Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-28@05:48:42 GMT

کتاب صوتی ویژه زائران حج ۹۹ منتشر می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۱۷۹۲

کتاب صوتی ویژه زائران حج ۹۹ منتشر می‌شود

مدیر برنامه و محصولات فرهنگی بعثه رهبری با اشاره به اینکه با شیوع کرونا در جهان، حج متفاوتی را تجربه می‌کنیم، گفت: امسال برای نخستین بار کتاب‌های صوتی فرهنگی با محتوای حج تهیه شده است. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام مسعود حاجی‌ابراهیمی مدیر برنامه و محصولات فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری با بیان اینکه امسال به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا جلسات آموزشی حج تمتع به صورت مجازی برگزار می‌شود، اظهار کرد: جلسات آموزشی حج تا کنون به صورت حضوری برپا نشده است به همین دلیل نمی‌توانیم محتوای مکتوبی نیز در اختیار زائران قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بر همین اساس، با توجه به لزوم آشنایی زائران خانه خدا با این سفر معنوی، مدیران کاروان‌ها کانال و گروه‌هایی در فضای مجازی تشکیل دادند و محتوای آموزشی را از این طریق در اختیار زائران قرار می‌دهند. محتوای فرهنگی نیز از همین طریق در اختیار زائران قرار خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام حاجی‌ابراهیمی با اشاره به آماده‌سازی محتوای فرهنگی برای زائران به صورت صوتی، خاطرنشان کرد: محتوا و بسته‌های فرهنگی آماده شده به صورت مجازی در اختیار مسؤولان و روحانیون کاروان‌ها قرار داده می‌شود تا به مرور زمان بسته‌های آموزشی در کانال و گروه‌ها قرار گیرد و زائران از این محتوا‌ها بهره لازم را ببرند.

مدیر برنامه و محصولات فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری از تهیه کتاب صوتی برای زائران خانه خدا خبر داد و گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، برای نخستین بار بسته‌های صوتی با محتوای حج تمتع و بسته‌های فرهنگی تهیه شده است و از اوایل خردادماه یعنی در دهه سوم ماه مبارک رمضان در اختیار مدیران کاروان‌ها و زائران قرار می‌گیرد.

وی هدف از تهیه و تولید کتاب و بسته‌های صوتی حج تمتع را سهولت در انتقال محتوای لازم برای زائران خانه خدا عنوان کرد و افزود: ممکن است زائری فرصت مطالعه نداشته باشد یا از سواد کافی برای استفاده از کتاب‌ها برخوردار نباشد. بر همین اساس ما سعی کردیم با تهیه کتاب صوتی، آموزش زائران را سهولت بخشیم.

حجت‌الاسلام حاجی‌ابراهیمی با بیان اینکه در کتاب صوتی زائران علاوه بر آشنایی با اماکن مذهبی در عربستان به موضوعاتی همچون اخلاق و آداب سفر حج هم اشاره شده است، تصریح کرد: محتوای مسابقات در ایام حج و سایر برنامه‌های فرهنگی نیز در قالب کتاب صوتی در اختیار زائران قرار می‌گیرد.

مدیر برنامه و محصولات فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه در صورت عادی شدن شرایط و برگزاری جلسات آموزشی محتوای مکتوب نیز بین زائران توزیع می‌شود، گفت: نحوه فعالیت یاوران حجاج یا خبرنگاران افتخاری که از بین زائران انتخاب می‌شوند، یا حتی محتوای اقدامات روحانیون نیز در کتاب صوتی زائران حج گنجانده شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کتاب صوتی زائر سفر معنوی حج حج99 اختیار زائران قرار کتاب صوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۱۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس در هجده گفتگو به انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ارائه آموزش‌های تخصصی مخابرات در جنگ می‌پردازد.
این کتاب براساس سیر زمانی وقایع تنظیم شده و گفت و گوی هجدهم آن به خاطرات سردار باقری با شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس اختصاص دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یمن جایگزین مهمان ویژه نمایشگاه کتاب شد
  • چاپ دوم کتاب «ترجیع‌بند در شعر نو» منتشر شد
  • هند به نمایشگاه کتاب تهران نرسید،‌ یمن جایگزین شد
  • تغییر در مهمان ویژه نمایشگاه کتاب / یمن جایگزین هند شد
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • قم در ارائه خدمات مکان محور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد
  • آمادگی هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی
  • صنعت نشر هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی آماده می‌شود
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد