Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-02@12:54:12 GMT

خدمات دندانپزشکی غیراورژانسی ممنوع

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۱۷۲۰

خدمات دندانپزشکی غیراورژانسی ممنوع

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ زینب علیدوست، کارشناس برنامه دهان و دندان مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین گفت: برای مقابله با شیوع بیماری کرونا و با رعایت پروتکل های وزارت بهداشت؛ مرکز خدمات جامع سلامت نواب، مرکز منتخب مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین، خدمات دندانپزشکی اورژانسی، شامل: معاینه و کشیدن دندان، ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیدوست اظهار کرد: با شیوع بیماری کرونا در کشور و لزوم اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و با توجه به تعطیلی مطب‌های دندان پزشکی در بخش خصوصی در سطح استان و شهرستان قزوین، برای افرادی که مشکلات دندانی حاد دارند، مرکز منطقه‌ای دندانپزشکی اورژانسی در نظر گرفته  شده است.
کارشناس برنامه دهان و دندان مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین بیان کرد: خدمات دندانپزشکی غیراورژانسی، مانند: ترمیم و خدمات زیبایی دندان، تا رسیدن به نقطه‌ امن کنترل بیماری کرونا، ممنوع است.  
او یادآور شد: بر اساس پروتکل‌های درمانی و بهداشتی، فضای دندانپزشکی‌ها، قبل از ورود و بعد از خروج بیمار، کاملا استریل و ضدعفونی می‌شود. 
کارشناس برنامه دهان و دندان مرکز بهداشت شهید بلندیان گفت: مردم اطمینان داشته باشند، به هر دلیل، نیازمند خدمات اورژانسی دندانپزشکی بودند، می‌توانند روند درمان خود را طی کنند.

48

کد خبر 1384513

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۱۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد از محور چالوس ممنوع شد/ مسافران شمالی احتیاط کنند

به گزارش خبرنگار مهر، تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر شمال به جنوب تا اطلاع بعدی ممنوع است.

همچنین ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده‌های هریجان و هزارچم، آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره ۱۱ تا ۱۳ و تونل شماره ۱۶ تا شهرستانک و تونل البرز تا انتهای آزادراه، محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده مشاء و حدفاصل پلور تا وانا و محدوده بایجان، محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند و آزادراه تهران - پردیس محدوده ابتدای آزادراه سنگین گزارش شده است.

تردد در آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) روان و محور هراز و آزادراه تهران – شمال دارای بارش باران و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

بر اساس آخرین وضعیت جوی ترافیک در سایر محورها، آزادراه کرج – قزوین حدفاصل ساسانی تا کمال شهر، آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و آزادراه تهران – قم حدفاصل قیصر آباد تا فرودگاه امام خمینی (ره) ترافیک همچنان سنگین است.

آخرین وضعیت جوی آب و هوا، در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، ایلام، کرمان، تهران، هرمزگان، قزوین، فارس، لرستان، مرکزی، مازندران، همدان، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، یزد، اصفهان، کرمانشاه، بوشهر، کردستان و چهارمحال و بختیاری دارای بارش باران است.

کد خبر 6094872 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در تربت حیدریه
  • شناسایی و پلمب دو واحد غیرمجاز در محلات
  • بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد
  • حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز
  • تردد از محور چالوس ممنوع شد/ مسافران شمالی احتیاط کنند
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا
  • مشارکت دانش آموز آباده‌ای در طرح وارنیش فلوراید تراپی
  • واکاوی مشکلات نواحی مینودر، مهدیه و شهیدبهشتی در شورای شهر قزوین
  • فقر، مشتری ثابت دندان‌پزشکی زیرپله‌ای
  • مصرف عسل چه کمکی به سلامت دهان و دندان می‌کند؟