Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-04@07:08:47 GMT

ممنوعیت ورود گردشگران به ایتالیا تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۲۵۷۵

ممنوعیت ورود گردشگران به ایتالیا تکذیب شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، روزنامه ایتالیایی «لا رپوبلیکا» چندی پیش با انتشار  مصاحبه‌ای به نقل از «داریو فرانچسکینی» وزیر فرهنگ و گردشگری ایتالیا اعلام کرد که مرزهای این کشور در سایه شیوع ویروس کرونا تا پایان سال به روی توریست‌های خارجی بسته خواهند ماند؛ خبری که به سرعت در شبکه‌های اجتماعی و پایگاه‌های خبری داخلی و خارجی بازنشر داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ورود گردشگر به ایتالیا تا پایان سال ممنوع است

«فرانچسکینی» در گفتگویی جدید با روزنامه ایتالیایی «ایل ماساجرو» در این باره عنوان کرده است: "بسیار روشن است که هرگز درباره بستن مرزهای ایتالیا به روی گردشگران در سال ۲۰۲۰ صحبت و حتی فکر نکرده‌ام و اکنون تلاش‌هایم کاملا بر خلاف این ادعاست. چند روز پیش در نشست ویژه وزرای گردشگری اتحادیه اروپا پیشنهاد ایجاد دستورالعمل‌های مشترک و هماهنگ در سراسر اروپا را در مواجهه با خطر شیوع ویروس کرونا مطرح کردم که بر اساس آن توریست‌ها می‌توانند آزادانه در اتحادیه اروپا به سفر بپردازند. بنابراین ما مذاکرات دو جانبه‌ای را با کشورهایی آغاز کردیم که توریست‌های متعددی را به ایتالیا می‌فرستند.

وزیر فرهنگ و گردشگری ایتالیا همچنین گفت: متاسفانه اخبار جعلی پیرامون بستن مرزهای ایتالیا با اهداف خصمانه نسبت به کشورمان در حال منتشر شدن است.

«جورجیو پالموچی» رئیس آژانس ملی گردشگری ایتالیا نیز با اشاره به این که گردشگری در ایتالیا دوباره و با حداکثر ایمنی و احتیاط‌ها آغاز خواهد شد، گفت: وزیر فرهنگ نیز به صراحت عنوان کرد که بستن هیچ مرزی را در آینده در نظر نداریم. به کسانی که عاشق ایتالیا هستند اجازه ورود به ایتالیا را بر اساس تمهیدات دولتی و منطقه‌ای داده خواهد شد. 

وی همچنین عنوان کرد که از لحاظ فنی در حال حاضر و هیچ زمانی مرزهای ایتالیا بسته نبوده است اما به سبب مقررات سختگیرانه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، هم‌اکنون سفر به ایتالیا تقریبا غیرممکن است. 

کد خبر 508110 برچسب‌ها سفر - گردشگری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سفر گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۲۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: مرزهای دموکراسی غرب را منافع اسرائیل تعیین می‌کند

رئیس جمهور ترکیه با بیان اینکه منافع رژیم اسرائیل، مرزهای دموکراسی غرب را ترسیم می‌کند، گفت: هر چیزی که منافع اسرائیل را تحت تاثیر قرار دهد از نظر آنها ضد دموکراتیک و یهودستیزانه است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه طی سخنانی با بیان اینکه حمایت برخی از دولت‌های اروپایی از جریان‌های راست افراطی یک مساله خجالت‌آور و رسوایی برای دموکراسی‌های غربی است، گفت: سیاست ریاکارانه رهبران غربی در قبال قتل‌عام غزه را که سال‌ها به ما درس‌هایی در مورد دموکراسی و آزادی می‌دهند، با عبرت دنبال می‌کنیم.

وی افزود: هیچ رهبر غربی به جز تعداد انگشت شماری از دولتمردان وظیفه‌شناس به جنایات اسرائیل واکنش نشان ندادند. هیچ دلیرمردی نبود که به اسرائیل بگوید دیگر بس است.
 
رئیس جمهور ترکیه ادامه داد: منافع اسرائیل، مرزهای دموکراسی غرب را ترسیم می‌کند. هر چیزی که منافع اسرائیل را تحت تاثیر قرار دهد از نظر آنها ضد دموکراتیک و یهودستیزانه است.

وی با بیان اینکه متاسفانه حساسیتی که در خصوص یهودی‌ستیزی وجود دارد، در مورد اسلام‌هراسی و حملات نژادپرستی وجود ندارد، تصریح کرد: کسانی که گزارش حقوق بشر را آماده می‌کنند، تنها نظاره‌گر مرگ 35 هزار فلسطینی از جمله 15 هزار کودک بودند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نطنز آماده پذیرایی از گردشگران در ایام گل و گلاب شد
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • برادر مهران غفوریان شایعه ساواکی بودن پدرش را با این ارائه این سند تکذیب کرد + عکس
  • اردوغان: مرزهای دموکراسی غرب را منافع اسرائیل تعیین می‌کند
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی مشهد از گردشگران سلامت در ۱۴۰۲
  • تمایل گردشگران عمانی به حضور در مازندران
  • واکنش رییس سازمان انرژی به شایعه ممنوعیت ورود بازرسان آژانس
  • ممنوعیت ترددها شناورها در کیش تا ساعت ۱۹ ادامه دارد