خجسته پور در مورد موکب دائمی استان سمنان در شهر مهران نیز گفت: برای تکمیل و ساخت این موکب نیاز به استفاده از ظرفیت خیران است.

وی عنوان کرد: هنوز تصمیم قطعی برای اعزام زائران با توجه به شیوع کرونا و نبود پیش‌بینی در مورد پایان اپیدمی در کشور اتخاذ نشده است.

انتهای پیام/363/ی

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار سمنان اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۱۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری هفت نفراز اراذل و اوباش که در منطقه رواسان تبریز با اقدامات هنجارشکنانه به تعدادی از خودروهای شهروندان خسارت وارد کرده بودند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، هاشم شعفی عصر امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ با بیان این مطلب اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی براینکه تعداد اراذل و اوباش در منطقه رواسان با استفاده از قمه و قداره و اقدامات هنجارشکنانه باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده و به تعدادی از خودروهای شهروندان خسارت وارد کرده‌اند، بلافاصله شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با اشراف اطلاعاتی و در عملیات غافلگیرانه تعداد هفت نفر از این افراد را دستگیر و شناسایی و دستگیری سایر همدستان این متهمان را در دستور کار قرار دادند.

کد خبر 750532

دیگر خبرها

  • سمنان در زمره استان‌های کم تورم کشور است
  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • پوشش مناطق خطرآفرین دریا در دستور کار طرح سالم‌سازی
  • ۵۶ درصد حجاج استان سمنان زن هستند
  • دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • ۱۱۳۰نفر از استان سمنان به حج اعزام می‌شوند
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • تشکیل پرونده قضایی برای آتش سوزی بازارچه امامزاده ابراهیم شفت
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین