Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@03:34:35 GMT

دانشگاه فنی و حرفه‌ای دانشگاهی اشتغال آفرین

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۲۴۴۸

دانشگاه فنی و حرفه‌ای دانشگاهی اشتغال آفرین

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان سمنان در دیدار مسئولان دانشگاه فنی و حرفه این استان دانشگاه فنی و حرفه‌ای را دانشگاهی پویا و اشتغال آفرین دانست و به اهمیت دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای در پیوند صنعت و دانشگاه تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: یکی از مشکلات مهم دانشگاه‌های کشور، کمبود ارتباط مستمر ما بین صنعت و دانشگاه است و ما در کشور‌های خارجی شاهدیم که صنایع با مطالبات پژوهشی و علمی خود دانشگاه‌ها و رشته‌های تخصصی را مدیریت می‌کنند؛ فلذا مسئولین دانشگاه فنی و حرفه‌ای در استان نیز باید با تلاش شبانه روزی به دنبال پیوند علم و صنعت و به تبع آن اقتصاد کشور باشند.

آیت الله شاهچراغی به مشکلات موجود در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان و اهمیت توجه بیشتر به این دانشگاه گفت:امیدواریم با تلاش مدیریت جدید و پیگیری‌های جدی ایشان به همراه همکاری سایر مسئولین اجرایی استان، شاهد جذب اعتبارات و بهبود فضای آموزشی در این دانشگاه باشیم.

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان به وجود ظرفیت بسیار بالای دانشگاه فنی و حرفه‌ای در جذب دانشجو و گسترش آن تأکید کرد و افزود: تلاش کنید در رایزنی‌ها و تعاملات خود از ظرفیت‌های دانشگاه‌های دیگر بهره‌مند شوید چرا که پیشرفت این دانشگاه به دلیل وجود ضرورت‌های صنعتی و اقتصادی در کشور بسیار حائز اهمیت است و ثمره این دانشگاه، آموزش دانشجویان متخصص و وارد کردن آنان به بازار کار است که نیاز به توجه و همت والای مسئولین این دانشگاه دارد.

او همچنین با بیان اینکه رسالت و هدف اصلی دانشگاه‌ها انسان‌سازی است و حمایت از دانشگاه حمایت و کمک به انسان سازیست، تأکید کرد: همه ما باید با نیت خدمت به مردم کار‌های خود را تدوین و برنامه ریزی کنیم و در این موضوع که مردم ما بی نظیرترین مردم دنیا هستند شکی نیست و خدمت به مردم یقینا رضایت خداوند متعال را در پی خواهد داشت؛ فلذا امیدواریم صنعتگران آینده که در تربیت شما قراردارند، منصف و متدین آموزش ببینند و در کنار تعلیم آنان مسأله تزکیه نیز فراموش نشود.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فنی و حرفه ای اشتغال پایدار تسهیلات اشتغالزایی دانشگاه فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۲۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه بوعلی سینای همدان، میزبان رویداد دانشگاهی نزدیک قله ایم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مجموعه گفتگو‌های آینده نزدیک با محوریت بررسی وضعیت ایران امروز و آینده‌های پیش‌رو، در قالب سلسه گفتگو‌های نزدیک قله یا به سوی دره به همت انجمن علـمی عـلـوم اجـتـماعی دانشگاه بـوعـلی سـیـنا با همکاری عـصـر پـیـشـرفـت برگزار شد.

در این برنامه گفتگو محور به صورت حضوری و یا مجازی علی مروی مدیر اندیشکده کسب‌وکار دانشگاه صنعتی شریف، اصغر عیوضی، مدیر اندیشکده ایتان، حبیب رحیم پور ازغدی، مشاور رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری

و محسن دنیوی، عضو شورای مرکزی بنیاد ایران آینده، بیان دیدگاه‌ها را درباره مشکلات و ظرفیت‌های موجود کشور برای پیشرفت و ترقی کشور بیان کردند.

دیگر خبرها

  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند
  • دانشگاهیان، پیشرفت‌های کشور را روایت کنند
  • ضرورت افزایش ظرفیت دکتری جمعیت شناسی در دانشگاه‌ها/ تعامل ستاد جمعیت و فضای دانشگاهی کشور+فیلم
  • مسیر تحولی دانشگاه آزاد، امید آفرین است
  • هشدار رئیس دانشگاه آزاد به ناهنجاری در انتخاب رشته دانشگاهی
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • دانشگاه بوعلی سینای همدان، میزبان رویداد دانشگاهی نزدیک قله ایم
  • دست‌یابی به مرجعیت علمی و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در فضای دانشگاهی کشور
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد