Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@09:46:50 GMT

ورزش کارگری یزد در کشور افتخارآفرین شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۲۵۵۷

ورزش کارگری یزد در کشور افتخارآفرین شد

ایسنا/یزد مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اشاره به کسب ۵۵ مدال رنگارنگ توسط کارگران استان در سال گذشته، اعلام کرد: از سوی اداره کل امور فرهنگی و ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، یزد به عنوان یکی از استان‌های برتر کشور در حوزه ورزش کارگری در سال ۹۸ شناخته شد.

«محمدحسین ریاحی» در این باره تصریح کرد:  استان یزد در سال گذشته میزبانی مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کارگران کشور (آقایان) و همچنین میزبانی مسابقات کاراته کنترلی قهرمانی کارگران کشور (بانوان) را برعهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که در سال گذشته کارگران استان توانستند مقام اول مسابقات کاراته قهرمانی کارگران جهان در اسپانیا را از آن خود کنند، خاطرنشان کرد: کسب مقام سوم مسابقات جودو قهرمانی کارگران جهان در اسپانیا نیز از جمله افتخارات جهانی کسب شده در حوزه ورزش کارگری یزد است.

ریاحی ادامه داد: در سال گذشته، ۴۲ مسابقه انتخابی استانی در رشته‌های مختلف ورزشی در بخش آقایان و بانوان در حوزه کارگری برگزار و همچنین در حوزه ورزش‌های همگانی نیز ۱۷ مسابقه، برنامه‌ریزی و اجرا شد.

رئیس هیئت اجرایی مجموعه‌های فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران استان اضافه کرد: در رشته‌های مختلف ورزشی، ورزشکاران اعزامی استان یزد به مسابقات کشوری توانستند ۶ مدال طلا، ۸ مدال نقره و ۳۴ مدال برنز را کسب کنند.

وی گفت: در ورزش‌های انفرادی نیز کارگران استان در سال گذشته توانستند ۵۵ مدال در رنگ های مختلف را از آن خود کنند و علاوه بر آنها، دو مقام اول تیمی، یک مقام دوم تیمی و ۳ مقام سوم تیمی در رشته‌هایی مانند دوچرخه سواری و اسکواش را به دست آوردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، ریاحی در پایان نیز گفت: در مرکز استان مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی غدیر با دارا بودن امکاناتی مانند سالن چند منظوره، استخر، زمین فوتبال چمن مصنوعی، سه زمین تنیس و فضای رفاهی زیبا و همچنین مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران ۲۲ بهمن، پذیرای جامعه کار و تلاش استان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تعاون كار و رفاه اجتماعي يزد ورزش کارگری قهرمانی کارگران کارگران استان سال گذشته استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۲۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۹۰۰۰ واحد کارگری و کارگاه‌ تولیدی در کردستان وجود دارد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: در استان کردستان بیش از ۱۹۰۰۰ واحد کارگری و کارگاه‌ تولیدی وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، فرزاد پیشکاری امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع سنندج که به مناسبت هفته کار و کارگر بود، اظهار کرد: تمامی ظرفیت‌های این اداره‌کل، ادارات زیر مجموعه وزارت کار در کردستان و سایر نهادها و ادارات استان برای رفع مشکلات کارگران به کار گرفته شده و شبانه‌روزی در جهت محقق کردن اهداف و سیاست‌های وزارت کار، تلاش خواهیم کرد.

وی عمران و آبادانی در کشور را مرهون تلاش کارگران دانست و با بیان اینکه ایمنی، حفاظت و بهداشت کارگران از مهم‌ترین رسالت‌های وزارت کار است، افزود: وزارت کار با تمام توان از حق و حقوق کارگران صیانت خواهد کرد.

مدیرکل کار کردستان با اشاره به اینکه در استان کردستان بیش از ۱۹۰۰۰ واحد کارگری و کارگاه تولیدی وجود دارد، خاطرنشان کرد: در طول سال بیش از ۱۲۰۰۰ پرونده در هیئت‌های تشخیص و حل اختلاف برای احقاق حق کارگران بررسی می‌شود.

پیشکاری اضافه کرد: ۲۳ بازرس کار در طول سال بیش از ۱۹۰۰۰ بازرسی از واحدهای صنعتی، کارخانجات و ابنیه برای صیانت از کارگران و ایمنی و بهداشت محیط انجام می‌دهند تا کارگران که گنجینه و سرمایه‌های کشور هستند دچار مشکل نشوند.

وی با بیان اینکه ۲۲۹۵۲۳ نفر از مردم کردستان به‌صورت مستقیم بیمه خود را به سازمان تأمین اجتماعی واریز می‌کنند، ادامه داد: با احتساب اینکه هر خانوار ۳ نفر باشند، نزدیک به ۷۰۰۰۰۰ نفر در استان کردستان مخاطب مستقیم وزارت کار در کردستان هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با بیان اینکه تحریم‌های گسترده مشکلاتی را در بخش اقتصادی برای جامعه ایجاد کرده است، تصریح کرد: جامعه کارگری با اقتدار در مقابل این تحریم‌ها ایستادگی کرده و این مشکلات با توان و تفکر کارگران کشور که ستون فقرات و مولدان اقتصادی در کشورند حل خواهد شد.

پیشکاری با بیان اینکه برای حفظ اشتغال موجود و ایجاد اشتغال‌های جدید با تمام توان از کارفرمایان حمایت و پشتیبانی خواهیم کرد، گفت: دولت سیزدهم در بحث سیاست‌های تشویقی بازار کار از جمله طرح کارورزی، یارانه دستمزد و مشوق‌های بیمه‌ای و همچنین پرداخت تسهیلات کم بهره، مسیر مناسبی برای کارفرمایان و حمایت از کارگران و اشتغال آنان فراهم کرده است.

کد خبر 748108

دیگر خبرها

  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • تلاش و جدیت برای کاهش نرخ بیکاری
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • کمترین تنش کارگری سال گذشته استان، مربوط به شهرستان کرمان
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • کارگران؛ صف اولی‌های جبهه تولید
  • بیش از ۱۹۰۰۰ واحد کارگری و کارگاه‌ تولیدی در کردستان وجود دارد
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت