Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@02:29:50 GMT

وضعیت جاماندگان دریافت سهام عدالت رسیدگی شود

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۱۸۰۳

وضعیت جاماندگان دریافت سهام عدالت رسیدگی شود

به گزارش خانه ملت، «حسینعلی حاجی‌دلیگانی» در جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود اظهار داشت: سازمان خصوصی‌سازی ۵۲ میلیون نفر از جمعیت ایران را به عنوان ثبت‌نام کنندگان سهام عدالت معرفی کرده است، در حالی که تعاونی‌ها، سهام عدالت را ۴۲ میلیون معرفی کرده‌اند.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت در سال ۹۶ لایحه‌ای جهت ساماندهی سهام عدالت به مجلس ارائه کرد که به دلیل تعدد طرح‌ها در کمیسیون اقتصادی به نتیجه مشخصی نرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 لذا دولت مجبور شد روش آزادسازی سهام عدالت را با اجازه از مقام معظم رهبری آغاز کند.

حاجی‌دلیگانی با اشاره به تبعیض‌های موجود در سهام عدالت خطاب به پزشکیان نایب رییس مجلس خاطرنشان کرد: افرادی در زمان ثبت نام سهام عدالت شرایط دریافت سهام عدالت را داشتند، اما به دلایلی نتوانستند از آن بهره‌مند شوند، از طرفی امروزه هم افرادی هستند که شرایط را دارند، اما از آن محرومند. از شما درخواست دارم برای این افراد تدبیری اندیشیده شود.

مسعود پزشکیان که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت در پاسخ به این نماینده گفت: از دولت درخواست می‌کنم برای افراد مستحقی که سهام عدالت دیده نشده‌اند، اقدامات لازم را صورت دهد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی سازمان خصوصی سازی حسینعلی حاجی دلیگانی سهام عدالت مسعود پزشکیان دولت شاهین شهر پروندهٔ خبری آزادسازی سهام عدالت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی سازمان خصوصی سازی حسینعلی حاجی دلیگانی سهام عدالت مسعود پزشکیان دولت شاهین شهر مجلس شورای اسلامی سازمان خصوصی سازی حسینعلی حاجی دلیگانی سهام عدالت مسعود پزشکیان دولت شاهین شهر سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۱۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ تصویر جالب از گپ و گفت ۳ کاندیدای ریاست مجلس دوازدهم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در جریان نشست علنی صبح روز گذشته دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی، عکسی از گفتگوی مسعود پزشکیان با محمد باقر قالیباف و مجتبی ذوالنور را مشاهده می‌کنید.

محمدباقر قالیباف، مسعود پزشکیان و ذوالنوری از جمله منتخبان مجلس یازدهم هستند که اسم‌شان به عنوان نامزدهای انتخابات هیأت رئیسه برای کرسی ریاست شنیده می‌شود.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901308

دیگر خبرها

  • تصویری از ۳ کاندیدای اصلی برای ریاست مجلس دوازدهم
  • ۲ تصویر جالب از گپ و گفت ۳ کاندیدای ریاست مجلس دوازدهم
  • چرا موافقت نامه همکاری امنیت اطلاعات ایران و روسیه در شورای نگهبان بررسی نشد؟!
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق بازنشستگان
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آن‌ها انجام می‌شود
  • برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است
  • وعده قالیباف درباره اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
  • تصویب جدول مربوط در مورد مصارف استانی در مجلس
  • زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد