Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گزارشی از فعالیت در سامانه نوید و همچنین برگزاری جلسات مجازی دفاع از پایان‌نامه دانشجویان داد. ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، محمدمهدی صدوقی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در نشست رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با مسئولان دانشکده‌ها ضمن ارائه گزارش مختصری از فعالیت‌های این معاونت در زمان همه گیری کرونا، عنوان کرد: بلافاصله بعد از تعطیلی دانشگاه‌ها شورای آموزش مجازی در معاونت تشکیل و راهبرد‌های توسعه و تحول آموزش الکترونیک دانشگاه تبیین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته صدوقی، شروع به کار سامانه نوید، اتصال به سامانه مجازی وزارت بهداشت، طراحی و راه اندازی مرکز آموزش‌های مبتنی بر شبیه سازی در دانشگاه و راه اندازی مرکز جامع آزمون‌های الکترونیک دانشگاه از دیگر اقدامات معاونت آموزشی دانشگاه به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی‌های آموزش از راه دور از پیش از بحران انجام شده بود، افزود: 841 عضو هیئت علمی در زمینه ارائه آموزش‌های الکترونیک دروس تئوری فعالیت کردند. همچنین 1548 درس فعال و 8 هزار محتوا در سامانه نوید بارگذاری شده است؛ این اقدامات جایگاه چهارم در تعداد درس فعال در سامانه نوید را برای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به ارمغان آورد. همچنین 12 وبینار آموزشی در رشته‌های مختلف با محوریت مقابله با کرونا برگزار شد.

 

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از ایجاد زیرساخت‌های لازم جهت ارائه آنلاین و تعاملی دروس خبر داد و افزود: تمام این اقدامات شاخص وبومتریکس دانشگاه را افزایش می‌دهد.

وی با اعلام برگزاری 72 مراسم دفاع از پایان نامه به صورت مجازی، تصریح کرد: مرکز جامع آزمون الکترونیک در دانشکده پزشکی در حال آماده سازی است و برای افزایش ظرفیت‌ها تلاش می‌کنیم.

به گفته صدوقی استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در ارتقای آموزش تعاملی بر بستر مجازی، اختصاص بودجه آموزشی به دانشکده‌ها بر اساس عملکرد آن ها، اعطای امتیاز ویژه به اعضای فعال هیئت علمی در این زمینه، از برنامه‌های آینده معاونت است.

انتهای پیام/

R1541/P/S1,1412/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آموزشی دانشگاه سامانه نوید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۲۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل ازدکترعراقی‌زاده بنیانگذار آموزش دندانپزشکی درهرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: دکتر عبدالمهدی عراقی‌زاده، متولد بهمن‌ 1339 در بندرعباس است و 35 سال از عمر خود را صرف ارائه خدمت به مردم هرمزگان کرد.

بیشتر بخوانید؛ اجرای کامل طرح سلامت خانواده در هرمزگان
با پیگیری های مستمر وی، از سال 1387 دانشکده دندانپزشکی هرمزگان با پذیرش صد در صد نیروی بومی آغاز بکار کرد.
دکتر عراقی‌زاده در سالهای 1385 تا 1380 در سمت رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بود و نقشی ویژه در ارائه خدمات به مردم استان داشت.

دیگر خبرها

  • عدم استفاده بهینه از منابع موجب کاهش بهره وری در دانشگاه‌ها می‌شود
  • مخبردزفولی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد شد
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود
  • رضایت: ساماندهی برنامه‌های آموزشی در جهت اولویت و نیاز کشور است
  • ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رتبه بندی جهانی موضوعی
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • تجلیل ازدکترعراقی‌زاده بنیانگذار آموزش دندانپزشکی درهرمزگان
  • پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مناسبت روز جهانی ماما
  • کسب رتبه ۱۴ دانشگاه مازندران در بخش آموزش در میان دانشگاه‌های کشور
  • نامه ۴۸ دفتر اتحادیه مستقل به دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا