Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@12:42:56 GMT

کشف ۱۹۹۲ عدد آبمیوه گیری قاچاق در پایتخت

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۲۷۲۹

کشف ۱۹۹۲ عدد آبمیوه گیری قاچاق در پایتخت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید دهقان، گفت: مأموران واحد گشت قرارگاه جنوب گشت انتظامی یگان امداد هنگام گشت زنی در محدوده خیابان خاوران به محموله بار یک دستگاه خودروی وانت پراید مشکوک و برای بررسی موضوع آن را متوقف می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه راننده خودرو پاسخ درستی به سوالات پلیس نمی‌داد، عنوان کرد: در بررسی بیشتر از داخل خودرو، ۱۲ کارتن حاوی یک هزار و ۹۹۲ عدد موتور آبمیوه گیری قاچاق کشف و راننده خودرو عاجز از ارائه مدارک و فاکتور خرید و مجوزهای گمرکی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه جنوب گشت انتظامی یگان امداد، افزود: متهم در بازجویی اولیه به جرم ارتکابی اعتراف و به همراه اموال کشف شده برای سیر مراحل قانونی تحویل پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ شد.

کد خبر 4917003

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید دهقان کالای قاچاق یگان امداد ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران شهرداری تهران کمیته امداد امام خمینی قوه قضاییه روز معلم ماه مبارك رمضان شیوع کرونا آموزش مکمل سیدابراهیم رئیسی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی محسن حاجی میرزایی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۲۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان

سرهنگ امیر انتظامی نیا گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت خودرو‌های شوتی اکیپی از عوامل فرماندهی انتظامی بخش فلارد در محل محور مواصلاتی یاسوج به لردگان اقدام به برپایی ایست و بازرسی کردند که به یک دستگاه خودرو پژو نقره‌ای مشکوک و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید

کشف محموله سیگار خارجی قاچاق در خانمیرزا

فرمانده انتظامی لردگان ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ۷۶۰ پاکت به تعداد ۱۵ هزار و ۲۰۰ نخ انواع سیگار خارجی قاچاق در مارک‌های مختلف کشف و یک متهم نیز دستگیر شد.

وی اضافه کرد: محموله دخانی کشف شده به اداره دخانیات استان تحویل داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق در شهرضا
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق روی دکل برق دستگیر شد
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان