Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان گفت: این هفته فقط در چهار شهر تیران، رضوان‌شهر، عسگران و بوئین‌میاندشت که وضعیت آن‌ها سفید اعلام شده نماز جمعه اقامه خواهد شد.

حجت‌الاسلام محمدرضا صالحیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: این هفته فقط در چهار شهر تیران، رضوان‌شهر، عسگران و بوئین‌میاندشت که وضعیت آن‌ها سفید اعلام شده، نماز جمعه اقامه خواهد شد و همچنین این شهرها مجاز به بازگشایی مساجد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان در ادامه تصریح کرد: در سایر شهرهای استان به دلیل عدم اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا امکان اقامه نماز جمعه و بازگشایی مساجد را نخواهیم داشت و هیچ مسجدی در شهرها تا زمانی که ستاد کشوری کرونا وضعیت را سفید اعلام نکند باز نمی‌شود.

وی افزود: شهرستان تیران و کرون با سه نماز جمعه و شهرستان بوئین‌میاندشت تنها در شهر بوئین‌میاندشت مجاز به برگزاری نماز جمعه و بازگشایی مساجد هستند.

صالحیان در ادامه در پاسخ به سوال نحوه برپایی راهپیمایی روز قدس در این شهرستان‌ها گفت: هنوز تصمیمی در این خصوص گرفته نشده و در هفته منتهی به روز قدس تصمیم‌گیری خواهد شد.

انتهای پیام/۶۳۰۵۵/آ ۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: نماز جمعه استان اصفهان ائمه جمعه مساجد بوئین میاندشت نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۱۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: نماز جمعه    14 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه اقامه می‌شود.

  پیش از خطبه ها؛   حجت الاسلام میرزایی ،  مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)   آذربایجان غربی در سخنانی به

تبیین اهمیت و الزامات تعلیم و تربیت مهدوی خواهد پرداخت.

مصلی امام خمینی ارومیه از ساعت ده و نیم پذیرای همشهریان خواهد بود.

 

دیگر خبرها

  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس
  • اولین نماز جمعه در «فرومد» اقامه شد
  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • همایش تجلیل از معلمان بوئین میاندشت
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمودی
  • نمایی از هوای بارانی و لطیف بوئین میاندشت + فیلم
  • استاندار مازندران: به زیرساخت‌های مساجد بین‌راهی رسیدگی شود
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • خسارت جبران ناپذیر در کم توجهی به امر نماز