Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@22:02:28 GMT

فاش شد ؛ پیشنهاد مهم اروپایی برای ستاره پرسپولیسی

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۲۰۸۶

فاش شد ؛ پیشنهاد مهم اروپایی برای ستاره پرسپولیسی

خبرنگار نشریه «رکورد» پرتغال با اشاره به دلایل موفقیت مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم ریوآوه و قطعی بودن انتقالش به یک تیم دیگر، گفت: اگر طارمی همینطور ادامه بدهد به بالاترین سطح فوتبال می‌رسد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

الکساندر کاروالیو خبرنگار پرتغالی که در نشریه «رکورد» مشغول به کار است، به دلایل موفقیت و درخشش مهدی طارمی ستاره پرسپولیسی در تیم ریوآوه پرتغال پرداخت و اعلام کرد باشگاه اسپورتینگ به جذب این مهاجم ایران علاقه زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظر شما درباره مهدی طار‎می و عملکردش در تیم ریوآوه چیست؟

نظر من؟ آسان است. طار‌می یکی از بهترین مهاجمان لیگ پرتغال است. این یک سورپرایز بزرگ بود که باشگاهی مثل ریوآوه (تیمی که حتی جزو چهار تیم برتر پرتغال نیست) توانست چنین نقل و انتقالی داشته باشد. بدون شک طارمی فصل بعد در تیم دیگری خواهد بود.

چه چیزی باعث درخشش طارمی در اولین فصل حضورش در فوتبال پرتغال شد؟

کار، کار، کار و یک مربی که باعث شد طار‌می بهترین کیفیتش را به نمایش بگذارد. همچنین بازی در یک تیم که هجومی بازی می‌کند، با مهارت‌های فنی و قدرت بسیار زیاد در برنامه‌های تهاجمی.

فکر می‌کنید مقصد بعدی طار‌می چه تیمی خواهد بود؟

تیم اسپورتینگ لیسبون خیلی به جذب طار‌می علاقه مند است. این باشگاه در تعطیلات ژانویه پیشنهادی برای جذب طارمی ارائه کرد که به جایی نرسید. با اتفاقاتی که کرونا ویروس رقم زده است، نمی دانم که آیا آنها قدرتی برای ارائه پیشنهاد جدید دارند یا خیر.

چه تضمینی وجود دارد که طارمی در یک تیم دیگر در پرتغال هم همینطور به درخشش خود ادامه بدهد؟

هیچ تضمینی نیست ولی اگر طارمی اراده اش را همینطور حفظ کند، به بالاترین سطح فوتبال می‌رسد.

آیا صحت دارد که طارمی در نقل و انتقالات زمستانی از تیم بوردو فرانسه هم پیشنهاد داشت؟

نمی‌دانم اما آنتونیو سیلوا کامپوس رئیس باشگاه ریوآوه گفته بود که یک باشگاه خارجی پیشنهاد مهمی برای به خدمت گرفتن طارمی داده بود.

مهر

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی طارمی ریوآوه ریوآوه لژیونرهای ایران مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۲۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی

نکونام اگر در فصل آتی در استقلال بماند، قطعاً یکی از بازیکنانی که در لیست خود قرار خواهد داد، تورس است. تورس با عملکرد خوبی که در گل‌گهر تا اینجای لیگ داشته، تیم‌های بالانشین را از الان وادار کرده است که به این بازیکن توجه خاصی داشته باشند. این بازیکن پیشنهاد اولیه تمدید قرارداد گل‌گهر را رد کرده، اما نکته اینجاست که هیچ پاسخی به مسئولان گل‌گهر نداده و از تیم تراکتور‌سازی و سپاهان پیشنهاد دارد، البته استقلال هم از فصل قبل به‌دنبال جذب هافبک اسپانیایی است. تورس در این فصل «۱۹ بازی، ۷ گل و ۱۰ پاس گل داشته است ضمن اینکه هشت بار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده است». کارنامه این فصل تورس باعث شده تا از همین حالا مشتریان این بازیکن صف کشیده و خواهان جذب او شوند و قطعاً یکی از مشتریان جدی تورس استقلال است که در صورت ماندن نکونام، وی قصد دارد هر طور شده این بازیکن اسپانیایی را از آن خود کند.

 

منبع: ایران ورزشی

دیگر خبرها

  • هشدار پرتغال به رقبا: ما رونالدو را داریم! (عکس)‏
  • اسپورتینگ قهرمان جدید فوتبال پرتغال
  • پیشنهاد اینترمیامی به ستاره پرتغالی/ رونالدو و مسی در یک تیم
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام
  • پیام مهدی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی
  • درخشش و گلزنی مهدی طارمی در هفته سی و دوم لیگ برتر پرتغال
  • گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو
  • خودنمایی طارمی قبل از انتقال به اینتر؛ من هنوز زنده ام
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام!